snik huil snik... Jullie moeten me ff opbeuren:-(

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 15:11

Ik heb echt het gevoel dat ik ga zakken Huilen Ik zie het echt niet mee zitten. Mijn schoolonderzoeken gingen zoooo goed. Mijn laagste cijfer is een 6.6 en de rest zit tussen de 7.1 en 8.2.
Deze eindexamens zijn echt oliebol Huilen !!!
Huilen Huilen Huilen
Ik zit echt in een vette dip Verdrietig

xxx Roos


janna

Berichten: 4535
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 15:13

s
Laatst bijgewerkt door janna op 14-02-22 07:38, in het totaal 1 keer bewerkt

-

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 16:00

Ik hoop het. In ieder geval bedankt voor de oppepper!!! xxx Roos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:42

Wie weet denk je wel veel te moeilijk en heb je meer goed dan je denkt.

Zeker weten doe je heet pas half juni.

Nog ff doorzetten en daarna heb je sowieso lang vakantie.

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:53

<b> your a suvivor your gonna make it </B>

Thirza

Berichten: 9259
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 16:54

let er maar niet op ik ben slecht in engels (spelling)

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:34

(t zal wel aan mij liggen)
hoe kan je denken dat je zakt..
dan denk je duidelijk ff nie helemaal helder...
hoe kan de zakken met voldoendes..
sorry hoor maar hier kan ik dus echt nie tegen van die mensen die allemaal goeie cijfers hebben en die lopen te zeiken dat ze t nie halen terwijl er mensen zijn met 4 a 5 onvoldoendes die nie lopen te zeiken...
das toch Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty Frusty

dit vind ik heel fustrerend dus!!!!

..... leeg .....

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 17:50

sorry miseryfox, maar bedoel je dit banketstaaf?!?! Ik doe ook eindexamen hoor en het gaat vet oliebol! Mag ik hier dan ff uithuilen??? Ik snap dat je het misschien irri vindt maar dan hoef je toch niet zo te reageren??? Beetje banketstaaf. Succes in ieder geval! xxx Roos

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 17:52

het was trouwens niet mn bedoeling om te zeiken Scheve mond\ . Sorry als het wel zo overkomt. Ik zat echt, toen ik het schreef, jankend achter mn computer en diep in de put. Ik dacht laat ik hier mn hart ff luchten. Ik wil echt geen zeikerd zijn, maar ik moest het ff kwijt. Al die examen stress. Ik word er echt gek van Frusty xxx Roos

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 17:54

het was wel banketstaaf bedoeld ja..
als jij allemaal van dat soort cijfers haalt snap ik eigenlijk niet waarom je huilt..
ik doe ook eindexamen en daar ging het helemaal nie om..
maarja..
misschien als jij mij uit kan leggen waarom je zo stresst dat ik t kan begrijpen want op dit moment vat k t gewoon nie

..... leeg .....

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 17:57

Ik weet het eigenlijk niet. Ik zat gewoon ff in de put door dat rot geschiedenis. Zit jij nooit in een dip dan tijdens je eindexamens? (niet banketstaaf bedoelt hoor) Ik ben gewoon een stresskip, kan er nix aan doen. Je hebt eigenlijk wel gelijk. Ik ben een zeikerd. Sorry! Veel succes he! Lachen xxx Roos

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:03

ik heb ook zo'n "stresskip" als vriendin..
(die viel vorige weke bijna flauw voor nederlands...)
maarja...
ik heb dat dus echt abso nie en kan me daarom denk k nie zo goed inleven!!!

maarre...
kom op!!!!!!!!!!
we gaan t allebei gewoon halen!!!!!!!

als je in jezelf vertrouwd ben je al n stuk zekerder van een goed cijfer!!!!!! Party!!

zijn we weer helemaal bokvriendinnetjes???

..... leeg .....

