Electrisch geladen.......................

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Belker

Berichten: 15276
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Electrisch geladen.......................

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 08:16

Ik dacht zaterdag Grappa weer eens uitgebreid te logneren met zadel, hoofdstel en beenbeschermers. Alles ging goed. Hij laat keurig al izjn hoeven uitkrabben. beenbeschermers kreeg ik er vrij snel zodner al te veel stress aan. Daarna het zadel gepakt. Rustig aan opgezadeld. Alles keurig volgens de juiste volgorde. altijd alles op dezelfde manier doen.
Daarna het hoofdstel gepakt. keurig halster om zijn nek en losgemaakt van de stang. hoofdstel gepakt. bit tussen mijn vingers en naar zijn mond. Daar aangekomen bleek ik statisch geladen te zijn en kreeg hij via zijn snorharen een electrische stoot. Hij bang voor mij. Ik voorzichtig naar hem toe. ZIjn hals aaien, alles ging goed. weer naar zijn mond en weer een electrische stoot. Hij trok zich los en ging stuiterend tussen de trailers door. Na 5 bokken stond hij gelukkig stil en kon ik hem zo pakken. Op stal hebben we het hoofdstel maar ingedaan. hier was gelukkig geen geleiding. Wel stress erbij. Ik balen. Daarna toch gelongeerd en alles ging verder goed. Nu vandaag maar afwachten hoe het dan gaat.


Alicia

Berichten: 525
Geregistreerd: 01-02-02

electrisch geladen..........

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:06

hoi,nou het is zeker erg jammer zeg.dan lukt alles perfekt en dan ben jij weer statisch Verward dat is zeker niet de bedoeling.de zon scheen daarom was je denk ik statisch.echt heel erg jammer.nou we horen het denkt ik vanavond wel weer hoe het dan weer is gegaan.nou doei en vanmiddag niet statisch zijn he

groetjes alicia.en nikki



nikki is de allerliefste van de hele wereld...........


Alvaron

Berichten: 1763
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:37

Oh wat balen zeg, dat soort dingen kun je dus net niet gebruiken bij 't leren van nieuwe dingen.

Ik heb zelf wel gemerkt dat ik statisch geladen ben als ik van die speciale stalschoenen aan heb. Die heb ik dus maar snel weer in de shoebox gedaan. Iedere keer als ik die schoenen aan had en m'n paard aanraakte kregen we een schok(je). Misschien dat bij jou ook zoiets speelt?

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

Belker

Berichten: 15276
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 09:58

Nee, ik heb altijd dezelfde schoenen aan. is ook nooit gebeurdt. maar had net daarvoor en nieuwe deken in handen gehad. Mogelijk dat het hierdoor kwam.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:02

Jeetje balen zeg... ik ging een keer een paard halen, kwam ik per ongeluk tegen het stroomdraad aan, dus beiden vette schok...
toen heb ik het paard even door iemand anders eruit laten halen en op stal weer vriendjes met hem gemaakt. Die vond mij toen namelijk ook eng.

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 10:05

Zo das rot!Hopen dat het de volgende keer beter gaat!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 125 bezoekers