nog wat fotootjes...

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 09:21

Gisteren lekker gaan uitrijden. Daarna wilde ik nog wat fotootjes maken maar Tonko was niet in the mood. Ze wilde niet stilstaan. We hebben wel 20 foto's genomen, allemaal even slecht. Alleen deze drie zijn te vertonen. Helaas heb ik wel mijn ogen dicht op de foto close-up van opzij...

[img]../upload/218/dscf0223.jpg[/img]

[img]../upload/218/dscf0225.jpg[/img]

[img]../upload/218/dscf0226.jpg[/img]

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 09:43

wauwie mooie foto's zeg!
aargh jullie zijn allebei fotogeniek joh!
Lachen

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 09:58

wat n leuke combi!!!!
jullie 2tjes...
echt leuk!!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:04

Leuke foto's hoor, echt heel scherp ook.
Ik vind jullie beide ook fotogeniek hoor. Maar ja wij zien dan ook alleen een selectie van de 20 foto's *LOL* Haha!
Maar jullie staan hier in ieder geval erg leuk op.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 10:23

Inderdaad Cody, dit waren de enige foto's waar we allebei een beetje normaal opstonden. Er was er zelfs 1 bij waarbij Tonko net wilde weglopen en ik haar tegenhield waardoor ze haar mond helemaal scheef opendeed, en ik knipperde toevallig net met mijn ogen, op dat moment natuurlijk net FLITZZZ... Charmante foto hoor, huhummm

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:31

Ja zonde is dat altijd. Het is best moeilijk om je paard leuk op de foto te zetten. En dan moet je zelf ook nog eens je beste beentje voorzetten. 't Is wat!
Gelukkig is IJsco heel erg fotogeniek, je hoeft maar met de camera aan te komen of ze gaat er heel schattig bij staan, echt geposeerd, lief bekkie trekken en dan blijft ze ook net zolang zo staan totdat je klaar bent. Gekke knol.

Wat ook altijd handig is als je je paard gaat fotograferen: neem een ristelend zakje of een schep met wat biks erin om lekker mee te rammelen zodat ze altijd geinteresseerd in (of net naast) de camera kijken.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 10:32

PS, op de onderste foto zie je recht op mijn slaap een opkomende PUKKEL! En die zit me vandaag errug te irriteren!!! Dat wordt uitduwen straks. Smakelijk! Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:33

En voor Suus even een foto met vage achtergrond omdat ze dat zo mooi vond bij de gave veulen+moedre foto's van Gribaldifan

[img]../upload/34/suusopzij.jpg[/img]

beetje snel geknutseld dus niet supermooi maar ik vond het wel een grappig effect.
Ik vind de 3 foto's trouwen heel leuk hoor Suus. Ik maak er ook altijd heel veel en dan mag je blij zijn als er een paar leuek tussen zitten.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 10:35

De paarden hadden hun dag gewoon niet. Het paard van degene die deze foto's gemaakt heeft, stond al op de wei. Ik had haar beloofd om daar nog een paar fotootjes te maken. Nou, dat heb ik geweten. Ik ging naar hem toe met het toestel in mijn hand. Hij kwam meteen aangelopen, zo van heb jij iets lekkers? Ik natuurlijk klik klik foto's maken. Dat vond hij niet leuk! Hup, oren de nek in en kont naar me toe, met een los beentje! Ik dacht maak maar dat je wegkomt...

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 10:35

Hee Katrien wat leuk! Hoe doe je dat eigenlijk? Moet je me maar eens uitleggen...

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:46

Volgens mij heeft ze het zo gedaan: eerst jou en je paard vrij gemaakt en in een nieuwe laag erboven gezet. Dan de foto een filter geven: een motion blur.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:51

Ja, dat klopt Maartje Party!! De volgende ronde een koelkast? Een eenvoudig maar wel leuk effect. Voor jou als grafisch ontwerper misschien te simpel maar ik vind het soms wel leuk bij foto's.

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:53

mooi paard!! lekker neusje zeg, ik ben gek op van die zachte paardeneusjes Knipoog Hij houdt z'n oren ook zo mooi op de foto. de mijne doet dat alleen voor snoepjes, echt niet voor de foto...

coco

Berichten: 2140
Geregistreerd: 25-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 10:56

Zijn mooie foto hoor.
Is ook niet zo gek, ze zijn door de selectieronde gekomen. *LOL*

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 11:01

Selectieronde Coco? Ik snap hem niet, maar ik ben nog niet zo goed wakker na een weekje vrij en maandag morgen...

Op de foto kun je een beetje zien dat Tonkie hele lichte ogen heeft. Prachtig, al zeg ik het zelf, huhummm Bloos Ze heeft lichtbruine ogen, bijna de kleur van haar vacht. Dat valt heel veel mensen als eerste op. Ik vind het zelf ook erg mooi... Lovers

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 11:03

Ja Natascha, er kwam net iemand over het bruggetje met een krakend zakje met brood erin voor de eendjes, en daar stond Tonko zo verlekkerd met die oren naar voren naar te kijken. Snel een foto maken dus...

Riƫtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 22:07

Heerlijk weer heb je meegenomen! Geeft meteen al zo'n helder effect op de foto's! Vind ze best gaaf hoor!

Kirsten

Berichten: 4509
Geregistreerd: 17-04-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-01 19:57

Oh wat een leuke combi!