Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 19:11

In verband met zware allergieën voor stro, zaagsel, paardenroos, alle pollen, huisstofmijt, nog een zooi contactallergieën, levenslang eczeem en een schildklierziekte heb ik mijn paard verkocht omdat de situatie onhoudbaar werd. Nu komt men niet zo heel makkelijk van het paardenvirus af en heb ik de dochter gevonden van mijn uit het oog verloren pony. Een week geleden ben ik langs geweest en ging het op zich nog wel aardig qua allergieën omdat er op dat moment vrij weinig stro was, maar de kans is zeer groot dat ik weer heel erg last krijg van de allergieën en dan weer uit de buurt moet blijven. Ik zou zo graag eens per paar weken komen poetsen (in de loop van de tijd zeker meer, maar daar gaan we eerst maar niet van uit), daarom wil ik wat aan mijn allergieën doen.
Ik slik inmiddels 2,5 jaar de histamine-onderdrukker Xyzal, maar sinds een jaar beuken mijn allergieën zich er gewoon doorheen, lijkt het. Echter als ik ze niet meer slik in het dagelijks leven, dan krijg ik behoorlijk last en nies ik ongeveer 20 keer per dag (zelfs de buren hebben er wat over gezegd := ).
Goed, ik kijk al langer tegen bioresonantietherapie aan, maar 2 zaken houden tegen. Allereerst mijn schildklierziekte, ik weet nog niet heel lang dat ik dit heb en ik ben nog niet goed ingesteld op de Thyrax. Van kennissen heb ik gehoord dat bioresonantietherapeuten niet vrij veel durven zolang de schildklier nog eigenwijs aan het doen is.
Ten tweede de kosten. Ik ben verzekerd bij de Menzis, basispakket. Het schijnt dat bioresonantietherapie 85 euro per uur kost in Assen, dus in Groningen zal vast ongeveer hetzelfde zijn. Het wordt niet vergoed (ook niet deels) bij de Menzis. Het is voor ons véél te duur.. Ik wil echt zo graag van die stomme allergieën af komen, maar dan wil ik wel zekerheid en niet eerst kaalgeplukt worden. := Iemand suggesties? Een andere therapie, mogelijkheden toch geld terug te krijgen, goedkopere (en tegelijkertijd niet inleveren op kwalitatief gebied) therapeuten..

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)


marimba

Berichten: 676
Geregistreerd: 17-09-06
Woonplaats: hoofdstad van overijssel

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:16

ik vind het persoonlijk een vorm van kwakzalverij, mij werd toendertijd gezegd dat ik intolerant zou zijn voor granen wat uiteindelijk niet waar is.

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen

Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 19:29

Oké, en het had geen (positieve) effecten op jou toen je granen wel ging mijden? Kijk, ik vind het geen probleem om iets te proberen/te mijden, als het maar effecten heeft. Stel dat ik ergens geld vandaan weet te toveren en ik schiet niks op met die therapie.. :=

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)


SorpresaKyra

Berichten: 366
Geregistreerd: 11-11-09
Woonplaats: durpie in Germany

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:34

Aletta Snijder in Veendam is zeer goed en zeker geen kwakzalver en kost 44 euro per behandeling.
Ik zit er zelf ook en ben toch wel verbaasd wat het allemaal heeft gedaan met me.

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:37

Kwakzalverij.

Zoek uit waar je niet tegenkunt, meestal is het via voeding. Schrap eerst eens bijv. varkensvlees. Dat is een hele bekende. Net als melk en kaas.

Rhys
Berichten: 6351
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:38

Ik heb er enkel met dieren (paard en kat) ervaring mee, en die ervaringen zijn overwegend positief. Kwakzalverij zou ik het niet willen noemen, er zit wel degelijk een wetenschappelijke onderbouwing achter.
Het kost inderdaad geld en je hebt geen garantie op resultaat, maar dat is wel bij meer therapieën zo. Persoonlijk zou ik er wel wat voor over hebben om van een dergelijk ongemak af te komen, maar dat moet ieder voor zich uitmaken ;-)
Maar wij als leken kunnen zo via een verhaaltje op internet moeilijk inschatten wat voor jou werkt. Waarom bel je niet eens met een bioresonantietherapeut en vraag eens advies?

