Manno kampioen van Nederland

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Manno kampioen van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 11:09

http://www.kwpn.nl/databases/nieuws/nie ... &taal_id=1
KWPN

In Nunspeet is vanmiddag het Nederlands kampioenschap eenspannen tuigpaarden ereklasse verreden. Op een zware bodem liep de goedgekeurde dekhengst Manno (Fabricius x Zakerno) met Kees van der Maat regelrecht naar de overwinning. Manno is bezig aan een bijzonder sterk seizoen en was in de ereklasse dan ook nog niet verslagen. Titelverdediger Just in Time (v. Cambridge Cole) van Bert van Es en Lambertus Huckriede werd door laatstgenoemde naar de tweede plaats gereden. Jan Schep werd met Liberty (v. Renovo) derde en Harry Michiels werd met Irava (v. Batello) vierde.


Overigens was er meer succes voor KWPN dekhengsten. In de limiet ging de overwinning naar Robbie van Dijk met de hengst Lorton (v. Wouter) van de Gebr. van Manen terwijl er een tweede plaats was voor de hengst Opgenoort (v. Jochem) van de HBC Stal met Lambertus Huckriede.

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS


prakkie

Berichten: 3386
Geregistreerd: 10-07-01
Woonplaats: Alblasserdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 15:20

Jammer dat Justy het niet gehaald heeft, maar wel oprechte felicitaties aan Manno en Kees van der Maat.
Justy is van een goede kennis van mij, Bert van Es en van Lambertus Huckdriede (wat een naam he.. Haha! ).
Echt zo'n toppertje die Justy...

http://www.bokt.nl/markt/ad/224075/easculap-econom-ii-gt474-scheerapparaat easculap econom II scheerapparaat te koop

http://www.bakeencake.com voor op maat gemaakte taarten

pebblientje
Berichten: 631
Geregistreerd: 17-04-02
Woonplaats: roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:59

joehoeeeeeeeeeeee!!!Manno is echt een geweldig paard!tot nu toe was hij(vind ik)ondergewaardeerd,maar hij heeft het mooi geflikt!
super paard vin ik dat!
loopt Just In Time nu nog beter na de training bij Anky?
de rest van de tuigers hebben trouwens ook goed gepresteerd...gefeliciteerd!

my horse,my horse,my kingdom for my horse!


Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:26

Just heeft dezelfde afstamming als JUrres, heel gaaf. Maar Manno presteert super de laatste tijd, dus die verdient het absoluut. Prachtige hengst! En van Lorton heeft Jurres ook een dochter rondlopen grinnik.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 22:53

Volgens mij werd manno nooit ondergewaardeerd vergeet alleen niet dat manno wedstrijden en dekkingen moet combineren iets wat natuurlijk erg zwaar is. Hij is en blijft hengst. Just heeft het wat dat betreft net wat makkelijker als ruin zijnde.

Manno is en blijft een verschikkelijk gaaaaaaaf paard. Ik heb vandaag de nieuwe hengsten zien lopen. Ranno, Sander en Seleen nou denk dat ze nog beter worden als Manno.



Afbeelding Selleen Kwijl

Afbeelding
Sander

Afbeelding
MANNO dat front Kwijl Kwijl Kwijl .

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 14:39

Wow wow, ziet er super uit zeg, mooooie jonge hengsten ook!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

PridesRanch

Berichten: 4240
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Nieuwlande

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-07-02 16:34

Sander is al berucht inderdaad, ik heb hem eens zien lopen toen ik les had, reed mijn paard bijna tegen het hek. Hihi.

Lando
Berichten: 72
Geregistreerd: 29-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-07-02 20:03

het is en blijft een mooi paardje he..... zwijmel zwijmel..... EN DAAR HEB IK EEN VEULENTJE VAN!! haha echt een super paard


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, bibstertje, fransje23, Jacky7, JoycexEnya, lovefi, Selente, xrobbiee en 84 bezoekers