Waarschijnlijk gaat mijn verzorgpony mee op vak.

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Waarschijnlijk gaat mijn verzorgpony mee op vak.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-07-02 22:33

Ik verzorg een pony, die doe ik iedere dag enzo en ik ben de enigste die erop rijd. Nou zaten we met een probleem, wie doet m als ik op vakantie ben want de eigenaresse is dan ook op vakantie. Toen zei iemand voor de grap dan neem je hem toch mee. Dus ik dacht nou goed idee toch en ik heb t voorgesteld aan mijn ouders. Die vonden het wel een goed idee als het niet teveel extra zou kosten. Dus ik heb die man opgebeld en ja het kon en ik zou er niet veel voor hoeven betalen.

Ik ga op vakantie naar een camping in zuid limburg daarbei hebben ze een shet, een fjord en een ander paard voor ritjes voor de campinggasten. Avanti komt dus bij die pony's in het weiland te staan.

Nou ik ging het dus gelijk vragen aan die ouders van de eigenaresse van de pony, die vonden het wel goed maar moesten nog even overleggen aangezien we geen auto hebben om een trailer te trekken. Nu willen ze die pony dus gaan brengen en halen met de trailer, dat vind ik echt aardig van ze. Maar het is nog niet helemaal zeker maar ik denk t wel, tenminste ik hoop t, lijkt me zo leuk je pony meenemen op vakantie.

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 00:02

hey das wel gaaf joh Haha!
zou willen dat mijn verzorgpony mee mocht Lachen

Pjelk

Berichten: 1957
Geregistreerd: 06-06-02
Woonplaats: Warffum

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 09:50

Wat hartstikke leuk je vzpony mee op vakantie! Kan je een beetje leuk rijden in de buurt van die camping?Zit vast wel veel bos zeker? Ik ga dit jaar voor het eerst met mijn pony op vakantie. Hij mag dan mee naar Schier. Ik ben erg benieuwd hoe dat gaat en heb er erg veel zin in!

Klijn

Berichten: 5566
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Schaijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-07-02 16:02

wat leuk! dan kun je daar ook lekker rijden!
ik wou Arie ook wel meenemen maar dat gaat zo moeilijk in de bus naar Spanje Lachen

maar hij mag wel weer lekker mee op trektocht!

corinep

Berichten: 2579
Geregistreerd: 16-06-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-07-02 22:13

ik weet niet of je daar in de buurt lekker kan rijden maar er is wel een bak, die pony is trouwens een beetje gestoord met buitenrijden, hij heeft de gewoonte om gewoon te gaan lopen bokken, om niks. Maarja ik zie wel wat ik ga doen, het is nu 99 % zeker dat ie meegaat!!!