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:40

Rhys schreef:
Ik heb er enkel met dieren (paard en kat) ervaring mee, en die ervaringen zijn overwegend positief. Kwakzalverij zou ik het niet willen noemen, er zit wel degelijk een wetenschappelijke onderbouwing achter.


en die kan ik in één minuut volledig afschieten, allemaal pseudowetenschappelijk geneuzel. Dure termen uit de quantummechanica jatten en daar mensen mee imponeren.

Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 19:41

Arabesk: ik ben inmiddels ruim 10 jaar vegetariër, dus vlees eet ik niet.. Hoe verklaar je uit melk/kaas dat mijn allergieën ineens sterk verergerd zijn? Wat is het verband tussen melk/kaas en paardenroos, stro en stof (dat zijn mijn ergste allergieën)?

Rhys: Als ik geld genoeg had, dan zou ik het zeker proberen, onder het mum: wie niet waagt, wie niet wint. Bellen ga ik deze week doen denk ik. :j

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 19:42

je paard in een paddock paradise zetten is ook een oplossing. Ik ben hartstike allergisch voor stro, maar mijn paarden staan nooit meer op stal, dus dat probleem heb ik niet meer :D

Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-09-11 19:44

Stof, paardenroos en pollen gaan daar niet mee weg (tenzij er een toverstokje bij dat paradise zit? :D) en dat is al een ramp.

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

SorpresaKyra

Berichten: 366
Geregistreerd: 11-11-09
Woonplaats: durpie in Germany

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 20:03

Ik heb dan ook wel goeie ervaringen met bioresonantie heb last van tinnitus en dit word ook een stuk draaglijker. Ook zit er een virus op me nekwervel en in me hoofd te toeren(Dit is gevonden bij de bio) en heb al van kinds af aan elke dag zware hoofdpijn en heb 8 weken niet kunnen lopen..De artsen wisten het niet en gaven de diagnoses Herseninfarct, of ziekte van meniere of evenwichtstoornis en werd met een pot bloedverdunners naar huis gebonjourd.
Toen kwam ik bij de bio terecht en heb al een jaar geen hoofdpijn meer en zijn nu bezig met die pieptoon en ben het met je eens dat varkensvlees en melkproducten dan ook niet goed zijn maar in mijn geval is het wat anders dan een allergie en ik heb er wel baat bij en iemand mag het kwakzalverij vinden hoor ik vind het prima en hoop dan ook dat je gezond blijft en er voor jou altijd een passend medicijn of behandeling zal zijn.
Bedoel met dit verhaal te zeggen dat ik dus wel baat bij de bio heb gehad en ik ben heus geen zweefteef met al dat abracadabra,maar maak het toch zelf mee.

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-09-11 21:25

bioresonantie is - echt waar - gewoon kwakzalverij. Die je ook nog eens zelf moet betalen.
En geloof me ik heb ze allemaal langs zien komen. Van bioresonantie, tot kleurentherapie, levend bloedanalyse en andere vage reut. En er is nog nooit een lyme-patient genezen door al dit soort middelen, terwijl er velen het geprobeerd hebben (ik heb ze het allemaal zien proberen omdat ik zelf chronische lyme heb). Als het al werkt, dan heeft dat te maken met jouw eigen gevoel dat het werkt, niet met de daadwerkelijke werking.

Stop je geld in een goede analyse van je allergie, of koop een curly horse (die zijn anti-allergeen gefokt) of ga naar een goede homeopaat of whatever.. bioresonantie gaat je echt niet helpen. Zonde van het geld.

Noeps
Berichten: 16926
Geregistreerd: 19-12-04

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 15:48

Het werkt tot je er mee stopt.

Mijn vader heeft even melk kunnen drinken (hij is sinds zijn 13e allergisch voor melk, echt allergisch dus geen lactose-intolerantie!) maar korte tijd later wilde dat al niet meer. Ik ben zwaar allergisch voor pinda, ik kon na de therapie een pinda op mijn tong leggen zonder reactie maar inmiddels heb ik alweer een paar keer op de SEH gelegen met zware anafylaxie.

Daarnaast is het niet wetenschappelijk bewezen. Op pubmed.com kan ik niet zo gauw iets vinden over de behandeling van allergieën mbv bioresonantie, maar voor het stellen van diagnoses wordt het wel sterk afgeraden omdat het niet betrouwbaar is.