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 18:06

Tuurlijk zijn we weer boktvriendinnetjes Lachen !!! Wij bokken onszelf wel door deze examentijd heen en dan gaan we het gewoon halen Party!! Party!! !!! xxx Roos

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:08

GESCHIEDENIS SUCKED...
Trust me, dat vond ik zelfs (=iemand die nog wel eens een 10 heeft gehaald op bronnenverklaring)
Mmm... verdrag van Rome? Waar stond dat?
Tempo Doeloe? Gemist denk ik.
De stelopdracht sloeg alles... 10 keer een andere conclusie maken over 'in welke mate de BRD z'n eigen lot in handen nam?'??!!
Ik ben ook erg benieuwd hoe dat ding nagekeken wordt... er stonden allenmaal 'voorbeelden van goede antwoorden' maar betekent dat dan dat als ik een heel ander antwoord heb dat mn leraar dat toch goed kan rekenen?

Mmm... ik heb tussen de 4 en de 5 denk ik.
Ik snap wel een beetje waar Sharda op doelt hoor, ik stond tot nu 2 6en, 3 8en en de rest zevens. Als jou laagste cijfer een 6,6 is dan kan je dus éen 0,3 halen en dan sta je nog een 4... Nou een 0,3 geven ze niet eens.. Dussuh, niet zo stressen ik durf te wedden dat je het wel haalt hoor...

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 18:13

haha ja verdrag van Rome Verward ! Dat stond echt nergens!!! ik heb het hele boek en de hele stofomschrijving uitgepluist maar dat stond er echt niet in!!!
Die betoog opdracht sloeg ook nergens op!!! Lot in eigen handen nemen Verward Ze draaiden overal zo omheen Frusty !!!
En ook dat woord "telkens" wat nou telkens?
Tempo Doeloe wist ik wel dat stond in die stomme casussen Misselijk .

Ik ga vanaf nu stoppen met stressen Party!! !!!We gaan het gewoon allemaal halen. Alle bokkers: we are survivors, we are going to make it Haha! !!!!


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:46

Tempo Doeloe is in ieder geval een geweldig restaurant hier in de Utrechtsestraat. echt een aanrader!!

Roos, je gaat het heus halen. Dit was even een examendipje, je voelt je even zwak en onzeker. C'est tous. Meestal heb je dat als je de laatste vraag niet wist. Daarom moet je eerst alles invullen wat je wel weet, om het goede gevoel vast te houden. Daarna ga je blunderen en is de tijd om, de vragen die je KON weten staan dan in ieder geval op papier.

Miseryfox, zo te voelen stond jij er minder goed voor na de SO'en. Het is makkelijk mogelijk om op het examen ook een redelijk of een hoog cijfer te halen, no worries. Uiteindelijk gaat het om het gemiddelde. Jij houdt het ook nog ff vol en je haalt het ook!! Net als de rest van de eindbokkers. Af en toe ff een uurtje chillen en daarna weer met frisse moed.

BTW, gaan alle NL schrijfopdrachten over paarden cq bokt???

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:50

Hey.
VERDRAG VAN ROME STOND IN JE EXAMENBUNDEL, EN IK HEB HET LEKKER WEL *oeps*.... had ik nog goed ook... tralalalalalaaaaaaaa..
tempo doeloe wist ik: is goeie ouwe tijd, maar die casus had ik laten stikken, omdat ik het niet WILDE weten... *oeps* mijn vader komt van Curacao en daar is tempo doeloe rustig aan. Dat slaat tenminste nog ergens op, maar die indo uitleg is echt te vaaaaaaaaaaaaaaaag... Daar heb ik overigens d ehelft van de puntjes omdat ik dus gewoon de ene uitleg miste.

Laura: volgens mijn leraar kan er altijd nog wel wat gesmokkeld worden. Hij vertelde tenminste dat hij elk jaar wel met de regio om de tafel gaat zitten en dan gaat zeggen wat zij goed zouden rekenen (al die leraartjes, zie het al voor me *onder bureau* vooral als ze er zo uit zien als de mijne *in NZ*). Dan komt er een nw correctie model, maar ze kunnen het oude correctiemodel ook niet foutrekenen. Hij zei ook dat het onverstandig is om vroeger weg te gaan, dat wordt genoteerd en dan kan hij ook niet zeggen dat je niet genoeg tijd had. Ik heb mijn verlenging ook niet helemaal gebruikt, maar dat noteren ze niet Haha! ben overigens maar 10 minuutjes eerder weggegaan.

