Louca en meer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Louca en meer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 10:05

Afbeelding
Tadaaa, dit is Louca dan. Hier vlakbij zijn mammie. Hij is inmiddels al ruim anderhalve maand oud. En hij begint nu écht te etteren Extreme duivel (= je achtervolgen door de wei, soort van 'wegjagen' dus, bijten enz) en hij mag nu dus ook niet meer in de 'gewone' wei staan ivm kleine kinderen.
Maar hij ziet er nog steeds zooooo schattig uit Lovers

Afbeelding
Mjammie, broodkruimels Vork

Afbeelding
Beetje rare lichtinval, maar wel een mooie foto, met een mooi beestje Kwijl Knipoog

Meer foto's van Louca heb ik niet kunnen maken omdat ie de eigenschap heeft om achter je aan te rennen, dus als ie op 1 cm afstand va je staat, pas stil te staan en dan foto's maken is erg moeilijk Frusty

Afbeelding
Dit is de mama van Louca, Anita sr. Het is echt een schatje, ze kijkt (bijna) altijd (als ze zin heeft *LOL* ) zo lief in de camera Lovers
Zij heeft jammer genoeg ontzettend slechte hoeven en loopt nu kreupel. Vandaag of morgen komt de hoefsmid en hopelijk weten we dan wat er nu precies fout is dit keer (ze heeft al vaker last gehad van haar hoeven, ivm hoefbevangenheid)

Afbeelding
Dit is Anita jr. het halfzusje van Louca (zelfde mama). Ik wilde van haar ook een foto maken, maar dat ettertje is zo 'verliefd' op mij (of op mijn broekzak die altijd vol zit met brokjes Haha! Bloos ) dat ze alleen maar op 1 cm afstand van mij wilde staan. Dan is het erg moeilijk om een foto te maken Frusty *LOL* . Dus ben ik maar naar de andere kant van het hek geklommen en heb daar van een afstandje een foto gemaakt. Maar Anita was het er écht niet mee eens dat ik nu van haar wegging, ze begon heel erg hard te balken. Deze foto is net gemaakt voordat ze ging balken.
Het is jammer dat ik geen geluid kan opnemen en op bokt zetten, want ezelgebalk is zo'n debiel, lachwekkend geluid *LOL*

Afbeelding
Dit is Petra, de 'vervangster' van Annie. Het is een 4 jarige Blaarkopkoe en de naam hebben wij niet zelf verzonnen, maar zo heette ze al op papier (Petra 13, logisch want haar mama heette Petra 9 Haha! ). Het is wel een lieve koe, maar ik vertrouw haar nog niet zo erg, als Annie Scheve mond .

Afbeelding
En als laatste Remi, een klein flessegeitje (dat inmiddels de fles niet meer krijgt Lachen ) dat altijd stiekem door de ruif heen naar de andere wei, met vééél groener gras kruipt. En dan na een uur wordt ze er weer uitgejaagd door Louca die in die wei staat Extreme duivel . Maar na 5 minuutjes staat ze er al weer. Het ziet altijd heel lief uit, echt zo'n klein zwart hoopje geit, dat in die grote groene wei aan het eten is Lovers

Zo dat waren de foto's (en de te lange stukken tekst bij iedere foto) weer Lachen

anja

Berichten: 1510
Geregistreerd: 15-06-02
Woonplaats: zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 10:19

wAT POEPIG!!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 10:58

Skeetig... en de blaarkopkoe ziet er ook lief uit hoor!

Melissa

Berichten: 5812
Geregistreerd: 23-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:09

Leuke foto's!
Louca word al groot, nog een maandje en dan hebben we ook een kleene louca lopen Haha!
Wat een mooie koe! Onze koe is altijd aan het etteren Huilen maar ja!
Dat geitje lijkt op een geitenlam van ons, alleen s ze niet met de fles groot gebracht maar ze is wel helemaal zwart (dwergje!)

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:50

Aaaaah wat schattig.. echt cute Lovers

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:03

aaaaaaaaaaah! WAt lief, die Louca ziet er idd super lief en knuffeliguit!
Mag wel naast me slapen Haha!

Reem

Berichten: 3931
Geregistreerd: 29-09-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:52

Wat een leuke beestjes, en de laatste is naar mij vernoemd!!!!!!! (ok, laten we het erbij houden dat ze hetzelfde heet... Haha! )

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 17:45

Hihi, ik zie het nu eigenlijk pas, als je naar alle foto's kijkt waar Anita sr. opstaat, zie je dat ze eerst gewoon stond te staan, maar een beetje doorhad dat er een foto werd gemaakt, op de tweede foto, dan heeft ze het helemaal door en kijkt ze en op de 3e foto waar ze op staat, probeert ze 'mooi' te staan Lovers Haha!

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Re: Louca en meer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 17:51

Mooie dierentuin en superschattig! Vooral het geitje Kwijl hebben er zelf ook Haha!

groetjes

assie

Berichten: 9485
Geregistreerd: 31-07-01
Woonplaats: Grun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-07-02 12:16

Hmm, het is geen dierentuin hoor, maar een kinderboerderij Lachen

Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 12:18

haha een dierentuin Haha! sorry moest ff lachen Tong uitsteken
leuke foto's en louca ziet er grappig uit Lachen

Zania

Berichten: 1065
Geregistreerd: 05-05-02
Woonplaats: Vosselare - Nevele (B)

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:00

assie schreef:
Hmm, het is geen dierentuin hoor, maar een kinderboerderij Lachen


Was ook maar voor de grap hoor Haha! weet ook wel dat het geen dierentuin is Haha!

Frank

Berichten: 5239
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Andijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 22:21

Heee Assie!! Wat een geweldige foto's! Nu weet ik weer helemaal waarom ik (ooit) een ezel wil hebben. Naast m'n paard natuurlijk he!!!!

Verder alles goed met je?

Grtjs van mij.

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 22:31

wat een schatje zeg!!
Echt wel lief