ik ben net thuis, terug van vakantie!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

ik ben net thuis, terug van vakantie!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 25-07-02 01:48

oei wat is typen ineens moeilijk! na 2,5 niet gedaan te hebben.
ik ben dus net na een reis van 13 uur aangekomen Slapen
mn konijnen waren ineens erg dik geworden Verward Haha!
de vakantie in de Cevennes was heel leuk, mooie camping, leuke mensen.
ook heb ik super veel camargue paarden gezien! we zijn namelijk door de Camargue gereden maar ook in de Cevennes waren er veel, en ik had er bijna op 1 gereden. ik ging paardrijden op een soort ranch met bijna allemaal Camargue paarden maar krijg ik net een andere Boos!
lekker door de rivier gereden, en die paarden zijn enorm lenig en sterl!!
we gingen gewoon over de stenen galoperen en al, maar die paarden waren dat goed gewend, het was een leuk ritje.
ik zat op een mixje en de 'leider' op een spaanse.
fotos van mij op dat paard waar ik op reed volgen nog Lachen

we zijn samen met 2 andere gezinnen op vakantie geweest en die zitten er nog, ze gaan morgen naar huis, want mn vader moest werken.

en we zijn 2 bekende tegengekomen! mn vader zn baas en ik iemand die ik alleen ken van aanzien, zelfde school.
het was super heerlijk water voor in te zwemmen, maar ik moet weer eens precies de eerste dag ongesteld worden en kon ik dus niet zwemmen Boos!

ook hebben we fikkie gestookt op de camping maar 1x waren we betrapt, en we hebben veel waarschuwingen gehad, we waren te luidruchtig snachts Tong uitsteken

ik en mn zus sliepen in een tentje, en toen zat er snachts ineens een naaktslak, shirley(mn zus) kei hard schreeuwen en ik kei hard : rustig rustig!!!!!!!! haha, was echt heel eng.

ook zaten er (water)slangen op de camping en allemaal rare insecten ://
ik moet zeggen dat ik de eerste week passion en de andere dieren niet gemist heb, mara de laatste paarden dagen heel erg! en ik kan niet w88 dat ik heb morgen kan zien! en Rambo natuurlijk.

ik heb me wel goed geamuseerd, maar het was best heet, ruim 30 graden.
heb leuke, spannende maar ook kloTe tijden gehad, maar ja.
eigfenlijk zou ik ook nog daar gaan bokken, maar het was superduur!
en bellen viel best mee, en ik heb vanmorgen nog naar Passion gebeld en alles was goed(thnx to nathalie en yentl Lachen )

voorde rest heb ik nog veeel te veel te vertellen maar ik moet gaan slapen Dromen

doeiiii!!

xx laura


samantha5

Berichten: 4309
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Alphen a/d rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 08:33

gelukkig nou weer thuis bij je eigen pony.....

Wees jezelf, er zijn al genoeg anderen


Chatelaine

Berichten: 9151
Geregistreerd: 27-01-02
Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:37

WELKOM terug laus!
gelukkig dta het leuk was maar nu ben je wel weer lekker terug bij passion Lovers

Your my world, my heart, my soul
If you ever leave..
Baby you would take away everything good in my life

Ekstul
Berichten: 1180
Geregistreerd: 21-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:54

welkom back! pfff 13 uren in de auto is lang!!!!! wij kwamen uit noord Frankrijk ergens en we hadden 10 uren reistijd en dat was al lang!!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Aniek23, Babsiej, christel0908, DotBot, Esther, Eulogy, henshem, IASCrawler, juval, leintje_, LouLi, LWDaisy, MissyNr1, Nescio18, Pferdchen, ReadTheRulez, Rosa_, xPearl, xSannee en 67 bezoekers