Succesvol concours voor amy en mij

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Succesvol concours voor amy en mij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-07-02 17:15

Gisteren hadden amy(new forest) en ik concours in vaassen. Was echt supermooi weer leuk rustig concours en goede organisatie!
Ik moest om half elf en mn eerste proef ging voor obsess zn doen heel lekker. Hij was niet meer zo gespannen als vorige week toen ik m gewoon niet normaal kon rondsturen. Dus ik was zelf al heel blij. De jury vond m nog wel iets te gespannen maar vond me goed bezig een mooie combi Party!! . Hij had ook wel gelijk maar ik was zelf al tevreden met deze verbetering ten opzichte van vorige week.
Tweede proef gingen sommige dingen heel fijn en sommige helemaal niet. Na de proef nog zon 20 minuten met mn jury staan klesten , bleek dat zij net zon heethoofd thuis had als obsess. Was wle heel eluk om te horen hoe haar paard precies hetzelfde flikte als obsess. Maar ze zei wel dat ik er wel ging komen met hem en ook zij vond ons een mooie combi.

Ik had in mn eerste proef 154 en in mn tweede 163 en tweede prijs! Er zaten 3 achten in (verzorging, middenstap en middengalop) En ook gewoon dikke 4-en en 5 -en Zoals ik al zei hele goede stukken en hele slechte.
Ik mag nu L2 maar ik doe t nog niet omdat het anders veel te snel gaat voor obsess. Hij moet in zn koppie ook wel allemaal aankunnen natuurlijk!

Toen moest Amy. Eerst lekker losgereden (iedereen had t over die mooie bruine pony!!)
Het liep allemaal een beetje uit omdat de jury's redelijk veel en ook bruikbaar commmentaar gaven. OP t laatst had melano het ook wel ene beetje gehad hoor!
Uiteindelijk eenhalf uur te laat kon ze beginnen. Eerste proef was echt helemaal perfect op de voltes in galop na. Die waren te klein en melano gooide dr kont naar binnen.
Tweede proef was melaantje het echt zat! Maar desondanks toch een heel net proefje gereden!
Resultaat: eerste proef 159 punten en tweede en tweede proef 156! Lekker twee winstpuntjes erbij! Nog 1 en dan start amy ook L1

foto's staan op itp : [ITP] Concours gisteren van new forest(amy) en mij.


New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 17:28

Het was zeker een succesvol met ons! Super tevreden. Jammer dat het zo was uitgelopen want Melano was echt doodmoe op het laatst. Maar ik heb er 2 winstpunten bij waar ik super blij mee . Obsession vond ik ook in alle 2 de proeven goed lopen! Twas erg leuk gister en gezellig!! Lovers

Amaretto
Berichten: 38
Geregistreerd: 05-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 17:52

Hoi Amy,
leuk dat de wedstrijd zo goed ging. Ik heb de foto's ook gezien, zijn heel mooi.
Groetjes Anne (Amaretto)


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 19:58

Gefeliciteerd! met jullie wp....waar ligt dat plaatsje?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

¡!Ellen!¡
Berichten: 2797
Geregistreerd: 12-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-02 12:23

Ja echt super! Gefeliciteerd! Lachen

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-07-02 12:43

orri schreef:
Gefeliciteerd! met jullie wp....waar ligt dat plaatsje?


Gehucht naast Apeldoorn, tussen Wenum en Epe

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-02 19:30

Ik woon in dat gehucht *trots*
Het ligt net iets boven Apeldoorn
Doen de landkaartjes het nog, dan kun je het wel zien

maarruh, ik sprak Miranda vandaag en die wist niet dat er concours in Vaassen was, zij zat nml in Nunspeet. Waar werdt die wedstrijd gehouden dan en van wie?

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

obsession

Berichten: 3383
Geregistreerd: 26-10-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 24-07-02 00:26

Was bij de cannenburgh gewoon! Iedereen zat bijna in nunspeet want daar waren de selecties voor de ponies!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-07-02 10:46

Ow op die manier. opgehelderd, thanks

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: kreekie en 67 bezoekers