Inschrijven voor wedstrijd

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Inschrijven voor wedstrijd

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 13:43

Hoihoi,
Ik heb een vraagje...ik ga binnenkort voor het eerst officieel starten. Ik heb mn startkaart en startcoupons al.
Maar hoe zit dat nou met het inschrijven? In de paard en sport staat achter de betreffende wedstrijd een telefoonnummer. Dat moet je toch bellen om te vragen of je nog in kan schrijven?
En die startcoupons..moet je die naar de vereniging sturen waar je lid van bent of naar degenen die die wedstrijd organiseren? En moet je daar dan nog iets op invullen of niet??
Jullie hebben al wel door dat ik hier totaal geen ervaring mee heb Verward
Zou iemand even willen uitleggen hoe dit nou allemaal werkt?
Alvast bedankt!!!! Lachen
Groetjes Diane


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:54

Wat jammer dat de oude verenigingsstructuur aan het uitsterven is. Vroeger had je een secretariaat die dit soort dingen voor je regelde. Op veel plaatsen nog steeds, dus bel eerst even met je eigen vereniging.

Als je eigen vereniging van mening is dat je het zelf maar uitzoekt, doe je het volgende:
Je belt het nummer uit P&S, vraagt of inschrijven nog mogelijk is. Dan stuur je de coupons op naar het adres wat je krijgt. Vul op je coupon (op de juiste plaats) de plaats, datum en klasse waar je start in.
Vraag ook even naar het insschrijfgeld, en of je dat per bank moet betalen of op de dag zelf bij het secretariaat van de organiserende vereniging.

daantjuh

Berichten: 1195
Geregistreerd: 31-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 13:59

Okee, bedankt voor de uitleg Lachen

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 14:04

Toch heeft zelf je inschrijving regelen ook z'n voordelen: je weet dan tenminste zeker dat je startcoupons zijn opgestuurd en dus dat je ingeschreven bent. Jarenlang is het goed gegaan met het wedstrijdsecretariaat van onze club (op een paar niet doorgekomen selectiewedstrijdaanmeldingen na Frusty ), maar het Almelo-inschrijvingsverhaal was zo'n beetje de druppel. Daarom regelen we in het vervolg alles liever zelf, dan ben je tenminste zeker van een startplaats.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 19:17

Ik vind zelf regelen ook het fijnst. Ik ben het enige lid van de vereniging dat uit-wedstrijden rijdt, dus vandaar moet ik het zelf doen. Ik vind het net zo fijn trouwens.

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 23:18

Zep schreef:
Wat jammer dat de oude verenigingsstructuur aan het uitsterven is. Vroeger had je een secretariaat die dit soort dingen voor je regelde. Op veel plaatsen nog steeds, dus bel eerst even met je eigen vereniging.


dat begint nu juist weer wat in te komen hoor
sommige wedstrijden willen het beslist via het inschrijfformulier van de club hebben, dus alles tegelijk ,anders kun je het wel shaken
niet alle wedstrijden, maar toch wel aardig wat

mijn moeder doet het wedstrijdsecretatriaat van onze club, paarden en pony's dus, en wie zich echt 8 weken van tevoren opgeeft, is op tijd aangemeld. Wij houden ook de coupons, de ruiter zelf heeft 2 reserve, en de rest blijft hier . Ik zelf vind het eigenlijk ook makkelijker, alles via het wedstrijdsecretariaat. Als het maar goed gebeurd, als je een secretariaat heeft die het steeds vergeet en te laat is is het behorlik vervelend ja.

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 08:00

bij ons zorgt de secretaris voor de inschrijvingen. Maar soms ga ik als enigste van onze club naar die wedstrijd en dan moeten wij ook zelf opgeven.

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-07-02 14:16

Bij ons gaat het eigenlijk altijd wel goed dus ik heb geen problemen met opgeven via een secretariaat *LOL* Ik schrijf mijn naam op een formulier in de manege en alles komt in orde...(wij hebben ook nog geen doorkrasfreeks op de club, ook dat scheelt Haha! )

Soms doe ik het zelf en daar heb ik ook geen problemen mee. Heb thuis ook een setje coupons liggen...niet alle wedstrijden gaan via de club en ik ga ook nog weleens te crossen...*LOL*

*Niet elke verandering is een verslechtering!*
*Ze is niet bang voor de dood, maar als de dood om bang te zijn...(Guido Weijers-Oxymoron)*
*Als je bent waar je heen ging, waar moet je dan naar toe? (veldhuis & Kemper-tijd heelt alle zonden)*


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Eve_16, JosjeDZ, Punz, Theseus en 10 bezoekers