Voor Yura, over je veluwe lijstje!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 21:07

Ik zag, ergens onder een van de Veluwe weekend berichtjes, mijn naam staan bij de voorlopige deelnemerslijst.
Maar ik weet niet zeker of ik wel mee ga hoor. Ik had ook geschreven dat ik hoopte het met mijn werk te kunnen regelen, en dat ik eerst wel zou afwachten wat jullie plannen.
Van die 3 mogelijkheden die je uitgezocht hebt, zou ik misschien in mei kunnen (als het van mijn werk kan).
Verder zit ik nog met een vervoersprobleem, ik moet uit Den Helder komen.
Zijn er meer mensen uit de buurt van Den Helder en die eventueel een plaats in de trailer over hebben?
En tot slot vraag ik me af of mijn paard het wel zo leuk zal vinden! Ze is natuurlijk 21 en nog nooit op "vakantie" geweest...
Ze staat ook nooit in een trailer, dus nu vraag ik me af of het voor haar niet een stressweekend zal worden, trailer, vreemde stal, vreemde paarden, wat denken jullie?
Ik ben er in ieder geval nog niet helemaal uit!
Party!! Lachen Party!!

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-01 21:37

Het was ook maar een lijstje om een beetje een idee te krijgen over het aantal dat meewilde, zodat ik iets kon bespreken bij de Paalhoeve. Bart is nog een officiele lijst aan het maken waar iedereen z'n naam op kan invullen.

Tja, moeilijk of je je paard wel of niet zal meenemen. Als ze dat allemaal niet gewend is en je denkt dat ie zich echt heel erg op zal fokken kan je misschien beter een paard huren?

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-02-01 23:26

Ja. dat vraag ik me nou af.
Normaal is het wel een "cool" type, ze laat zich niet zo gauw gek maken! Maar wanneer alles vreemd is...
Verder lijkt het me gewoon harstikke gaaf. Ze is wel behoorlijke ritten gewend, we zijn regelmatig 2-3 uur op pad, dus dat zal geen problemen geven.
We zijn ook een keer vanuit Schoorl terug gereden naar Den Helder, eerst door de bossen en verder langs het strand.
Dat ging ook prima. Maar toen waren we wel met een hele groep paarden van dezelfde stal.En toen gingen we met een grote veewagen erheen, waar een stuk of 10 paarden ingaan.Daar liep ze wel zo in.
Ik kan natuurlijk eerst eens proberen bij iemand met een trailer of ze er in wil.
Nou, ik denk nog wel even... Verward

Enneh...willen jullie wel zulke oude bokken mee? 39 & 21? Maar zo voelen we ons niet hoor! *LOL* *LOL* *LOL*

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

Jet

Berichten: 11977
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 00:12

Hoi Horseofthemoon,

Even tussendoor, grappig dat je in Den Helder woont, ik in Anna Paulowna. Ik heb m'n paardje sinds dinsdag in 't Veld staan, heb helaas geen plekje in de trailer over als ik meekan, maar vast wel een plekje in de auto als je zonder paard gaat. Anders kunnen we altijd een keer samen of met Linda ( Pinnielinnie) afspreken en een miniboktrit met z'n drieen regelen in Den Helder. Komen wij naar jou toe, ofzo. Groetjes van Jet uit A.P.

Paarden zijn net als lucht, zonder kan ik niet leven!
Vanuit de kop van Noord-Holland: Voor info klik op: Paardentaxi Jet

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-02-01 00:24

Hee, dat is hartstikke leuk! En van dat plekje in de auto eventueel, dat hou ik even in gedachten. Ik weet ook nog niet of ik het met mijn werk kan regelen namelijk, maar dat horen jullie nog wel!

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022

moekoekoe
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 18:07

Hee de Paakhoeve is van kennissen van ons!!!


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-01 23:54

hoi,

ik denk dat je paardje het geweldig vind. Je kan alles rustig aan doen en voor een paard is het ook eens leuk in een andere omgeving. Zeker als ie zo'n weekend lekker verwend wordt..

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

horseofthemoon
Berichten: 257
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-02-01 08:38

Ik ben al druk om me heen aan het kijken voor eventueel vervoer. Het is best wel een eind vanuit Den Helder en ik zit niet in het "wedstrijdencirquit", dus zo heel veel mensen met een trailer ken ik ook niet.
En eentje die ik ken vraagt er best wel heel veel voor, ook wel begrijpelijk, time is money...
En mijn autootje is te licht om een trailer te trekken!
En van mijn werk weet ik het ook nog niet, onderbezetting, bezig met nieuw personeel, bla, bla.
Kan ik niet zo goed tegen, ik wil zulke dingen gelijk rond hebben ik hou gewoon niet van dat getwijfel!
Maar het moet qua kosten ook een beetje leuk blijven, woonde ik dan ook maar niet zo'n roteind weg!

*~`✿ .¸`☆¸ღ ¸.•°*”˜ƸӜƷ˜”*°•.•.¸ღ¸☆´¸.✿`~*
*22-6-1992…. Kingstone my love....RIP…+7-7-2022


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Amazonbot, Antonius, Astrophe, carin0903, GrapeshotBot, III, Jara, Lagonda, NikkiB1991, ReadTheRulez, StalNollie, Suliko, Vjestagirl, VuurVleugels, xPabloBokt en 183 bezoekers