Yeah! Nieuw verzorgpaard(en)!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Yeah! Nieuw verzorgpaard(en)!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 11:02

Een paar dagen geleden heb ik een mailtje gekregen van iemand die mijn advertentie voor een verzorgpaard op marktplaats had gelezen en wel interesse had. Ik zou dinsdag( gisteren dus) om 7 uur even langskomen om te kijken.

Ik ging met mijn moeder met de auto. Ik had op een papiertje een soort routeplannertje geschreven, maar al snel bleek dat hij iets te vaag was.... Dat veroorzaakte dus het niet vinden van de plek waar we moesten zijn en een flinke ruzie....
Ik probeerde ook steeds te bellen, maar hij nam niet op! Zijn huis lag bij 3 zouthuisjes en daarvan de middelste. Maar we kwamen zoveel zouthuisjes tegen! We hadden de moed al opgegeven, toen we 3 zouthuisjes tegenkwamen, met in het midden een huis en weilanden. En...aan de overkant reed iemand! ( hier hadden we eigenlijk al gereden, maar net voor de bocht waren we teruggereden...)

Na een diepe zucht van opluchting stapte ik de auto uit en liep naar hem toe (hij nam dus de telefoon niet op, omdat hij aan het rijden was). Ik stelde me voor en we liepen naar zijn huis toe. Daar zette hij zijn paard in een stal. Er waren 3 stallen. 1 met een haflinger, 1 met een bruin paard ( waar hij op reed) en 1 met een vos. Daarna liet hij me alles zien en gingen we in zijn ouders huis even wat drinken.

Het is dus de bedoeling dat ik die Haflinger ga inrijden. Ze heet Chica, ze is 3 jaar en erg mooi en tenger. Ze loopt al een tijdje voor de kar en er is al een paar keer op gereden. Maar ik ga haar dus inrijden ( voordat ik commentaar krijg: met begeleiding!) en dat lijkt me een hele leuke uitdaging! Die andere ( sport-) paarden mag ik ook rijden en ik mag mee naar wedstrijden.

Hij ( Bas vanaf nu ) woont daar met zijn ouders. Ze wonen bij een industrieterrein. Maar daar merk je niks van als je bij de paarden bent. Dan ben je midden in het bos! Ze hebben een hele mooie buitenbak( echt midden in het bos, prachtig!) en een longeerbak en je kan er ook heel mooi buitenrijden. Het is ook goed te doen voor mij op de fiets, ik mag zo vaak als ik wil en ze zijn harstikke aardig! Ideaal dus!

Vandaag ga ik voor het eerst op Chica rijden en ik heb er erg veel zin in!
Duimen jullie voor me, dat ik deze paarden wat langer mag verzorgen dan Wenga en Safari?


Marieke22

Berichten: 797
Geregistreerd: 08-04-02
Woonplaats: Rheden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:08

Dat klinkt al net zo leuk als bij mijn nieuwe bijrijdpaarden!!
(zie topic "Nieuwe Uitdaging".... Knipoog ) Heel veel plezier hoor!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:09

Jij krijgt ook al een behoorlijke verzameling bijrijdpaardjes Knipoog
Dus Chica vanaf nu. Leuk, ik hoop inderdaad dat dit wat langer mag duren. Maarja, ze is 3 jaar dus wat dat betreft kun je wel een hele tijd vooruit. Ze is wel een stuk kleiner dan dat je gewend bent he? Zal wel even wennen zijn, maar ach...ik heb ze de afgelopen tijd van 1.40 tot 1.70 gereden en uiteindelijk went alles wel eigenlijk.
Ga je binnenkort foto's maken? Ben wel benieuwd!
(enneuh ik begon te lezen dat je samen met je moeder was, dat was wel een beetje een opluchting want in je vorige topic had ik een beetje hetzelfde idee als laui Bloos Haha! )

Spikkel

Berichten: 4030
Geregistreerd: 29-12-01
Woonplaats: Antwerpen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 11:14

heeey ,
wat leuk voor je zeg !!!Er zijn dan toch nog mensen die op marktplaats reactie krijgen Haha! !!!Dan zal ik daar ook maar is advertentie plaatsen !Maar wat heb jij geluk , 3 paarden , haflinger inrijden , mooie buitenbak , groot bos , vriendelijke mensen , goh wat ben ik jaloers Lachen
je gaat toch snel foto's maken hé ?
dit lijkt echt wel een droomaanbieding stel je voor dat je NEE! zei Knipoog

doeg
Kusje Kusje Kusje


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 13:16

Ow wat goed zeg!
Echt heel gaaf voor je!! Party!!
Veel succes met ze, enne veel verslagen schrijven he? En foto's!

Marije
Berichten: 3087
Geregistreerd: 16-08-01
Woonplaats: Enschede

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 20:33

Cody"]
Jij krijgt ook al een behoorlijke verzameling bijrijdpaardjes Knipoog
[/quote]
Haha, ja! Mijn 3e in een jaar...Schiet op Haha!

[quote="Cody"]
Dus Chica vanaf nu. Leuk, ik hoop inderdaad dat dit wat langer mag duren. Maarja, ze is 3 jaar dus wat dat betreft kun je wel een hele tijd vooruit.
[/quote]
Ja, inderdaad! Maar ze is ook van de ouders van Bas. Echt van die lieve mensjes die Chica als hobby hebben. En ze woont bij hun huis, dus plek zat!

[quote="Cody"]
Ze is wel een stuk kleiner dan dat je gewend bent he? Zal wel even wennen zijn, maar ach...ik heb ze de afgelopen tijd van 1.40 tot 1.70 gereden en uiteindelijk went alles wel eigenlijk.
[/quote]
Ze is zeker kleiner! Ach...dan val ik minder hard Haha!

[quote="Cody"]
Ga je binnenkort foto's maken? Ben wel benieuwd!
[/quote]
Absoluut! Zo snel mogelijk Lachen


[quote="Cody schreef:
(enneuh ik begon te lezen dat je samen met je moeder was, dat was wel een beetje een opluchting want in je vorige topic had ik een beetje hetzelfde idee als laui Bloos Haha! )

Natuurlijk. Ben zelf toch een schijtert Haha!



Voor de anderen: bedankt voor jullie reacties Lachen

Voor het verslag van de 1e keer op Chica: [VvdD] Mijn 1e keer op de Haflinger Chica!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, BrandWatchBot, Dartel, desireeee_x, Linde_C, MairiMacBran, Miran, Omany, Punz, Ruai, StalNollie, Vagabondo en 87 bezoekers