Bijna een zenuwinzinking

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Bijna een zenuwinzinking

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 19:31

Sjongejonge wat ben ik blij als iedereen weer terug van vakantie is Frusty
Morgen ga ik een dagje naar Ameland. Relaxt, zou je zeggen.
Vanmorgen eerst tot 1 uur gewerkt, toen snel door de stad wat inkoopjes doen voor morgen, toen Sarah van Maaike rijden, we hadden nogal wat vertraging Haha! omdat de bermen een meter hoog stonden dus we konden alleen maar stappen een paar kilomter. Al met al 2 uur onderweg geweest, toen ik terugkwam was Maaike er ook, dus even gekletst en door naar Aldira. Die een half uurtje rondgeslingerd, Pliva in de paddock gedaan en als een gek naar het huis van mijn zus gefietst.(hier ging het al fout Huilen ).
Ik moest namelijk haar buurvrouw vragen de komende dagen voor de katten te zorgen. Vond ze prima. Nou mooi, ik naar mijn vader de sleutel van mijn zus haar huis halen. Vader niet thuis, goed ik dus eerst naar huis toe om de hond snel naar buiten te doen want die was al uren alleen thuis, sta ik voor de deur: geen sleutel. Lag nog in Aldira's kast Huilen Huilen Huilen
(je zult het altijd zien als je haast hebt)
Dus ik naar de buurvrouw om te bellen, beltegoed was natuurlijk ook net op. Mijn vader gebeld, die zat bij mijn oma, die wilde wel met mij in de auto naar stal om mijn sleutels op te halen. GODZIJDANK had hij de sleutel van mijn zus BIJ ZICH zodat we die daarna konden afleveren bij de buurvrouw voor de katten. Toen ben ik weer bij mijn oma afgezet. Die had ik ook al veel te lang niet gezien dus ik moest even mee naar binnen wat drinken Schijnheilig Dat 'even' werd al snel 20 minuten dus nu ben ik net thuis. Heb net de voerbak en de sleutel van ons huis naar mijn buurvrouw gebracht, ik weer naar huis, geen sleutel. Nee, die had ik net aan de buurvrouw gegeven *LOL* Weer terug dus, sleutel halen Bloos
Had nog kleren willen wassen voor morgen maar dat lukt allemaal niet meer. Moet spullen voor Ameland nog inpakken, moet nog eten...
Relaxt hoor, zo'n dagje op vakantie Haha!


Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 131850
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 19:34

Lijkt me een typisch gevalletje van Murphy's Law ?
Laat er je uitje vooral niet door bederven, morgen is er weer een dag: nieuwe ronde, nieuwe kansen !
Veel plezier morgen !

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 19:43

Haha! *LOL* Ja hoor, ik ken het.. hier precies hetzelfde... Als je ziet wat voor een troep ik hier nu in huis heb, nu Marloes hier is en Walter net is geweest.. Knipoog Ze eten.. en zijn daarna meteen weer pleite, moet zo nog naar Gea, chaps halen en paarden bewonderen.. Friso rijden wordt ook al niets. Dan nog naar Propala, cap halen en paarden bewonderen.. Haha! Dan naar huis.. de bende opruimen voordat het eten weg begint te lopen. Bloos , dan mijn tas pakken voor morgen, terwijl ik toch eerst moet bedenken wat ik mee gaan nemen.. heb namelijk niet eens een jas om aan te trekken... Verdrietig (wie o wie...???) Dan moet ik Marloes nog mijn huissie laten zien.. zijn we nog niet aan toegekomen, daarna werken (dus slapen wordt ook niets) en meteen door naar Dees om naar Holwerd te vertrekken...

Ik leef dus met je mee.. Haha! Jij ook met mij???

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 19:47

Ja jij hebt het ook zwaar.
Grootste probleem bij mij is de sleutels.
Heb net dus weer de sleutel weggebracht, deur open laten staan zodat ik er nu nog inkan en de deur niet in het slot valt...
Bedenk ik me nu dat ik morgenochtend wel hier de hond in huis zal moeten laten omdat buuv anders niks te verzorgen heeft *LOL*
Tuindeur was een optie geweest als de deur ook van buitenaf in het slot gedraaid wilde worden. Ding werkt niet mee vandaag. Dus hoe ik dat ga doen??
En ja, Murphy's Law...mijn vader had het er ook nog over.
Bedenk me nu trouwens dat ik mijn vader nog moet uitzwaaien om 11 uur die gaat straks op vakantie. WHEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELP Frusty

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:04

Ik voel jullie stress...het is tijd voor een Mantra....

Ga zitten op de grond, met je knieen in de kleermakerszit. Leg je polsen met de rug op je knieen, en zeg mij na:

Hummmm, Hummmm, ik voel geen stress, ik kom tot rrruuussssssttttt....
Hummmm, Hummmm, ik voel geen stress, ik kom tot rrruuusssssstttt...

Herhaal de zinnen, je zult zien, na een tijdje voel je jezelf tot rust komen....

en als dat niet helpt, dan een flinke slok Beerenburg }>

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 21:09

Hummmmmmmmmmmmmmmmm...

Enneuh...is een Breezertje ook goed? Afbeelding

M'n tasje is gepakt, heb een hapje gegeten en heb de tuindeur een schop verkocht zodat die nu ook van binnen en buiten op slot kan, dus sleutel is ook voor elkaar *LOL*

We gaan naar Ameland!!
Afbeelding
Tot morgen allemaal! Afbeelding

chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:28

wat een pechdag zeg

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 21:51

Eeeeeeeeeuuuuuuuuuhhhhhhhhhhhhhhhhh..... ik kan het niet helemaal meer volgen Marije Haha! Volgens mij heb je op 1 dag wel contact gehad met 20 man en hebt 20 sleutels in handen gehad *LOL*

Mocht je dit nog lezen voor Ameland: have fun!

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 22:17

*LOL* Geweldig!
Ik ben compleet relaxed. Heb echt nergens last van, maar ik hoef ook niet te reizen Haha!
Tot morgen!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-07-02 06:49

Tot straks! Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: ComscoreBot, GrapeshotBot, YandexBot en 12 bezoekers