1 februari 2019 ... Armageddon ?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

1 februari 2019 ... Armageddon ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 11:22

Getsie ..een paar weken geleden al op het nieuws :

NASA had ontdekt dat er een meteoriet (of iets van die strekking)
rakelings langs de aarde was geschoten , ze merkten het pas op toen die er al voorbij was .... Bloos

Nu vanochtend weer het nieuws dat astronomen vanover de hele wereld
al enkele weken een groot rotsblok in de gaten houden dat waarschijnlijk 2 km lang is en volgens de berekeningen die tot nog toe gemaakt zijn ,
zou die in botsing met de aarde komen...op 1 februari 2019.

Ze zeiden erbij dat je je geen zorgen hoefde te maken omdat het nog maar voorlopige berekeningen zijn.

Maar als ze ZO precies een datum noemen...brrrrrr .....! Scheve mond

Eng hoor !


Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:26

Ja en hij kon een heel werelddeel vernietigen!!

Ach, maar als ze dat zo goed kunnen voorspellen dan vinden ze ook heus wel iets om het tegen te gaan of om op tijd iets te doen hoor.

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 11:31

Over 17 jaar....dat duurt wel erg lang , hoe kunnen ze dat in hemelsnaam zien ?

Zeker als je zo hoort van die vorige die er ongemerkt rakelings langs is geschoten.....

Wie weet komt er nu van de andere kant wel eentje die er over een maand al is , niemand die het in de gaten heeft...getsie !

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:36

oud nieuws.... dit zeiden ze een stuk of 5 a 6 jaar geleden ook al, maar sindsdien is er weinig over gezegd nog. als het echt zo zou zijn zouden ze toch wel met een of ander reddingsplan bezig zijn lijkt me he... misschien dat de techniek van het raketschild van de vs nog van pas kan komen als het echt zo zou zijn..

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:37

zo lang er ook voorspellingen zijn over 2023 zou ik me over 2019 maar niet zo druk maken Haha!

Niets zo charmant als een paard in her land.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:48

spannend he? Ik ga nu al sparen voor een schuilkelder. en als ik eruit kruip na de impact is het weer alsof je terug geslingerd wordt in tijd

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:10

Maar er was ook nog een foutmarge van enkele miljoenen kilometers.

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:45

Ach rond 2001/2002 nieuwnacht zou de wereld vergaan, eerst zien en dan geloven!

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:17

idd! eerst zien dan geloven

~het komt uit de lengte of uit de breedte~

Druif_01

Berichten: 8810
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 17:08

ach kunnen ze het dan niet ff nog 13 dagen uitstellen? dan ben ik tenminste nog even jarig geweest Haha! en inderdaad hoeveel jaar achter elkaar hebben ze al niet voorspeld dat de wereld zou vergaan?

Wil jij graag een mooi, stevig halster, armband of sleutelhanger van paracord? PB voor meer info! Zie mijn profiel voor een paar voorbeelden.

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 17:17

auk schreef:
ach kunnen ze het dan niet ff nog 13 dagen uitstellen? dan ben ik tenminste nog even jarig geweest Haha! en inderdaad hoeveel jaar achter elkaar hebben ze al niet voorspeld dat de wereld zou vergaan?


mag ik wel even corrigeren dat allemaal die voorspellingen gedaan zijn door "waarzeg(st)ers" en niet door een proffesioneel onderzoeksbedrijf zoals de nasa..

pmarena

Berichten: 47935
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 17:23

Idd , het is toch wel even iets anders of zomaar een of ander figuur zegt dat de aarde vergaat , zonder een echte oorzaak te noemen ,

of iets ECHTS als een meteoriet....

Er is zoveel puin en alles in de ruimte dat het onmogelijk is dat er nooit
wat de aarde raakt , vraag maar aan de Dinosaurus Haha!

IngridM
Berichten: 11826
Geregistreerd: 10-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 21:12

ach, zoiets kun je geloof ik maar beter niet weten toch> dan heb je toch geen leven meer????
ik stoor me niet zo aan zulke berichten, als het echt serieus wordt, horen we dat tegen die tijd wel, daar ga ik me niet 17 jaar vantevoren al druk over maken............


gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 22:04

Wie weet, ben ik hopelijk toch nog even dokter geweest voor die tijd Haha!
En misschien zijn ze al wel met een geheim reddingsplan bezig...*LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 08:19

