Kur op muziek

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Kur op muziek

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 23:22

duimen jullie please voor mij???
Ik heb morgen voor het eerst een kur op muziek ofja ik heb wel vaker een kur gereden maar dit is een hele nieuwe alleen vanwege alle problemen heb ik 'm nog maar 1 keer gereden voor de video zonder muziek....
duimen jullie dat het goed gaat voor de 2de keer een proef rijden die ik net in m'n hoofd heb gestampt en voor het eerst op de muziek..
ik heb de hele avond de video gekeken en ben nu helemaal gaar.. gelukkig is het maar een show...

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 23:28

Duim duim duim... misschien walkman op doen met muziek met het slapen gaan.. zodat je de muziek morgen kunt dromen???
Succes!!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Vora

Berichten: 810
Geregistreerd: 09-11-01
Woonplaats: Hoogezand

even een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 11:23

Heb jij je kur zelf gemaakt, of heb je het laten doen. Ik ben op dit moment bezig zelf 1 te maken, maar ik kom niet verder bij de travers en de appuyementen en de schouder binnenwaarts. Ik wil dit graag bij elkaar hebben, maar ook op orginele lijnen. Dus niet zoals het in een standaard proef staat. Heb jij misschien suggesties, of een adres waar ze een kur voor je maken?
Groetjes Petra

Marja

Berichten: 1693
Geregistreerd: 16-03-01
Woonplaats: Op m'n berg in Spanje

Re: even een vraagje

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 11:38

Vora schreef:
Heb jij misschien suggesties, of een adres waar ze een kur voor je maken?
Groetjes Petra


Je kunt eens op mijn site www.marvins.nl kijken of mijn bedrijfje iets voor je is.
De prijs van de kur heb je dan redelijk in de hand, als je bijvoorbeeld zelf de muziek bij elkaar zoekt die je wilt gebruiken, kun je de helft goedkoper uit zijn. Nou ja, dat kun je in de online offerte zien in ieder geval.

Ezel trektochten in de Spaanse pyreneeen! Kom langs bij ons: 'Top of the Pyrenees' https://www.topofthepyrenees.com/Products/details/Spaanse_Pyreneeen/Trekkings/Meerdaagse-wandeltocht-ezeltrekking


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Melzazu en 41 bezoekers