Enne Roos: kijk naar mijn onderschrift... Zat voor natuurkunde en wiskunde b uit mezelf al survive liedjes te zingen, was errug leuk, en ik denk dat ik het wel ga halen. Wiskunde viel zwaar tegen, maar ik hoop dat ik die 2,2 net heb... Enneh, met zulke cijfers haal je het wel! mijn laagste was een 4.8, verder een 6.3 en een 6.4 en daarna een 6.9 en dan een 7.5 een 7.8 en een 8.0. Terwijl ik begon met gemiddeldes die allemaal rond de 7 en 8 lagen. En ik ga het ook halen.
Goeie vriendin van mij staat 2 4en, die gaat het ook halen, daar duim ik tenminste oerendhard voor, want ze verdient het gewoon. En iedereen gaat het halen, want 2e fase gaan we niet doen!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 18:56

pffff roos ik snap wel een beetje wat je bedoelt hoor!! ik moet voor 3 vakken ruime zessen halen (bijna 7ens) wil ik slagen.
Keep your head up en gaan met die banaan meid!!! we redden t wel!!!!!!!
*bibber*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:03

LET'S GO zeggen we dan... ach ja, ik moet nu wel allemaal voldoendes halen, en 2x dus voldoende om een 7 te staan, dan haal ik het, maar anders....
*doet loser-muziekje van tv-spelletje*
da's niet leuk... Maar eh maaikje, heb je je zo slecht gedragen dan? *foei*... begin v/h jaar voelde ik me echt een brugger, ik haalde gewoon allemaal goeie cijfers, voor de examens ging het ff heel erg mis, maar nu gaat t wel weer geloof ik...
Gewoon asociaal ego-trippen, en dan komt het allemaal heeeeeeeeeeeel erg goed....

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:09

neej heb me niet slecht gedragen maar ben gewoon niet supergoed in die vakken.... minder hoor!!!! naja gewoon positief denken en dan komt t allemaal wel goed hoop ik! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

R_MW
Berichten: 1821
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 19:13

We moeten elkaar gewoon steunen en elkaar door deze tijd heen slepen/ bokken Haha! . En een enorme egotrip Cool krijgen en vet positief *LOL* denken dan gaat het ons super lukken!!! Party!!xxx Roos

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:16

goedzo!!!!! that's the spirit!!!!! tsjakkaaaaaaaaaaaaaaaaaaa Party!! Party!! Party!!

(neej ben geen Ratelband familie......)*lol*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 19:45

Ik HEB niet eens een examenbundel geschiedenis. Laat staan dat ik dat stomme Romeverdrag wist. Hebben jullie btw het antwoord op vraag 8 gezien? dat vond IK nou nergens op slaan.

Hee roosie, kom op meid, morgen ga je gewoon een dikke 8 halen op Engels!!!en dan heb je vette compensatie mocht je geschiedenis verkloot hebben. We halen het allemaal!!!!!

Succes morgen met engels iedereen!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Westernfreak

Berichten: 5495
Geregistreerd: 06-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:07

GODZIJDANK heb ik geen geschiedenis, maar helaas wel biologie! Ik vond hem vet moeilijk en veel te lang Boos!
Nu alleen wb1 nog, volgende week woensdag, dus eerst naar de paarden!!! Party!!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 08:35

Ik sta wle goed hoor Lov,
het ging gewoon ff over 1 van mn beste vriendinnetjes die t dus nie gaat halen..
en dat vink gewoon tres k*t...
vorig jaar is een andere hele goeie vriendin blijven zitten en ik ging net over (toen zat k eens na 4 jaar nie meer bij dr in de klas.. dat was echt nie leuk)
en nu gaat dus mn andere goeie vrienin zakken en ik haal t weer...
tja..
op zich moet k dan blij zijn maar tis zo tegenstrijdig.. ik kan geen feest vieren als k weet dat zij t nie gehaald heeft...

in t begin van t jaar hadden we afgesproken dat we niet op de diplomauitreiking zouden komen als we nie zouden slagen en nu komt ze dus wel speciaal voor mij...
zoooo lief...

maarja..
ik blijf gewoon hopen dat het voor haar ook goed komt...
van de rest van mn vriendengroepje is het ook nie zeker...
wat n dillema's he!!!

dat is er allemaal uit...
daarom reageerde ik zo fel op roos!!!

Doeiiii

..... leeg .....