De 1e enige echte foto's van de Boktrit te Ameland

Moderators: Muiz, Firelight, Maureen95, NadjaNadja, Essie73

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

De 1e enige echte foto's van de Boktrit te Ameland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 23:34

Ja, ja... vandaag was het zover! De EERSTE enige echte boktrit te Ameland! Lachen Voor verslagen zou ik zeggen... kijk eens op Boktmeetings en Verslag van de dag! Lachen Mijn verslag volgt morgen en dan ook de rest van de foto's. Ik heb er nu zes geselecteerd, maar schrik niet.. ik heb er in totaal 146 !!!!! gemaakt! Niet allen zijn ze even mooi, maar er zijn genoeg die wel bezienswaardig zijn. Lachen Ook andere foto's volgen morgen! Knipoog

Hieronder de boot, genomen op de heenweg naar Ameland.. Nou ja.. eigenlijk was dit de boot die ons weer terug bracht naar het vaste land Lachen

Afbeelding

Hieronder een erg cute foto van Isolda met haar geweldige beterschapsmand.. Vol met appelen en wortelen! Zoals je kon zien wou ze geen appel ongemoeid laten en nam daarom uit iedere appel maar een klein hapje Haha!

Afbeelding

Hieronder een foto van de daadwerkelijke boktrit. Deze foto is op de heenweg genomen. We kwamen net vanuit de duien en gingen naar het strand. Eerst zie je Naz, dan Dees en tot slot Kitty... maar het is toch die geweldige zee die het 'm deed! Lovers

Afbeelding

Helaas moet de pret toch eens over zijn, we kunnen namelijk (helaas Verdrietig ) niet eeuwig op het strand rond blijven rijden. Hieronder daarom een foto van onze terugkomst in de duinen. Van voor naar achter zie je.. Naz, Karin, Steef, ? , Jantina en ?

Afbeelding

Helaas brak de tijd ook weer aan om te vertrekken. Verdrietig Hier wachtend op het vertrek vanaf de boot. Op het 1e bankje: Dees, op het 2e bankje: Ilindra (L) & Cowgirl (R), op het 3e bankje: Piaffe (L) & Bokkertje (R), op het 4e bankje: Marloes-joy (L) & Mieke (R), op het 5e bankje: Naz (L) & Karin (R), op het 6e bankje: Steef (L) & Kitty (R) en helemaal rechts tegen de railing: Cody! Helaas.... ik sta er niet op, maar dat maakt de foto alleen maar mooier Haha!

Afbeelding

Tot slot hieronder nog een foto genomen vanaf de boot, van het wonderschone en supergezellige AMELAND!!!! Lachen

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Honeybee op 19-07-02 23:41, in het totaal 1 keer bewerkt


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:40

Leuke foto's.... Haha!
Arm paard, maar die vond de beterschapsmand vast geslaagd...

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 07:10

Isolda is nog steeds in haar nopjes hoor met die mand!
Dat blijft ze de hele week volgens mij nog, want hij zat boordevol!
En die foto van de boot, volgens mij waren jullie heeeeeel moe Haha!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 08:32

Aaaaah die van Isolda is echt lief Lovers
De anderen zijn ook erg leuk, ziet er wel gezellie uit en dat was het ook Haha! Ben heel benieuwd naar de actie-strandfoto's.
Ik ga zo even een wegwerpcameraatje halen voor als Karin hier zo komt, kunnen we even foto's van onze rit met Sarah en Aldira maken. Bikkels he, wij! Arme zitbeenknobbels Verdrietig

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 12:00

Cool, fotos!
Die met de enorme hap van isolda....ERRUG geslaagd

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-07-02 13:41

Tja, uiteraard heb ik nog veeeeeeeel meer foto's van De rit, Isolda, Udinde, De boot heen en terug, de aankomst.. etc. etc.

Voel me niet echt super nu, maar zet ze er zsm op Lachen

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 16:55

We wachten rustig nog even af. Maareh, ik ben heeeeeel nieuwsgierig!

marloes-joy

Berichten: 8421
Geregistreerd: 28-07-01
Woonplaats: Vianen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 18:02

hele leuke foto's
ik heb ze alle 146 lekker al gezien Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 13 bezoekers