Endurance in het noorden des lands

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Endurance in het noorden des lands

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 11:34

Naar aanleiding van een ander topic over endurance in het noorden van Nederland even het volgende:

Ik merk dat er toch veel vraag is naar wat meer noordelijke ritten en het lijkt me erg leuk om eens te gaan kijken naar de mogelijkheden van het organiseren van een endurancewedstrijd in de omgeving van Benneveld/Emmen. Het belangrijkste is om te kijken hoeveel mensen mij zouden willen helpen bij de organisatie. Ik heb ongeveer 40 man/vrouw nodig om een grote rit te organiseren. Dus daarom even een inventarisatie. Wie mee zou willen helpen om van deze rit een succes te maken mag mij even pb'en. Verder is het ook fijn om te weten hoeveel mensen aan de rit mee zouden willen doen. Je hoeft geen DER-lid te zijn om mee te doen. Als nou blijkt dat je het zo leuk vindt dan kun je achteraf lid worden. Lijkt het je wat om mee te doen, meld dat dan even in dit topic. Thanx!

Even voor de duidelijkheid, deze rit zal zeer zeker niet dit jaar worden georganiseerd omdat ik echt te weinig tijd heb met de andere rit die ik samen met mijn ouders organiseer, namelijk Holten. De rit zal dus ergens volgend jaar plaatsvinden, maar ik inventariseer graag vroeg omdat zo'n rit een heel georganiseer is en ik goed beslagen ter ijs wil komen Lachen
Laatst bijgewerkt door Maarten op 24-07-02 15:53, in het totaal 1 keer bewerkt

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:40

Natuurlijk.... beloofd is beloofd.. ik wil je helpen tijdens de rit, maar ook wel tijdens de voorbereidingen ervan. Dus Maarten.. je geeft maar een gil als je mijn hulp kunt gebruiken.

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:42

Ik wil niet helpen omdat ik als ik kan mee wil rijden en omdat apeldoorn emmen een beetje ver is om steeds heen en weer te rijden in de voorbereiding mocht je dingen hebben vanaf een afstandje kom ik graag helpen

enne een rit op 1 van de waddeneilanden?? ameland bv???????
Laatst bijgewerkt door Nimber op 24-07-02 11:44, in het totaal 2 keer bewerkt

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:44

Ik twijfel nog tussen meerijden of meehelpen Haha!
Hangt er helemaal vanaf hoe het gaat lopen qua paarden enzo.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 11:47

Nou cody... je hebt nog heeeeeeeel veel maandjes om erover na te denken.

Ow ja... je hoeft trouwens geen ervaring in de endurance te hebben om mee te helpen. Die ervaring heb ik genoeg, dus dat komt helemaal goed Lachen

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:54

Ook wel eens leuk om te helpen met de organisatie van zo'n rit. Meerijden kan voor mij altijd nog, ik ben tenslotte DER-lid en er zijn nog zoveel andere ritten waar ik aan mee kan doen. Misschien wil mijn zusje wel een keertje zo'n rit rijden en dan kan zij deze mooi doen, dan is Ameretto er toch nog bij Haha!. Dus schrijf mij maar op bij de organisatie! Lachen

Kim: Ameland is denk ik niet zo praktisch, dan heeft Wagenborg ineens een overload aan paarden over te zetten! *LOL*
Laatst bijgewerkt door Karin op 24-07-02 11:55, in het totaal 2 keer bewerkt

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:55

en ik ben uiteraard ook aanwezig. of als hulp of als deelnemer. vind het wel eens leuk om te helpen ipv te rijden

Kitty

Berichten: 7697
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 12:34

Schrijf mij ook maar op! Ik weet nog niet of ik mee zou willen rijden of helpen, maar ik ben in elk geval aanwezig!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:48

Op zich erg leuk om te helpen organiseren ja en nog leuker om mee te doen, al is dat onmogelijk. Nee, ik stel mijn endurancedebuut (echt grote toekomstdroom) nog een aantal jaren uit wegens de babes van Jurres. Mocht je tegen die tijd hulp nodig hebben: tuurlijk, ik help wel.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-07-02 14:16

Jurga schreef:
Op zich erg leuk om te helpen organiseren ja en nog leuker om mee te doen, al is dat onmogelijk. Nee, ik stel mijn endurancedebuut (echt grote toekomstdroom) nog een aantal jaren uit wegens de babes van Jurres. Mocht je tegen die tijd hulp nodig hebben: tuurlijk, ik help wel.


