Celano ook al weg...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 20:43

t wordt nog eens rustig bij Gerald op stal!! Vrijdag is Celano teruggegaan naar de eigenaars, blijkbaar was ie goed genoeg doorgereden om weer terug te kunnen. jammer hoor, zal die kleine etter wel missen met zn Extreme duivel streken!!
maar die nieuwe is dus echt wel gaaf!!!
Vorige week noemde Gerald m dus Pedro, maar t blijkt dus dat ie Padro heet! (nee geen Paddo!!) maar goed. Gerald ging m longeren, ik ging ff kijken en toen begon gerald me allemaal dingen te vertellen, dat hij Padro wel heel graag zou kopen maar dattie onwijs duur was voor een 4 jarige die nog nauwelijks iets kon blablabla. Na t longeren ging ie nog rijden en toen Saskia en ik klaar waren in stal gingen we nog ff kijken. Toen gerald klaar was, mocht ik Padje uitstappen aan de hand. Gerald durfde het nog niet aan om me erop te laten, omdat t nog een jong ding is en hij is zo aan de andere kant van de bak, dus das ook niet alles!!
Saskia had Heide Blute lekker uitgestapt dus die was helemaal heppie. Ikke ook omdat ik met padro mocht lopen, hij is echt een drollie!! ook helemaal niet aan m te zien dat ie nog zo jong is, hij is al heel mooi bespierd enzo.

Maar goed, nu staan er dus nog maar 3 paarden omdat Celano ook al weg is en vorige week Gambler al... jammer!! en door de MKZ konden er 2 paarden niet komen, maar misschien komen die binnenkort wel!! lijkt me wel heel leuk!

Kim je moet snel een keertje langskomen hoor! kan je Padro kijken! *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:46

Even rust op stal is ook niet erg. lijkt me wel moeilijk om steeds afscheid te nemen. ook lastug om steeds maar weer te wenne. Ik weet niet of ik er tegen zou kunnen hoor.

Paardentweet: Zag laatst een meisje onderweg naar haar paard met kogelvrijvest aan.
Dat paardrijden is ook niet meer wat het geweest is..
[IM] Julius....16 jaar alweer...

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:47

he coolie, wat gaaf. gauw foto's maken hoor tovi! dan kunnen we hem allemaal bewonderen *LOL*

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-05-01 20:52

heike -> is idd wel lekker hoor, nu maar 3 paardjes, vorige week nog 5!! afscheid nemen van Gambler was vooral niet tof, ik mocht zo veel met m doen en hij was echt mn schatje en dan krijg je plotseling te horen dat ie door de MKZ terug gaat naar zn eigen huisje. echt balen dan hoor!! van Celano viel t me wat minder zwaar, hij was echt een etter en die streken zal ik wel gaan missen denk ik (raar maar waar), was echt zo'n bloedpaardje!
Het is wel zo dat ik me nu veel minder snel hecht aan paarden, ook omdat bij mn verz pony's steeds veulens verkocht worden enzo. maar met Gam klikte t gewoon en dan is t toch anders. Net als met Padro, daar gaat t ook in een keer goed mee.

Renaat -> ik zal binnenkort wel een keer foto's maken denk ik, jammer dat Gam weg is anders had ik die ook nog kunnen vereeuwigen (wat een woord....... *lol*) Maar Padro is een leuke vervanger hoor!! en wat voor een, bijna 10 jaar jonger en heeel ander typetje..

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 12:20

heeeeey tovi ja jij zegt steeds niet wanneer je er bent anders kom ik zo langs hoor! dus als je weer gaat zeg het van tevoren kom ik ff langswippen als het mag van Gerald hehe
groetjes!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-05-01 08:07

ja is goed!! aankomende zaterdag ben ik er in ieder geval niet want dan zijn we naar de camping ivm Hemelvaart. maar zodra ik weer ga laat ik t je weten, Gerald vindt t toch wel goed! leuk juist! *LOL* *LOL*

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 2IJsjes, Isa_Sofie, Manadeluca, miicchhellee en 91 bezoekers