de eerste dag met Passion + showen & spelen!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

de eerste dag met Passion + showen & spelen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 16:53

vandaag na 2,5 week eindelijk weer eens Passion gezien!
eerst kwam in aan en hij stond helemaal achterin de wei, hij keek meteen op toen ik kwam en liep een beetje naar me toen maar hij ging later weer verder grazen.
toen ging ik hem halen en keek zo heel verbaast en enthousiast Lachen
hij ging meteen achter me aan enzo..naja ik kan t moeilijk uitleggen maar hij deed iig anders als normaal, alsof hij me had gemist Lovers

hij was wel veel vervelender, hij heeft me 2x gebeten en best veel happen en een beetje onvoorzichtig, niet uit kwaadheid, maar de dingen die ik hem had geleerd zijn gewoon weer half weg.

hij is ook helemaal niet gewend om door iemand anders verzorgd te worden, en iedereen heeft weer andere regels. maar hij is wel heel goed verzorgd, hij zag er goed en vrolijk uit.
en ook heeft hij een vriendinnetje gekregen Lovers er is nl. een nieuw paard in de wei waar hij het goed mee kan vinden.


hij was best druk buiten de wei dus ging ik hem een beetje opjagen(in de wei natuurlijk) en hij gingen samen met Expensive en dat andere paard rennen!!
super showen, de staart steil in de lucht en het hoofd ook Kwijl
ik ben er nu pas achter dat hij echt supergangen heeft, heeft hij dus van zn vader Knipoog

ook heb ik nog met hem gespeeld, eerst achterin de wei rennen, hij dus achter me aan en ff stoppen, en toen keihard terug rennen!
maar voordat hij ging rennen ging hij steigeren en en een beetje raar doen en toen pas rennen.

ook ben ik hem aan het leren flemen op commando, hij doet het soms al als ik in zn neus blaas Lachen
ook zat hij de hele tijd aan mn t-shirt te trekken, echt heerlijk om met hem bezig te zijn in wei Kusje

zo dat was het dan weer Haha!
x laura

Cowgirl

Berichten: 23740
Geregistreerd: 04-03-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 17:43

Volgens mij kun je dat spelen beter achterwegen laten, hier komen straks echte ongelukken van.

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 17:52

hij blijft wel bij me uit de buurt en weet goed dat hij op me moet blijven letten.
het gaat prima zo en we vinden het allbei leuk dus..

Jamy

Berichten: 10494
Geregistreerd: 03-01-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:10

wat fijn dat het goed met hem ging! Lachen

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 18:17

Ik vind dat de blijheid van dit verhaal afstraalt gewoon Knipoog Echt waar *LOL*

Echt fijn voor je hoor dat je zo'n pony als Passion hebt gevonden Knipoog

Yentl

Berichten: 12478
Geregistreerd: 14-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 02:47

Hey ben je er weer?(duh) is alles goed met Ex?? Ik ben nog in Canada (is btw heeeel erg leuk hoor hiero)hoe ziet het nieuwe paard eruit
? ga je nu elke dag met nath erheen om de paarden te doen?veel vragen he:)

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-07-02 11:01

nee we gaan apart, maar zijn 1x samen geweest Lachen