Wat is Biebje ook een ondeugen en lief ding!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
WennieJ88

Berichten: 2563
Geregistreerd: 04-04-01
Woonplaats: Emmen, Drenthe

Wat is Biebje ook een ondeugen en lief ding!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 06-07-02 11:58

Haaj allemaal kep een heekl lang verhaal dus ga er maar voor zitten!


Nou gister gingen we naar Habibi, maar eerst kreeg ik hem wel te pakken maar, hij wou het halster nie om! Toen latur had ik em om de neus, maar zo dra ik dat van 8er de oren over de nek deed, werd hij helemaal gek en rende weg enz. En na een paar keer proberen hield me zus hem vast en dat ik het halstertje om kon doen. Maar hij zag het haltser en hij begint een beetje te steigeren maar later had k em wel. en wij naar de poets plaat en hij was in een keer heel braaf Haha! aan het hartsertje Haha! en ik had hem zo gepoetst, en hem en beetje leren vast staan enz. En hij had nog al last van de vliegen en dacht ik doe vliegen spray op, en hij was helemaal nie bang Haha! Haha! Haha! Haha! Haha! en ik was hem bij z'n achterbeen aan het poetsen en ik zag dat hij daar een wondje had gehad en er komt zwart haar door!!!!!!! Haha! Haha! en hij heeft al zwarte oortjes dus hij is nou nog bruin maar als hij straks zijn veulen haar kwijt is is ie zwart wit!!! Haha! Lovers Kwijl denk ik! En we waren dus klaar met poetsen en gingen we even bij ze zitten. En Habibi zat de heletijd met zijn bekkie op me hoofd, en ik weet gewoon dat hij wel gaat bijten, en me zus zegt zow laat hem maar even. Ik zeg zo neej doe maar bij jezelf dan kom je er wel achter! Extreme duivel en toen begon hij haar te likken en kusjes geven maar, ik wist dat hij nog wel ging bijten! Pling Want ik heb me zus van die alicia keys vlechtjes gemaakt. En ze had die vlechtjes in een staart en hij bedenkt zich niet. Vork En bijt in die vlechtes en had er 3 vast en hij wou ze nie los laten en hij trok er hard aan!!! Vork Ik heb me dogelachen! *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL* *LOL*



En later was hij even met Sissy aan het stoeien en hij stond aan de kant waar geen manen hangen. En wij dachten hij zijn moeder even aan het krabben was. Maar in een keer had hij een pluk manen in z'n mond kunnen krijgen. En hij shorde er aan en trok, en me zus gaf hem dus een klap en hij trok er zo hard aan hij nam de hele pluk meej Haha! Haha! Haha! Me zus vond dat nie zo leuk ! hahahahaha *LOL* *LOL* Wat is tog ook een Ondeugend ding Lovers Lovers Lovers het is zo lachen met hem Lovers hijs zow lief ik kan gewoon nie meer zonder hem!!! Haha! Haha! als ik dan lees van dat als een veulen een spuitje moet denk ik van wat heb ik dan een geluk dat ik dat nie heb Knipoog Lachen Kwijl Schijnheilig Er komen binnen kort weer foto's van hem maar de ... scanner is nie helemaal 100% alles doet het kopieeren en printen maar scannen natuurlijk weer niet! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos!

Malakeh Arabians * Breeder of the Beautifull Arabian Horse.*

Neem een kijkje op onze nieuwe website!! http://www.malakeharabians.webs.com



Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

wat is biebje toch een ondeugen en leuk ding

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 22:19

hoi het is zeker een leuk ding maar ik begrijp wel waarom je zus boos werd om die manen.ik vind het ook niet leuk als me paard ze manen afgekoud worden.

groetjes van ons.



nikki is de allerliefste van de hele wereld............... Lovers Lovers Lovers Lovers

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Coline28 en 135 bezoekers