Ad Melkert?

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Ad Melkert?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 16:10

Haha, mag ik even lachen?
Die gast is echt ontspoord (was hij al lang geleden naar mijn mening, maar goed). Hij stapt uit de politiek en gaat naar Washington verhuizen. Het witte huis misschien? Goed, da's wel érg flauw! Tong uitsteken
Hij wil daar nl. een nieuw leven opbouwen omdat hij zich in NL onveilig voelt. Adje Patatje: good luck old fellow! }> Clown

Hoe verzint hij het in godsnaam? Ik vind het zo'n onwijs lamlendig mannetje, maar dít, dit slaat gewoon écht alles! Haha!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Gaby
Berichten: 3384
Geregistreerd: 30-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 17:33

Wat een stomme gedachtegang !
Waarom zou het in Washington veiliger zijn dan hier ? Verward

Over de veiligheid in washington kunnen Caballo of DiamondCheckers ons misschien iets vertellen. Meiden , is het daar veiliger dan in Nederland Lachen ?

pmarena

Berichten: 47931
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 17:35

Naar Washington ?

Zit de Wereldbank daar dan ?

Daar hoorde ik nl. net wat over in het nieuws ...?

Ik vind 't ook een sulletje om te zien Knipoog maar al die ellende die hij over zich heen heeft gehad gun ik 'm echt niet.....

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 17:36

Niet alleen verhuizen, hij krijgt daar ook een functie bij de wereldbank Haha!

Uiteindelijk is de mens zelf de zwakste schakel.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 19:46

Hij wilde toch uit de politiek? Wat moet hij dan in godsnaam bij de Wereldbank, als dat niet politiek is?
Anyway, van mij mag hij, ga maar lekker naar de States, dan hoef ik er zeker niet heen (Bush hoef ik niet van dichtbij te bekijken, no thanks!)
En ik vrees voor hem dat Washington idd gevaarlijker is dan NL, met al die vliegtuigen, Osama die alleen de States moet hebben... Het ging erom dat hij 'bedreigd' werd (kogels ofzo toch?), maar goed, als hij niet uitkijkt in de States krijgt hij geen kogels in een envelop maar in zn flikker!

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Macario

Berichten: 5779
Geregistreerd: 18-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 19:55

meennn hij is echt niet goed bij zijn hoofd man!!! het is hier echt wel veiliger dan in amerika hoor Frusty

Zeg liever: "Ga maar" "Dat is leuk" en "Moet je doen."
Want kijk me lachen, man.

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:31

wij wonen vlakbij ad melkert.
Als je ziet hoe hij de afgelopentijd is bewaakt kan ik me voorstellen dat hij hier weg wil. naar ik hoorde heeft hij een geladen pistool opgestuurd gekregen dat lijkt me niet echt prettig. ik ben geen fan van 'm maar zo leven moet een hel zijn

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:18

Ach, dan hoeft 'ie in ieder geval niet meer tegen die Dixi's in z'n tuin aan te kijken.

Nulla tenaci invia est via

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:53

dat bedoel ik dus Haha!

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:26

Ja, lijkt me best een reden om te verhuizen Haha!

Nulla tenaci invia est via

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 00:56

In de Vs kan hij zich in elk geval legaal bewapenen!! En dus verdedigen! Dat vind ik hier wel minder, alleen de "bad guy's" hebben een "gun"!

Feel the fear and do it anyway
~Accept the things you cannot change and fight for everything else~

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 08:35

Ik vind Melkert nou ook niet iemand die king of the world moet zijn, maar die bedreigingen gun je niemand. Wel makkelijk praten als je zegt dat hij ontspoord is omdat hij uit Nederland vertrekt, denk dat je anders zou praten als je in zijn schoenen zou staan. Wat met Pim Fortuyn gebeurd is zou hem ook kunnen gebeuren als er weer zo'n dwaas opstaat in Nederland. Kan me het best voorstellen dat hij zich hier niet veilig meer voelt.

Silvia

Berichten: 3267
Geregistreerd: 23-02-01
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 14:55

Mmm... geeft weer een hele andere dimensie aan het woord "Melkert-baan". Knipoog

Mahatma Gandhi: "De wereld biedt genoeg voor ieders behoefte, maar niet voor ieders hebzucht."

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 15:18

ach, heb best met die man te doen.....
Al dat prutsmuts, er is maar 1 gek die pim vermoord heeft, en dat is niet melkert of kok.
Jammer dat er zoveel gekken zijn die daar anders over denken en maar meteen gaan dreigen

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 15:53

Opgeruimd staat netjes! Haha! Wat een nerdo!


LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 22:46

avantilover schreef:
Opgeruimd staat netjes! Haha! Wat een nerdo!


