Lord of the Rings gehuurd !

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
pmarena

Berichten: 48127
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Lord of the Rings gehuurd !

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-07-02 21:30

Zo , ik heb net bij de videotheek een bescheiden stapeltje videobanden gehaald en Lord of the Rings stond ook ineens te huur
(zou eigenlijk pas 5 of 6 augustus in video-premiere gaan) ,
dus ik sleep mezelf na dit berichtje even onder de douche Knipoog
en ga 'm dan kijken Party!!

Ben benieuwd , lijkt heel goed en je hoort er licht hysterische verhalen over *LOL* , hoop maar dat ik 'm ook de moeite waard vind !!

Zo , dat was weer een berichtje waar jullie niks aan hebben , maar misschien een goed excuus voor LotR - fans om even hun enthousiasme te tonen ? Haha!

Ik ben zepen !! Dromen

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:58

De film is leuk! Kan deel twee nauwelijks afwachten. Ik had het boek als 14 jarige gelezen, en heb het na deze film opnieuw ter hand genomen.

Ik geloof alleen wel dat het in de bioscoop nog grootser overkomt...de omgeving is echt geweldig!

Laat je even weten wat je er van vond?

Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 21:59

ik heb weer wat gemist. import uit amerika zeker? Omdat ik met een gebroken rugbotje lag toen de film net uit was heb ik hem deze maand pas kunnen zien. Goede film had ik echt niet verwacht, want meestal als ze een boek verfilmen mist er nogal eens wat of had ik me het heel anders voorgesteld.

Branca

Berichten: 6138
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: ZO Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:23

Ik heb die film al ruim 2 maanden op dvd staan MET ondertiteling erbij, van internet gedownload.....maar, nog steeds niet gezien.
Heb ook films die nog/net uitgekomen zijn in de bios!!!
Maar zoals ik hoor, moet ik 'm toch eens gaan kijken.

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 22:33

Mij leek de film echt niks!Ik hou zoiezo nooit zo van middeleeuwse harnassen films,maar zelfs ik vond het een goeie film!Ik zat in de bios gewoon helemaal stijf in m'n stoel!(nou is het in de bioscoop altijd net ietsje spannender Lachen )