Wat voor een buitenbak

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Djeda
Berichten: 61
Geregistreerd: 16-07-02

Wat voor een buitenbak

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 16:08

Hoi !

Wij willen een nieuwe buitenbak laten aanleggen thuis. Wie kan mij hun ervaringen vertellen over een Agterbergbodem, Eb en Vloed bak, Paexbodem ? Wie heeft nog meer tips over bodems ? Of adressen waar ik informatie op kan vragen ?

Alvast bedankt !!

Groetjes Djeda Knipoog


Dan_ielle

Berichten: 46
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 16:23

Nou, bij ons op stal hebben we ook zo'n Agterberg bodem in de buitenbak, en ik zou niets anders willen. Nooit nat (als 'ie goed aangelegd is), dus 'swinters gewoon doorrijden. Verdere voordelen vind ik dat ook na het omgooien van het zand de bak niet meteen zo hels zwaar lopen wordt, het ligt allemaal heel vlak en stabiel. Ook geen zware spoorvorming...
Het valt alleen wel wat harder als een bak die gevuld is met wat ruller spul, mja..... Schijnheilig

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 18:44

Bij ons hebben we idd overal Agterberg bodem (binnen en buiten en longeer bakken) overal ligt een andere kwaliteit. Ik zou idd niet anders meer willen wat is het super.

Zie verder:
http://www.agterberg.com

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 20:32

Agterberg rijdt idd heel fijn. Thuis hebben we gewoon zand met houtsnippertjes erdoor, maar ik heb de Agterberg bodem uitgetest bij de Zilfia's hoeve Knipoog Haha!

Je hebt ook van dat soort houtpulp, ik weet niet hoe ik het anders moet omschrijven, want je in de bak kan doen, da's ook lekker spul

fabienne

Berichten: 4818
Geregistreerd: 14-07-01
Woonplaats: Wijchen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 21:58

Wij hebben een eb en vloed bodem, deze is voor springen wat minder geschikt zeggen ze, maar voor dressuur super! Arjan Teeuwissen heeft ook een eb en vloed bodem van klaas de bruin. Je kan info vinden op www.manegebodems.nl


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: YandexBot en 17 bezoekers