Zulke uitspraken geven me toch weer kippevel. De mening van "onze jeugd" (niet alle jeugd over 1 kam scherend bedoelt)

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 23:09

Uit het NRC (op de voorpagina, de krekel ofzo heet het):
Melkert; een politieke of een economische vluchteling?
(exact weten doe ik 'm niet meer, maar het kwam hier op neer).
Vond 'm wel komisch!

Nulla tenaci invia est via

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 23:30

ik vind dit weer zuiver een voorbeeld van kiezersbedrog dat vind ik het enige irritante aan deze carrieremove.... de lijsttrekker van de pvda die een mandaat krijgt om 4 jaar lang de pvda aan te voeren van de kiezers stapt 2 maanden na de verkiezingen op dat is gewoon bedrog!!

"Idealisten houden het oog op de toekomst gericht: als zij één blik in het verleden sloegen waren zij geen idealisten meer."
- Eric van der Steen

Cleo
Berichten: 436
Geregistreerd: 19-02-02
Woonplaats: Hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 00:38

Wat een gedoe weer. Mijn ouders wonen in dezelfde straat als Melkert.
Zijn vrouw moest samen met haar/hun kinderen onderduiken vanwege haar niet Nederlandse afkomst.
Eindelijk wordt het huis niet meer bewaakt...laat die man toch.
Dit is weer een speeltje van LPF.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 08:33

Ik zeg ook niet dat ik het hem gun, ik kan me heel goed voorstellen dat hij het hartstikke zat is om 'bedreigd' te worden, maar ik vraag me dan af of hij het niet een beetje uitlokt? En of hij op deze manier niet een signaal afgeeft waardoor hij júíst in dat hoekje gestopt wordt?
Ik vind hem qua politiek gewoon een sukkel, hij krijgt niets voor elkaar, doet heel gewichtig maar als puntje bij paaltje komt kan hij het allemaal niet meer aan. Tsja, echt medelijden kan ik daar niet mee hebben nee...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 08:38

Ik vind hier niks grappigs aan, vind het diep triest en wens die man een goed leven toe!

Culemborg here I come!!

Debbiedee
Berichten: 467
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: hilversum

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 09:22

Gail schreef:
Ik vind hier niks grappigs aan, vind het diep triest en wens die man een goed leven toe!




Helemaal mee eens

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 17:17

ruiterinrust schreef:
ik vind dit weer zuiver een voorbeeld van kiezersbedrog dat vind ik het enige irritante aan deze carrieremove.... de lijsttrekker van de pvda die een mandaat krijgt om 4 jaar lang de pvda aan te voeren van de kiezers stapt 2 maanden na de verkiezingen op dat is gewoon bedrog!!


Het is het hem ook echt mogelijk gemaakt om te blijven zitten he!
Er is IMO maar 1 kiezersbedrog, en dat is de huidige LPF Misselijk

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 18:41

stef"]
[quote="avantilover schreef:
Opgeruimd staat netjes! Haha! Wat een nerdo!


Zulke uitspraken geven me toch weer kippevel. De mening van "onze jeugd" (niet alle jeugd over 1 kam scherend bedoelt)
[/quote]

Hoezo krijg je hier kipenvel van Verward Ik bedoel dat ik het best vind dat hij naar Amerika gaat, ik bedoel niet dat ze hem mogen neerschieten. Ik vond hem gewoon oer saai en arrogant en een sukkel.

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 18:46

Mat Herben is zo mogelijk nog erger ja, en imo bedriegt hij in zijn eentje alle LPF kiezers, iets wat Pim waarschijnlijk nog veel beter maar vooral leuker had gedaan.
Ik ben heel benieuwd hoe lang dit kabinet stand gaat houden. Er gebeurt tenminste wel wat, want wat Paars allemaal beloofde en niet deed... tsja, da's helemaal eng om aan te denken. Die vonden het wel best op hun pluche-stoeltjes. Blij dat er nu iets anders is en zoals gezegd: ben heel benieuwd. Ik heb wel enige scepsis, maar ik ben ook wel blij dat Melkert iig geen premier geworden is, vraag me af of er dan überhaupt wat zou gebeuren? Hij heeft totaal geen charisma en dat heeft hem genekt. Hij zei op de foute momenten de foute dingen, is natuurlijk niet leuk, maar imho heeft hij het er echt zelf naar gemaakt. Dat Kok vlak voor de verkiezingen nog een beetje eea recht moest breien getuigt niet echt van daadkracht van die meneer Melkert. Kok was ook een ouwe opa die absoluut niets begreep van deze maatschappij (computer? Wa's dah?), maar die man had nog een aantal andere waardevolle punten (al kom ik er zo niet op).

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amie89, Britta31, cissy, DenieesB, ELNTIE, evita2, fleurtjeuh, fro, GrapeshotBot, IASCrawler, ImkeTarek, Kinke, kosseh, Lizz, Marlissa92, Nathalie18x, rider, Steppe, TheNovelist, verootjoo, xLeoniee, xPabloBokt, xPearl, XxMariellexX en 81 bezoekers