Waar / hoe hebben jullie je partner leren kennen ?

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Waar / hoe hebben jullie je partner leren kennen ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 19:38

Meestal hebben mensen die samenwonen of een relatie hebben elkaar ontmoet tijdens het uitgaan of door het werk .

En jullie ?

(zijn soms zulke bijzondere verhalen , die van de toevalligheden aan elkaar hangen , altijd interessant Lachen )

Ik vind het ook altijd zo apart als een leuk stel elkaar bv. ontmoet heeft in de supermarkt !

Die eerste ontmoeting okee , maar hoe kom je nu toch van zo'n ontmoeting ineens samen in een huisje Verward

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 19:45

Ik ken mijn vriend al vanaf de 2e klas VWO. Pas in de 6e is het wat geworden en dat is al bijna 10 jaar nu.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:45

Bokt! Eerst pb'en en toen gemeet, na de meeting kwamen we er achter dat we elkaar eigenlijk wel leuk vonden Haha!

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:51

ik heb mn schatje ooit vaag op school gezien(ik als depri klein vogeltje en hij als een vandaal;))toen(een jaar later)ik hem tegenkwam met uitgaan.(ik nog steeds wat kleintjes...qua voorkomen.en hij had een vriendin)na nog een halfjaar stond ie bij het uitgaan ineens achter me,handen om mn midel en zoenen maar:))tjah,een paar weekjes zo met elkaar en vrienden uitgegaan en toen vroeg tie op een examenfeest heel lief:hebben wij nou wat?of zou je wat met mij willen?tjah,domme vraag:))...toen waren we allebei super happy(nu alweer 6 weken,mn langste relatie ooit!)

marije999

Berichten: 330
Geregistreerd: 25-04-02
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 20:53

Mijn vriend woont in dezelfde studentenflat, we zaten samen in de activiteitencommissie van de flatkroeg en hij is een vriend van een huisgenoot. Maar het is pas wat geworden toen ik in de flatkroeg met hem aan de praat raakte en vervolgens de hele nacht (echt tot 8 uur ´s ochtends, en dat een dag voor een tentamen!) met hem heb zitten.......... praten (echt waar, pas heel laat (of vroeg) besloot hij dat hij me wel eens kon zoenen)! Dat was twee dagen voor de kerstvakantie (wat een planning Boos! ), maar toen belde hij mij op of ik mee ging naar de Nieuwjaarsduik in Scheveningen. En ja, toen bleek ik hem nog steeds heel leuk te vinden.....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:06

Op de Paardenkoersen in Alkmaar Knipoog Ik had op het verkeerde paard gegokt en hij nam mijn tickets toen over Haha!

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:06

ik heb mijn ex leren kennen bij mij thuis.... mijn ouders waren de woonkamer aan het verbouwen, tenminste aan het uitbouwen en de muren en het stukadoren heeft hij gedaan....

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:13

In de bus van school naar huis. Aanvankelijk vond ik hem maar een vervelend joch. Volgens hem zag hij mij al meteen zitten. Bij mij heeft dat een weekje ofzo geduurt. Toch heeft het zeker wel een half jaar geduurt voor we officieel verkering hadden. Nu ben ik al bijna 2 jaar getrouwd. ken hem onderhand al 10.5 jaar!

pmarena

Berichten: 48082
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 21:17

Leuk zeg ! Lachen

Vooral Greetje , vraag me af hoe dat verder is gegaan ...

Ik moest bij het verhaal van Riette wel even glimschateren hoor ,
die zin van : "Nu ben ik al bijna 2 jaar getrouwd" .

Dan denk ik : met wie ? Knipoog

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:24

Via ICQ, eerst een half gechat en daarna een keer ontmoet. Nu hebben we al 1,5 jaar een relatie.

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 21:33

in de kroeg waar hij werkte. ik werkte ernaast in de discotheek en ging voori k moest beginnen nog even wat drinken daar met een vriendin. vond hem meteen wel leuk, maar had nooit verwacht dat we serieus wat zouden krijgen. (aangezien mijn ex ook barman was en dat al snel over was.) nu hebben we alweer 3 jaar en gaan we binnenkort officieel samenwonen (als ons appartementje opnieuw geverfd enzo is)

Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:30

Ik kende zijn zussen al een hele poos van de manege waar ik bijna altijd was. Zij kwamen met hun pony's naar de ponyclublessen. Van het een kwam het ander, we gingen eens samen zwemmen, kwamen op dezelfde school. Toen zou ik met hun mee naar de kermis, kom ik daar thuis, dat was voor het eerst, kom ik erachter dat ze nog een broer hebben. Toen sloeg de vlam in de pan Lovers
1 voordeel, mijn schoonfamilie kende ik al, want zijn ouders kwamen ook wel eens op de manege, alleen hadden ze nooit verteld dat ze een broer hadden. Haha!

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:34

Via Marco's oude baas. Mijn vorige vriendje werkte daar ook en toen dat uit ging, hebben zijn baas (met vrouw en kinders) altijd goed contact met mij gehouden, ik was daar kind aan huis. Zij hadden allebei een moter, en ik wilde dolgraag een keertje mee gaan rijden
Nou, op een zaterdagavond om half 11 belde zij me op, of ik die zondag meeging, TUURLIJK.
Daar aangekomen zag ik een Fireblade aan komen scheuren, met een stoere brede vent erop. Kwijl Toen ik zijn ogen zag, wist ikhet meteen.
Ik moest bij hem achterop, en toen waren we verkocht. Dat is nu 5 jaar geleden en we wonen nu 2 jaar samen Lovers

Percy

Berichten: 12070
Geregistreerd: 04-09-01
Woonplaats: België

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:46

Leuk topic!! Ik vind het ook altijd heel leuk om te horen hoe anderen elkaar ontmoet hebben.

