op stap de avond voor concours?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

op stap de avond voor concours?

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:47

ik ga dus zaterdags voor ik op concours ga gewoon op stap. meestal kom ik rond een uur of 4/5/6 thuis en moet ik om een uur of 7/8 de paarden laaden en op concours. ik rijd er niet slechter om. laatst was ik om kwart over 6 thuis en moest om 8.15 laden op conours reed ik toen 1 met springen en 4 en 5 met dressuur.

zijn er meer mensen die op stap gaan en waar de prestaties wel iof niet onder lij(ei)den?

groetjes [naam]

blondiedaan

Berichten: 282
Geregistreerd: 23-05-02
Woonplaats: Hendrik-Ido-Ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:57

hoi nou vroeger (ja uuhh 2 jaar geleden)ging ik altijd uit voor de wedstrijd
en je moest is weten hoe goed ik dan reed. Haha!
ik was dan om 5 uur thuis en dan om half 7 moest ik er weer uit en had dan vaak een winstpunt of ik viel wel in de prijzen!! Pling
en als ik niet uit was gegaan dan had ik naar mijn gevoel slechter gereden.en dat zag je dan ook wel aan me punten
want dan was ik meer zenuwachtig en slordiger.
en als ik dan uit was gegaan dan was ik veel rustiger en dan zag ik wel waar het schip strande,
bij mij heeft het altijd goed geholpen!!
nu doe ik het niet meer want ik rijd nu uitwedstrijden op die pony van een vriendin van mij en dan moeten we allebei rijden dus dan kan zo'n dag lang duren en uit principe doe ik het nu ook niet meer!

groetjes daniella

Bodien

Berichten: 2023
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: friesland, dokkum

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:36

nee, absoluut niet

ingrid

Berichten: 3291
Geregistreerd: 19-05-01
Woonplaats: zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 13:00

soms wel
ligt eraan of er echt een gaaf feest ofzo is waar ik echt heen wil.
ik ga er niet slechter om rijden maar ben daarna wel 30 x zo moe Haha!

daan
Berichten: 661
Geregistreerd: 16-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 13:17

Vroeger wel, heb weleens kotsend in de vrachtwagen gestaan, katertje...Had toen trouwens wel gewonnen plus wp...Nu blijf ik meestal braaf thuis, waar ik door de zenuwen toch niet vroeg naar bed ga en voor de 33e keer mijn laarzen poets...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 17:04

haha geweldig afgelopen zondag weer om 5 uur thuis en om 12 uur smiddags stond ik met de 1ste prijs weer thuis op de stoep. geweldig. ik had de meeste stijlpunten.

het zal in ieder geval niet houterig zijn geweest. eerder wat te los

groetjes [naam]