Bericht vanuit Canada!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Bericht vanuit Canada!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 02:02

Hallo allemaal! hoest? met mij is het heel goed, ik ben nu 2 weken in Canada, we hebben al heel veel gedaan,oa zwemmen,paardrijden, naar de Niagara Falls (kennen jullie dat) Elora, boodschappen, naar de mac,uiteten, winkelen, kampvuurtje,sint jacobs markt
en we gaan nog naar de bioscoop.

BIj de mac was het gaaf joh wij stonden buiten mc flurry te eten Vingers aflikken en toen kwamen er zo'n auto aan met 3 jongens erin, en eerst reden die voorbij,daarna kwamen ze terug.. stonden ze stil gingen ze zo heel opvallend kijken (boven t zonnebrilletje) en toeteren en kei hard weg sjeesen. wij heel hard lachen!!

Dustylovergirl16 op bokt doet expensive nu, ik heb haar nog niet gesproken maar alles zou vast wel goed gaan. Ik mis expensive niet echt maar zal wel weer heel blij zijn als ik em weer zou zien.Maar Deja is natuurlijk ook heeeeeeeel leuk (paard van helen) en max en juul tuurlijk ook (de honden) en

zon jongen uit helen's klas die had ik in nl al 'ontmoet' op msn enzo en nu vind ie mij denk ik leuk enzo maar hij kan toch niet langskomen want hij mag niet

en we hebben een poolparty gehouden.echt leuk en we waren naar een soort van vriendin van helen gegaan,zwemmen en ook film kijken en we gingen ff naar boven... GAAATSIEEEEEEEEEEEEE Lips are sealed alles lag op de grond! en er was ook kattenkots op haar nachtkastje,had ze geen zin om op te ruimen Misselijk en helen vroeg waar doe je je kleren waar is je kast? zei ze daar en toen wees ze naar zon grote stapel kleren enzo en laden lagen eruit en blikjes overal,kastjes puilde uit en ze deden vies met de marshmallows illl Schijnheilig ze is wel aardig. en helen zei dat dat bij de meeste canadezen is.

ik heb heel veeel fotos gemaakt iets van 80 en ik heb nog maar 1 foto over terwijl ik hier nog een week ben (oops haha) mijn ouders ook nog aan de tel gehad vandaag,die zitten nu in italie Lachen maar ik denk dat dit het wel effies is haha
doeiiiiiiiiiiiii
ik zie jullie wel weer
trouwens ik meot alleen vliegen brr eng he?!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 07:11

Hoi Yentl leuk dat je wat van je laat horen. Veel plezier nog verder.

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 07:54

Hoi, veel plezier! Zo te zien gaat alles wel goed en j ehebt zo te zien ook al door waarom de rest van de wereld Nederland zo'n schoon land vindt Knipoog

Overigens, Elora Verward Ben ik ook ooit geweest. Is een klein dorp ten Noorden van Toronto waar de meeste mensen uit Toronto zelfs nooit van gehoord hebben Haha! Ik had daar Nederlandse kennissen wonen die daar kippen fokten en heb dus nog een foto van daar Haha!

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 09:06

Volgens mij ben je tegelijk met mijn familie gevlogen! Ik weet het wel zeker. Die waren nl. 2 weken in NL, ze wonen in Canada en moesten vanwege het (ijs)hockey weer terug, mijn neefjes spelen nl. best hoog.
Heel veel plezier nog!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 11:13

heej yentl!!
ik heb je net als gePBt dus hier niet zoveel te vertellen Lachen
wanneer kom je eigenlijk terug?
leuk dat je het tot nu toe zo leuk hebt gehad, de rest van de vakantie ook nog veel plezier!!

groetjes laura!!

niet teveel marsmallows eten he Schijnheilig

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 26-07-02 14:22

hoi allemaal, vlogen je familie met air transat? dan zat ik vast in hetzelfde vliegtuig. ik ben 1 aug om 9.15 geland als ik geen vertraging heb maar denk dat ik wel vertraging heb. nou het is hier nu voor de verandering heel stom weer..het regent Boos!

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch


Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 16:42

huh? maar yentl, ik dacht dat jij met je ouders ging, maar je bent dus helemaal alleen gegaan, bibber, lijkt me wel eng hoor, gatsie, ik vind het nog eng om maandag met mijn zus te gaan

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Amanda_T
Berichten: 5950
Geregistreerd: 01-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 18:36

gaaf
waar zit je in canada
het is echt een heel mooi land wijgaan er misschine ook nog heen
kenissen van ons wonden er dus
nog veel plezier

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 18:43

hoi , bij wie ben je dan in canda ?je bent alleen gevlogen en heb je daar met iemand van bokt afgesproken ofzo ???
ik kan niet echt volgen.maar je amuseert je wel hé Lachen leuk zeg , veel pelzier daar ?????!!!!!maar dat zal wel hé ?thuis maar goed veel foto's scannen Lachen
doeg

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 20:59

en jij durft mij hier alleeeeeeeeen te laten HOE kun je Haha!
Heb maar mega veel plezier daar, eenee ik wacht nog steeds op mijn kaartje Tong uitsteken

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Dniesy

Berichten: 2140
Geregistreerd: 02-12-01
Woonplaats: Hoorn (NH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 15:55

brrr wat eng om alleen te vliegen!!!
Maar nog veel plezier daar he!!!! En de Niagara Falls zijn echt super!!! (vooral als er s'avonds vuurwerk boven is heb je dat ook gezien?)

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 18:35

Je hebt toch nog alleen gevlogen? Of zat er niemand in het vliegtuig? Haha! En de piloten dan? Haha!

Ik vlieg bijna altijd alleen. het is een uitondering als ik eens iemand bij me heb Knipoog

Volg de avonturen van Sumrin Saint Mary: Sumrin Saint Mary

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 18:37

Hahaha, mijn schoonouders wonen in Milton vlakbij Toronto... ik ben getrouwd in London ook dichtbij daar...
Niagara Falls is leuk, maar om te winkelen is Niagara on the Lake en Square One toch echt aanraders!!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 19:20

thanxxxxxxxxx voor de kaart *LOL* gaf dat je daar bent geweest, volgende keer gaan we saampjes Tong uitsteken Lachen mag je me handje in het vliegtuig vasthouden *LOL*

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 27-07-02 23:59

eum ik ben heen met helens moeder en een vriendin daarvan gevlogen,helen is vriendin. en die vriendin van haar moeder is nu al weg..en ik meot dus alleen ja... bibber! ik vind het echt eng Boos! t vuurwerk heb ik niet gezien neej. en weetje orri ik zit heel dichtbij london ben daar ook al geweest,shoppen. uurtje hiervan dan, ik zit bij woodstock in de buurt.en lara..dus je heb de kaart?:)) leuk he Haha! Tong uitsteken

Quote Apollo: Als ik nooit alcohol had gedronken he, zat ik nu waarschijnlijk op de universiteit *LOL*

I'm not your f*cking barbie bitch

Annelou

Berichten: 7520
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Schaijk: roddel-dorp wat 25 km van Den Bosch en 27 km van Nijmegen ligt in Noord Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-07-02 13:22

oo stoer, een tante en oom van mijn mamie wonen heel erg dicht bij toronto. ik wil er ook heen Haha! lijkt me echt super mooi daar.
veel plezier nog in canada


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, aniek_joefy, Bianca_v_s, danielle_x, Dewii, Eliine, Esther, Inney, kosseh, Maanon_, Mariett, meintje, nessinator, Rooss_24, Tomboy0, Vinny12511, VuurVleugels, xelle en 53 bezoekers