Wij zijn elkaar eerst tegengekomen in het ziekenhuis waar mijn vader lag. Hij zag mij, ik zag hem en we vonden elkaar wel leuk maar hebben toen geen woord met elkaar gesproken.

Ik was hem allang weer vergeten toen ik tijdelijk als medisch secretaresse in een ziekenhuis werkte. Er was een nieuwe arts-assistent nodig en de sollicitanten mochten allemaal gezellig bij mij in de kamer wachten tot ze aan de beurt waren.
We raakten aan de praat maar hij had een vriendin en ik een vriend. Hij werd ook nog afgewezen Haha!

Maar driemaal is scheepsrecht, hij kreeg een baan als arts op de mobiele niersteenvergruizer en dat ding trok het hele land door en kwam ook bij het ziekenhuis waar ik nog steeds werkte (inmiddels tot mijn ergenis).
We raakten weer aan de praat. Inmiddels waren we allebei weer vrijgezel. Hij zag de foto van mijn paard op mijn bureau, hing een verhaal op dat hij altijd zo graag had willen leren rijden (die had ik vaker gehoord Haha! ) . Maar hij bleek serieus paarden leuk te vinden en nu zijn we bijna tien jaar getrouwd en wonen op een boerderij met een hele beestenbende.

Wat wel grappig was, was dat de verpleegkundige met wie hij samenwerkte niet wist dat wij een relatie hadden en op een ochtend bij mij kwam roddelen over mijn man.
Hij vertelde dat de dokter waar hij nu mee samenwerkte homo was want hij had een vriend die Alex heette en hij zie lieverd tegen hem door de telefoon. Wat hij niet wist was dat ik die Alex was *LOL*
Laatst bijgewerkt door Percy op 25-07-02 22:55, in het totaal 1 keer bewerkt

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:51

Sypheron schreef:
Bokt! Eerst pb'en en toen gemeet, na de meeting kwamen we er achter dat we elkaar eigenlijk wel leuk vonden Haha!


Jaaaah was de Achterhoekmeeting grin. We hadden het er afgelopen maandag nog over dat het eigenlijk erg vaag is gelopen tussen Roy en mij.... Lovers

HHD_Foto

Berichten: 4437
Geregistreerd: 14-04-02
Woonplaats: N.W. Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:53

Ik kende hem al jaren als grote broer van een maat van me, omdat ik midden in de binnenstad woonde zette ik m'n fiets bij hem in het schuurtje. Op een ochtend was m'n band lek en ging ik bij hem de fietspomp lenen. Feitelijk ben ik nooit meer weggegaan en zijn we nu al 5 jaar getrouwd !!!!

En dat allemaal dankzij de fietspomp Haha! Haha! Haha! .

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:54

Jurga"]
[quote="Sypheron schreef:
Bokt! Eerst pb'en en toen gemeet, na de meeting kwamen we er achter dat we elkaar eigenlijk wel leuk vonden Haha!


Jaaaah was de Achterhoekmeeting grin. We hadden het er afgelopen maandag nog over dat het eigenlijk erg vaag is gelopen tussen Roy en mij.... Lovers
[/quote]

Maar dat heeft ons gelukkig niet gestopt he Lachen Ja we zitten nu al bijna op de zes maanden, nog 54 dagen Haha!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:02

En dat noem jij bijna???? Poeh hee! Mafketel. Zie eerst maar eens die 54 dagen van je vol te maken met me.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:03

Zie eerst die 54 dagen met mij maar eens te overleven, mafketel... Tong uitsteken

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:03

hihi dat lukt mij zelfs nog met 2 vingers in de neus... al weet ik niet of je dat erg leuk zal vinden Tong uitsteken

(ik hou erover op want nu ga ik de slowchat in sorry sorry sorry)

BBL

Berichten: 288
Geregistreerd: 22-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:06

ahum....via Love@Lycos....
Na een maand of 4 van dagelijks (en meerdere keren per dag) mailen hebben we de knoop doorgehakt en hebben we ge-blind date...Superspannend en eigenlijk niets voor ons allebei, maar toch doorgezet. Na een half jaar besloten we maar te gaan samenwonen en dat doen we nu bijna 3 kwart jaar...tja, als het goed zit zit het goed he, dus waarom zou je wachten?...

@smousje

Berichten: 517
Geregistreerd: 06-11-01
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:29

Hai,

Ik heb mijn lieffie leren kennen in Barneveld op de IPC dier.

We deden dezelfde opleiding,dierenverzorging en van het ene kwam het andere. Haha!

Ik ben bij hem gaan wonen,100 kilometers verderop en ondertussen zijn we bijna 7 jaar verder. Tong uitsteken

Groetjes Smousje.

Aurora

Berichten: 523
Geregistreerd: 11-10-01
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 23:55

in de kroeg!!! Cool
origineel he...
gelukkig houdt ie net zoveel van ons paard als ik....dus hij mag blijven Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 00:31

Op straat, hij kwam in het aangrenzende gebouw wonen en ik kwam kijken of ik zijn linoleum kon herbruiken.
Hij droeg afgeknipte blauwe jeans, wit shirt, baseball cap en nikes, met witte sportsokken.... en zat onder wat verfspatten...

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 09:27

Op de Mavo. We hebben 4 jaar bij elkaar in de klas gezeten en 4 jaar om elkaar heen gedraaid (allebei verlegen) en toen we in de 4e zaten kregen we internet en ICQ en toen durfde ik het ineens wel te zeggen! We hebben nu alweer 2,5 jaar verkering.