Advies: doe het niet!

❤️

Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 21:12

Voornamelijk negatieve reacties dus en het kost erg veel geld. Wat kan ik dan wél doen aan mijn allergieën? :\ Ik wil zo graag weer een beetje met paarden bezig zijn en ik word er zo gek van..

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:17

Zoals eerder gezegd: er zijn speciale paarden die gefokt zijn voor mensen met allergie. de zogenaamde curly horse. http://curlyhorsesnl.webklik.nl/page/curly-horses

Hypoallergeen

Wat vooral bijzonder is aan de vacht van de Curly is dat deze hypoallergeen is voor de meeste mensen die allergisch zijn voor andere paarden! Uit praktijktesten is gebleken dat mensen met een allergie voor paarden niet of nauwelijks reageren op de vacht van Curly Horses.

Inmiddels is veel onderzoek gedaan en lopen er nog verschillende onderzoeken naar deze hypoallergene kwaliteiten van de Curly Horse. In een studie aan de universiteit van Aken (Duitsland) is in ieder geval vastgesteld dat de vacht en huid van de Curly Horse hypoallergeen zijn. De vacht en de huid (schilfers) hebben een andere structuur dan bij andere paardenrassen. Daarnaast heeft de Curly Horse in zijn DNA, en dus in zijn vacht, huid, en eigenlijk in zijn gehele lijf (dus ook speeksel en uitwerpselen), minder allergene proteïnen en andere proteïnen dan andere paarden. Gebleken is ook dat de vacht en huid van de Curly Horse meer olie bevat dan bij andere rassen bekend is. Wat nog niet door onderzoek met zekerheid vastgesteld is, is welke eigenschappen van de Curly nu precies zorgen voor het uitblijven van een allergische reactie of het sterk reduceren van een allergische reactie. Het is natuurlijk goed denkbaar dat het gaat om een combinatie van deze eigenschappen.

------------------
misschien kun je haar eens bellen en vragen of je mag proberen hoe je reageert op deze paarden.

Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 21:24

Dat zal best voor sommige mensen een uitkomst zijn, maar ( ^) ) ik ben net zo goed allergisch voor stro, zaagsel, stof en alle pollen. Daar komt bij dat er op stallen alsnog normale paarden aanwezig zijn, die huidschilfers zitten ook redelijk in de lucht en daar reageer ik direct op. Ik heb tevens op dit moment geen geld voor een (eigen) paard, geen tijd en ook de gezondheid niet om er dagelijks heen te kunnen. Plus dat het ook een stukje persoonlijk is - ik heb het enige veulen van mijn uit het oog verloren pony gevonden, die heeft mijn hart gestolen en is de enige reden dat ik het zo graag weer wil oppakken. Dus al met al een lastige kwestie, waar we zelf ook al zeker heel veel over hebben nagedacht, maar ik zit zelf nogal vast qua oplossingen..

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:30

mijn zoon heeft jaren Xyzal geslikt en dat werkte ineens veel minder en nu heeft hij alweer 2 jaar Kestine en deze werkt weer prima
zelf heb ik de Xyzal nog steeds

misschien heb je baat bij overstappen?
vraag het de huisarts.

Cheyenne 15-06-2000 - 09-05-2009
(SkipsGiantGringo 02-07-2000 - 29-04-2019 [IM] De Artrose heeft hem ingehaald Dag Lieve Gringo
mijn hart huilt......

Anya
Berichten: 32776
Geregistreerd: 01-02-02
Woonplaats: Hengelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:30

Ik kan met die allergie-riedel niets bedenken wat zou kunnen werken.

Een curly horse in een buitenstalling buiten het pollenseizoen komt het meest in de buurt. Het beste dat ik daarna kan bedenken is: zoek uit hoe groot je tolerantie is (is dat 1x per week of 1x per maand??). En hou je aan die tolerantie.

