pffff, leuk hoor zo'n jong paard.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Esther

Berichten: 4144
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Achterhoek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 13:42

Drie weken geleden ben ik gelanceerd Scheve mond\ omdat Omega zo vrolijk was met rijden en even een paar flinke bokkesprongen ging maken. Nu doet mijn knie weer normaal en kan ik dus weer rijden.
Vanmorgen eerst gelongeerd voordat ik erop ging, lette ik even niet helemaal goed op, ging meneer met longeerlijn achter zich aan aan de haal. De rijbak van 20 x 60 en de paddock + nog wat ruimte is nog een geheel. Dus hij ging even flink aan het rennen en bokken, sprong over het muurtje de tuin in, weer terug de bak in, weer als een idioot rondrennen. Toen had hij er eindelijk genoeg van en kon ik hem weer pakken. Nog maar even gelongeerd tot hij weer rustig was en onder commando. Toch nog even erop gezeten, ging goed gelukkig. *LOL*
In die drie weken is hij zowat iedere dag in de stapmolen geweest, bijna iedere dag gelongeerd en ook nog in de wei geweest.
Waarom is hij dan altijd als ik wil rijden zo overdreven vrolijk??? Lachen Lachen zucht, af en toe wor ik er wel een beetje moe van. Gaaaap Dromen Slapen
Maar we gaan vol goede moed verder, ik weet wel, zolang ik vakantie heb, heeft hij het niet meer, die knollie moet maar eens goed aan het werk. }>

Sprakeloos


Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:46

Leuk he van die druktemakers die gewoon <b>altijd </b>energie hebben?? Matador was er ook zo eentje. Je moest eigenlijk altijd goed opletten, maar ja wij zijn ook maar mensen Verdrietig Gaan ze altijd zo leuk misbruik van maken.
Tip: neem een flesje extran mee als je naar je paard gaat Haha!

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Cody op 2001-05-22 15:29 ]</font>


Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 13:48

Tis in ieder geval een blij paard! *LOL*

Als dat gedrag wat meer gestroomlijnd wordt heb je volgens mij een super gemotiveerd beestje!

Succes hoor Mieke

astrid

Berichten: 245
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: weelde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 15:25

de aanhouder wint zeggen ze toch altijd.
nou mijn lucy is dus ook zo'n paard dat je nooit weet of ze het goed zal doen of niet ook zeer veel energie nu na veel uren rond racen en veel tijd gaat het veel beter er komt nog een tijd dat ik met haar kan lezen en schrijven bij wijze van spreken geef de moed niet op en nog veel bok plezier Party!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 21:30

gewoon doooooorrrrrrgaaaaaan *LOL*
Zulke dingen hou je altijd, het zijn nu eenmaal beesten. }>

ikke

Berichten: 37523
Geregistreerd: 06-03-01
Woonplaats: next to nowhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-05-01 23:55

Nee, zoeen die niet vooruit te branden is dat is gezellig. Geef mij ze dan maar met wat te veel energie. Alleen het slijt niet met de jaren dus ben gewaarschuwd. Mijn oude sok van 27 gaat ook nog als de brandweer.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vagabondo en 105 bezoekers