verslag: six flags holland

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Naomi_Youri

Berichten: 470
Geregistreerd: 04-08-01
Woonplaats: Roermond

verslag: six flags holland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 14:02

heee luitjes Haha!
hier een kort verslag van six flags:

we stonden heel erg vroeg op en gingen naar six flags toen we eenmaal daar waren gingen we als eerste in de :superman the ride
we moesten even w8ten en toen zaten janine en ik in het midden we gingen eerst een tunnel in en stopten ongv. na 3 meter en gingen een stukje achteruit, en toen werden we afgeschoten en gingen de eerste looping in en janine aan het gillen in ik zei niks Vingers aflikken toen we bijna klaar waren zij ik ik wil nog een keer maar we gingen verder toen kwamen we bij zo'n vrije val en daar wouden we ook wel in en het was niet zo druk
dus wij daarin wou ik lang lara ging daar snel zo'n andere jongen zitten dus moest ik aan de andere kant Boos!
toen er afgeteld was gingen we omhoog en toen kreeg ik een heel raar gevoel maar ik zei niks Cool Cool

en toen gingen we in de robin hood en daar hebben we ook even moeten w8ten en toen konden janine en ik weer in het midden teon trokken we die beugels aan en zaten heel stark en ik moest naar de wc en toen kwamen ze controleren en duwede ze dat echtra hard aan Frusty
en toen moest ik heel nodig en toen gingen we omhoog en het begon te regen als een gek Boos! Boos! Boos!

en wij die eerste berg van 32 meter af en toen moest ik ook gillen en die regen tegen mijn gezicht dat deed echt pijn toen waren we eruit en gingen we nog een jkeer op de zelfde plaats en toen moest ik niet gillen Vingers aflikken
daarna ging lara mijn vader bart en een collega van mijn moeder in zo'n heel erg raar ding en mijn moeder ik janine en de vriend van de collega van mijn moeder w8ten en toen zijn janine en ik in zo'n schip gegaan 2x achter elkaar want er was niemand en toen kwamen we darr misselijk uit en gingen in de wiltwaterbaan hebben we ook maar even moeten w8ten en konden er ook in mijn vader wou er niet in dus die w8tte lekker Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

bart zat vooraan daar achter zat lara en daarachter zat achter mij zat janine en daarachter mijn moeder Vingers aflikken
nou bij de laatste berg mijn broer bleef rechtop zitten en wij allemaal bukken achter hem en hij was zeikenat en wij allemaal drook op een paar plekken na dan
toen wouden we in de la villa volta gaan maar we kwamen langs zo'n rondraai ding en mijn broer zij dat ie over de kop ging en toen zaten we erin en gingen die dingen dicht en begon d\at ding keihard te draaien en ik kan daar niet egen hoor dus ik kwam er kotsmisselijk uit en liet me toen ook nog eens meeslpen in de la vila vlta Boos!
nou ik was echt misselijk en toen gingen wendy (collega van mijn moeder) lara bart en mijn vader in de el conder en rest maar w8ten na een uur waren ze er nog niet en toen kwamen ze eraan er was maar 1 trein aan het rijden toen gingen we in een andere wildwaterbaan niet de boomsrammen maar die dingen lijken op die van de efteling en lara en bart zaten dus in het verkeerde bak en zijn werden dus helemaal nat Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken Vingers aflikken

toen gingen we in de GOLIATH
[color=#][/color]bart en ik eerste karretje 2e rij
en toen gingen we nog een keer omdat het helemaal niet druk was en toen gingen we helemaal vooraan was veel leuker daarna gingen we nog een x in de robin hood want daar was geen rij ook vooraan en daarna nog een keer in die vrijeval
en toen nog een x in de superman ook vooraan als je vooraan zit is het veel leuker
en toen gingen we naar huis Boos! omdart de honfen alleen waren

maar het was heel leuk
groetjes Naomi

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 15:13

leuk dagje heb je gehad zo te horen ik ga binnen kort ook eens kijken hoe het daar is Lachen

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 19:01

Ik ben vorige week donderdag geweest, om 10 uur liepen we het terrein op... hartstikke rustig, konden overal zo in.
2x in de Goliath Haha! en in Fatt & Son ...lachen omdat mijn man nat werd Knipoog

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 12:22

Geweldig! Ik heb me alleen niet in de Goliath gewaagt *LOL* Bloos
Six Flags is géwéldig!!!! Haha!

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 17:34

six flags is inderdaad heel leuk ben er ook al drie keer geweest.Wij zouden volgende week gaan maar dat gaat helaas niet door,we stellen het uit,jammer want ik was graag in die goliath gegaan