Kijk ik heb ziekte van Lyme. Ik kan niet meer echt fatsoenlijk rijden. Maar de ene dag wel meer dan de andere dag. Daar pas ik mijn rijden op aan. Ik zou wel meer willen, maar dat kan niet. Dus ik heb uitgezocht wat ik nog wel kan.
Laatst bijgewerkt door Anya op 19-09-11 21:40, in het totaal 1 keer bewerkt

HCRanch

Berichten: 2553
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Burkesville, Kentucky USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-11 21:37

Anya schreef:
Zoals eerder gezegd: er zijn speciale paarden die gefokt zijn voor mensen met allergie. de zogenaamde curly horse. http://curlyhorsesnl.webklik.nl/page/curly-horses

Hypoallergeen

Wat vooral bijzonder is aan de vacht van de Curly is dat deze hypoallergeen is voor de meeste mensen die allergisch zijn voor andere paarden! Uit praktijktesten is gebleken dat mensen met een allergie voor paarden niet of nauwelijks reageren op de vacht van Curly Horses.

Inmiddels is veel onderzoek gedaan en lopen er nog verschillende onderzoeken naar deze hypoallergene kwaliteiten van de Curly Horse. In een studie aan de universiteit van Aken (Duitsland) is in ieder geval vastgesteld dat de vacht en huid van de Curly Horse hypoallergeen zijn. De vacht en de huid (schilfers) hebben een andere structuur dan bij andere paardenrassen. Daarnaast heeft de Curly Horse in zijn DNA, en dus in zijn vacht, huid, en eigenlijk in zijn gehele lijf (dus ook speeksel en uitwerpselen), minder allergene proteïnen en andere proteïnen dan andere paarden. Gebleken is ook dat de vacht en huid van de Curly Horse meer olie bevat dan bij andere rassen bekend is. Wat nog niet door onderzoek met zekerheid vastgesteld is, is welke eigenschappen van de Curly nu precies zorgen voor het uitblijven van een allergische reactie of het sterk reduceren van een allergische reactie. Het is natuurlijk goed denkbaar dat het gaat om een combinatie van deze eigenschappen.

------------------
misschien kun je haar eens bellen en vragen of je mag proberen hoe je reageert op deze paarden.



Wij hebben een kudde Curly horses met inderdaad geweldige resultaten met mensen met allergien. Ook voor hooi stro etc, onze paarden leven buiten. Je hebt dan alleen te maken met de pollen.
Maar net wat je zegt het moeten wel ALLEMAAL Curly horses zijn (die overigens niet allemaal gekrult zijn er zijn ook straight curly's) anders werkt het niet.

Hoop dat je een oplossing kan vinden.

Vakantie in USA? doe eens wat anders kom naar Kentucky http://www.hiddencaveranch.com/
Een CURLY horse? wat is dat, wij hebben ze kijk op http://www.hcrcurlyhorses.com

Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-09-11 21:56

Bedankt voor de reacties, ik zal binnenkort eens met de huisarts overleggen.

Anya, onwijs vervelend voor je. Ik ben zelf (ook nog eens := ) gezegend met een schildklierziekte dus ik merk dat soort dingen ook wel, sommige dagen heb ik best veel energie, maar er zitten vaak genoeg dagen bij dat ik amper m'n bed uit kan komen.

In ieder geval bedankt voor de reacties iedereen, we houden hoop. :)

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

Jazz
Berichten: 191
Geregistreerd: 03-11-04
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 20:57

Mocht je eens een Curly horse willen ontmoeten om te kijken of en zo ja hoe je hierop reageert is dit uiteraard ook mogelijk. Je kan me altijd PB-en. Je schrijft dat je een veulen gevonden hebt van je oude pony. Ik begrijp dat je die lijn vast zou willen houden maar als je nu nog geen geld/ mogelijkheid hebt voor een eigen paard is het wellicht een optie om met de eigenaar van dit dier te overleggen of het in de toekomst mogelijk is om deze te kruisen met een Curly (als het bijvoorbeeld een merrie is). Nakomelingen van Curlies zijn meestal ook hypoallergeen en dan heb je wel een paard/ pony uit de lijn die je wilt bewaren. Wellicht is zo iets een redelijke oplossing voor de langere termijn al los je de pollenallergie er natuurlijk niet mee op.
Veel succes in elk geval met het zoeken naar een mogelijkheid!

