Waar staat de dekhengst Amsterdam??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HugoBoss

Berichten: 42
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Den Haag

Waar staat de dekhengst Amsterdam??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 15:37

Hallo,

Ik ben op zoek naar de stal waar Amsterdam staat...... je weet wel die supermooie hengst...waar we een veulentje van gaan krijgen volgend jaar...

AMSTERDAM 91.12070, STB, 01 MEI 1991, 1.69 m. VOS

v. ARGENTINUS , v. ARGENTAN

m. TOUCH OF CLASS H

v. TIN ROCCO , m. DEAUVILLE II H

mv. BARSOI XX -- DERBY

Fokker: K H. MARKUS, WERLTE

Eig.: J M. VAN UYTERT V HEEMSTRAWG 6 6624 KJ HEEREWAARDEN

M. DE JONG VOORSTR 33 4921 SH MADE

GEBR VAN MANEN ZUIDERKD 41 6718 PG EDE GLD

VERR. 91.12070: S.8 D.8 G.8 RP.8 SPR.6,5 VS.7 K.9 ST.9 TR.8



Die dus....weten jullie het al?? nog niet dan zal ik er ook maar een foto onder plakken gelijk....
Ok foto gaat dus ff niet maar kijk maar ff op http://www.stallions.nl/dutch-warmblood/index.htm en dan bij Amsterdam dan kun je hem zien...
Ik hoop echt dat iemand weet op welke stal hij staat!

Alvast bedankt

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 15:44

hij staat bij Van Uytert.

www.uytert.nl

ik heb ook ngo wel een paar foto's van hem maar kan op deze comp niet uploaden, helaas...

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 15:56

Amsterdam staat bij de gebroeders van Maanen. Hij wordt daar ook gereden en op wedstrijden uitgebracht door de vriendin van Jan van Manen, die hem ook op wedstrijden uitbrengt. Zij rijdt voor onze vereniging Lachen
Zie www.gebrvanmanen.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 16:01

Ok,
o.a. verkrijgbaar bij van Uytert Haha!

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Die andere foto's die ik heb zijn van de Uytert hengstenshow van dit voorjaar, maar zoalsa ik al zei kan ik niet uploaden...

HugoBoss

Berichten: 42
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 16:10

Hij staat dus bij van Manen in Ede?? Ok das mooi want dat is lekker niet zo ver...Maar wat ik niet snap is dat twee verschillende bedrijven dezelfde hengst lijken te hebben....al die namen die bij Uytert op dei site staan, staan die dan ergens anders ook?? want daar staan ook een paar kandidaten tussen die we graag willen bekijken....

Ik noem de namen even...als jullie dan weten waar die staan (in levende lijven wel te verstaan Niet het sperma want dat hoef ik niet te zien Lachen )

We zijn geintresseerd in:
Animo
Burggraaf
Calvados
Hamlet
Hattrick
Numero Uno (deze wat minder dan de rest maar toch)

Ik hoor het wel!!!!

Adriana

Berichten: 11102
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Haselau

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 17:56

Ik heb vandaag een nakomeling van Amsterdam mogen bewonderen!!!
Geweldig!!!!!
En ik verzorg zelf een Tin Rocco merrie, en dat zit weer achter de moederlijn van Amsterdam.

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 20:41

Dat de hengstenhouders die hengsten ook beschikbaar hebben komt omdat er met KI gewerkt wordt, kunstmatige inseminatie. Zo kan sperma in heel Nederland verkocht worden en is er altijd wel een station in de buurt die er sperma van kan leveren.

En Amsterdam is inderdaad een mooie hengst. Geeft hele goede dressuurpaarden, er liep vorig jaar een goede zoon van hem op de hengstenkeuring in Den Bosch.

HugoBoss

Berichten: 42
Geregistreerd: 09-10-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-07-02 14:22

Ik snap dat ze de sperma kunnen leveren maar wat ik zo lomp vind is dat allebei die stallen soort doen alsof ze Amsterdam in levende lijven op stal hebben staan. Maar ik heb em gevonden en ik ben van plan heel erg snel te gaan kijken naar de vader van mijn toekomstige paardje...Lachen

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 14:51

heyhey

amsterdan heeft geloof ik een jaar geleden hier wedstrijden gereden onder Piet Bakx, wat een gaaf beest zeg! Maar het was maar voor korte duur, daarna is ie weer terug gegaan!

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 19:58