Er was er ook een die iets van 23 of 26 okt 2026 (of 23) de aarde zou raken. Als dat gebeurde zou er zo'n enorme stofwolk zijn dat het 2 jr donker zou zijn op aarde, er zou dan geen leven mogelijk zijn. Of nauwelijks, dan ben je pas écht terug in de tijd!
Ik maak me niet zo veel zorgen hoor, ik geniet van mijn leven en als het einde der tijden nadert: so be it!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

joostvangestel

Berichten: 7907
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Reuver!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:55

Ik heb hier wel een goed gevoel bij: kunnen ze tenminste goed op tijd voorspellen wanneer dat blok ellende op de aarde "zou kunnen" pletteren. We hebben dus 17 jaar nodig om een enorme raket er naartoe te sturen en die ergens anders naartoe te sturen. Het leuke is dat we waarschijnlijk ook nog wel meer dan een poging kunnen krijgen. Kans is, dat we dat dus wel overleven Knipoog

Roxanne_

Berichten: 2061
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Rotterdam!

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 09:57

Ik ga me nu echt nog niet druk maken over wat er over 17 jaar gaat gebeuren.. en als het gebeurd en heel de wereld vergaat echt dan is toch iedereen dood en merkt niemand er wat van.
Klinkt hard maarja.. je kan er zelf toch niks tegen doen.. wie weet komt er morgen wel een grote meteoriet die ze niet gezien hebben, je weet het nooit, ik zie het vanzelf wel!

-

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 10:05

Laui! schreef:
Er was er ook een die iets van 23 of 26 okt 2026 (of 23) de aarde zou raken. Als dat gebeurde zou er zo'n enorme stofwolk zijn dat het 2 jr donker zou zijn op aarde, er zou dan geen leven mogelijk zijn. Of nauwelijks, dan ben je pas écht terug in de tijd!
Ik maak me niet zo veel zorgen hoor, ik geniet van mijn leven en als het einde der tijden nadert: so be it!


Dan hoeven we ons daar in ieder geval niet meer druk over te maken als het in 2019 gebeurt. Haha!

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 10:54

Dan ben ik jarig :/ Verdrietig ik wil niet dood als ik jarig ben!!

ff denken hoor.. even tellen dan word 31 jaar... Verdrietig

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

miesie

Berichten: 7408
Geregistreerd: 28-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 11:36

IEEELLL wel een eng idee!! Volgens mij is 17 jaar zo voorbij

IcePrincess

Berichten: 7738
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 12:10

het is een astroïde geen meteoriet en er waren wat fouten in de berekening dus hij zal wel langs de aarde gaan en niet ertegenaan en als dat wel gaat gebeuren hebben ze tegen die tijd wel allang iets gevonden om dat ding op te blazen in kleine stukjes ofzo....je hoeft dus egt niet bang te zijn dat de wereld vergaat....of misschien tog wel?? vanaf de aarde en de satalieten enzo die we hebben kunnen ze maar 2% van het heelal in de gate houden dus wie weet wat daarachter nog wel zit wat ons komt aanvallen?

nanka

Berichten: 3484
Geregistreerd: 18-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 12:32

ik vind het ook best een eng idee hoor!
ik zit zelf te denken om maar geen kinderen te nemen... wat hebben die toch voor een toekomst dan ??? het wordt toch steeds gekker in de wereld en als er ook nog eens over 17 jaar een deel vd wereld weggeblazen wordt enzo.
brrrrrrrrr ...ik vind het maar niets.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 13:24

Ach joh, als we gaan gaan we met zijn allen....*LOL* JE kan er toch niets aan doen en met raketten en bommen denken ze hem wel uit zijn baan te krijgen als het nodig is(stond in de krant Haha! ) Daar krijg ik echt zo'n Armageddon-gevoel bij Party!! Tong uitsteken

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*

Suzanne F.

Berichten: 48953
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:01

Prima schreef:
idd! eerst zien dan geloven


Hhahahahaa nou als je dat te zien krijgt hoef je het ook niet meer te geloven!! Haha!

"Through dangers untold and hardships unnumbered, I have fought my way here to the castle beyond the Goblin City to take back the child that you have stolen. For my will is as strong as yours, and my kingdom is as great - You have no power over me"

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-02 13:06

Ik geloof alleen maar in Nostradamus, en die zegt dat het nog wel een paar eeuwen langer duurt, voordat de mensheid ZELF de aarde naar de kl*te helpt...

Toos paardloos


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 7September, AhrefsBot, Belle_Siem, blondies, CharleyT, Cubone, DotBot, IASCrawler, juval, Lis_Ol, NogSteedsGek, Patriesje, pluklief, RoronaZorro, stella92, sunshine, Utixo, VogeltjeM en 77 bezoekers