Lees meer over Curly horses en mijn paarden op: http://jvenhorst.wix.com/whiskytrail-curlies

SusanH
Lid Bezwaarcommissie

Berichten: 34482
Geregistreerd: 27-06-07
Woonplaats: In het midden van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-09-11 21:25

Met bio resonantie heb ik helaas op gebied van allergieen ook geen goede ervaring, ik zou van mijn pollenallergie af komen maar het heeft mij ook niet geholpen. Enige wat ik er wel wijzer van geworden is welke pollen voor mij allergeen zijn. Maar ja, dat maakt op zich ook niet uit want ik moet toch van maart tot en met oktober levoceterizine (generieke naam voor xyzal) slikken en neusspray gebruiken. Ik heb ook een voedselintolerantie maar daar zei de behandelaar zelf al gelijk van dat dit niet overgaat en er ook met bio resonantie niks aan te doen was.

Bio resonantie heeft me wel van mijn jarenlange vermoeidheid en steeds terugkerende keelontsteking af geholpen. Dus in die zin niet een geheel negatieve ervaring.

Twaalf
Berichten: 6666
Geregistreerd: 25-11-05

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-11 17:59

Wat ik even mis in je verhaal, ben je wel eens doorgestuurd naar een allergoloog?
Heb je andere medicatie geprobeerd? Goede allergietest gehad?

Ik heb aardig wat allergieën (alles behalve schimmels, huisstofmijt en voedsel volgens mij) en bleef al jaren aansukkelen met medicatie die niet hielp (één en maximaal 2 pilletjes aerius per dag).
Nu zijn mijn allergieën goed onder controle te houden sinds ik bij de allergoloog loop, ik heb nog nooit zo'n goede zomer gehad! :)
En dat ondanks ik twee katten in huis heb en hartstikke allergisch voor ze ben.
Bovendien bestaat er ook immunotherapie, maar dan mag je niet in aanraking komen met hetgene waarvoor je allergisch bent en behandeld wordt (weet het fijne er niet van, ik kom er niet voor in aanmerking)?

Imaginaerum
Berichten: 3639
Geregistreerd: 24-05-08
Woonplaats: Regio Groningen

Re: Bioresonantie + verzekering (gouden tip voor allergieën?)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-09-11 14:45

Er zijn meerdere allergietesten gedaan (zowel inhalerings- als contactallergieën, dus bloed en plakkers op de rug) en voor de inhaleringsallergieën heb ik Xyzal gekregen van de huisarts. Voor de contactallergieën smeer ik al mijn hele leven eczeemzalf. Ook slecht, maar er is anders niks aan te doen. Binnenkort zal ik de huisarts weer om advies vragen en wellicht word ik dan doorgestuurd. Bedankt voor de reacties. :j

Genève Garienke P. (Ustinov x Upgrade x Burggraaf) B + 13 | L1 + 10 | L2 + 12 | M1 + 11 | M2 + 10 | Drachtig van Glamourdale
Rio de Janeiro (Desperado x Ustinov x Upgrade) | Nieuw avontuur: Black Beauty 2.0? (Desperado x Ustinov)

mirgino

Berichten: 15475
Geregistreerd: 02-02-04
Woonplaats: vlakbij de zee in Z-H

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-09-11 15:16

Puissance schreef:
Er zijn meerdere allergietesten gedaan (zowel inhalerings- als contactallergieën, dus bloed en plakkers op de rug) en voor de inhaleringsallergieën heb ik Xyzal gekregen van de huisarts. Voor de contactallergieën smeer ik al mijn hele leven eczeemzalf. Ook slecht, maar er is anders niks aan te doen. Binnenkort zal ik de huisarts weer om advies vragen en wellicht word ik dan doorgestuurd. Bedankt voor de reacties. :j

mijn zoon heeft vanaf zijn geboorte tot ong 10 jr gesmeerd met Emovate,Dermovate en Cutivate
maar hij heeft wel lelijke plekken [ dunne witte huid ] overgehouden
vooral in zijn elleboogholte
die zalven werkten prima ,maar geeft wel een dunne huid.

Cheyenne 15-06-2000 - 09-05-2009
(SkipsGiantGringo 02-07-2000 - 29-04-2019 [IM] De Artrose heeft hem ingehaald Dag Lieve Gringo
mijn hart huilt......


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bagheera_206, jadeken, pyrrhus, rosslover, wizewo en 24 bezoekers