Hmmmm... dus Holten zit er voor jou dit jaar ook al niet in?? Scheve mond Jammer....

hobbelheks

Berichten: 8844
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 15:46

tuurlijk help ik, likt me logisch!
Weet alleen niet of ik bij de voorbereiding kan helpen (ach moet dan mijn rijbewijs wel een keer hebben dus dat moet ook lukken, je zegt het maar!

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 16:58

Ik help óf rijd mee. Ik woon in Utrecht, ik weet niet of dat een probleem is bij de organisatie? Ik kan uiteraard ook eerder komen en overnachten, om bijvoorbeeld te helpen met het uitzetten van de route o.i.d. Of tijdens de rit als post.. Ik meld me overal voor aan! Of ik rijd dus mee..

Je houdt ons wel op de hoogte van alle vorderingen he?!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 22:19

Nehhh dat gaat niet lukken Holten. Al heb ik Jur natuurlijk al absoluut klaar qua conditie, ik heb geen vervoer en geen hulp, dus tja... En nu heb ik al een clinic en een boktmeeting. Bovendien zie ik Sonja niet meer.

Tiko

Berichten: 3706
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 14:36

Ik wil natuurlijk helpen, ik woon alleen in Amersfoort, weet neit hoe lastig dat is , maar ik wil graag helpen.

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-02 14:49

Voor wat betreft de mensen die willen helpenen behoorlijk ver moeten reizen: we zorgen gewoon dat iedereen een slaapplaats krijgt, maar dat wordt allemaal uitgezocht en geregeld.

arabianfrend

Berichten: 514
Geregistreerd: 25-07-02
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 16:48

nou als de rit volgend jaar er is zal ik er zeker over denken om hem te rijden.
vind het wel eens leuk om een nieuwe rit te rijden.
holten vind ik ook altijd een gave rit.
jammer dat ik hem dit jaar niet kan rijden want dat weekend verwachten we net puppies van ons teefje.
maar als blijkt dat ze niet drachtig is dan zijn we zeker van de partij in holten.

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:39

Hoi!

Ben ik weer!
Ik ga morgen voor een nog onbepaalde tijd naar het uiterste zuien van NE. Even ertussenuit knijpen!
Ik vind dat een leuk idee, rondom Benneveld zijn machtig mooie zandpaden, die je daar kriskras door dit stukje Drenthe voeren, alleen ben ik nog nooit echt in de buurt van Emmen wezen kijken, maar daar lijkt me niet veel te beleven, De Mepperdennen zijn ook mooi, maar wel zwaar, maar als je warm weer hebt, is het ook niets om alsmaar in de zon te rijden (wat in Nederland niet gebruikelijk is.............).
Ik wil in princiepe wel helpen, maar rijden lijkt me ook leuk, ligt er even aan, ik ben normaal afhankelijk van vervoer van anderen, maar als ik daar ergens overnacht kan ik er heen rijden!

p.s. ik wacht.... mijn postvak is zo leeg als wat en ik ben toch wel niewsgierig wie er uit die 'wereldstad' als Benneveld zo actief is in de endurance!

groetjes Renske

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:39

Hoi!

Ben ik weer!
Ik ga morgen voor een nog onbepaalde tijd naar het uiterste zuien van NE. Even ertussenuit knijpen!
Ik vind dat een leuk idee, rondom Benneveld zijn machtig mooie zandpaden, die je daar kriskras door dit stukje Drenthe voeren, alleen ben ik nog nooit echt in de buurt van Emmen wezen kijken, maar daar lijkt me niet veel te beleven, De Mepperdennen zijn ook mooi, maar wel zwaar, maar als je warm weer hebt, is het ook niets om alsmaar in de zon te rijden (wat in Nederland niet gebruikelijk is.............).
Ik wil in princiepe wel helpen, maar rijden lijkt me ook leuk, ligt er even aan, ik ben normaal afhankelijk van vervoer van anderen, maar als ik daar ergens overnacht kan ik er heen rijden!

p.s. ik wacht.... mijn postvak is zo leeg als wat en ik ben toch wel niewsgierig wie er uit die 'wereldstad' als Benneveld zo actief is in de endurance!

groetjes Renske

Merel

Berichten: 1175
Geregistreerd: 21-02-02
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 22:41

Oeps er ging iets fout!

Mar dan moet dat ding ook niet zo raar doen, arggggg, ik heb altijd ruzie met computers, of zij met mij?!
Sorry
Renske