heb het zand van dichtbij bestudeert..

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-05-01 21:38

jaja, ik ben d'r af gevallen Frusty voor de eerste keer(van Spot dan he) Bij onze nieuwe stal hebben ze een heeeel enge bak( Verward ) en daar zit in 1 hoek, bij de korte zijde van A een hond achter de muur die om de bak heen staat. dus ik rijd daar en die hond begint kei-hard te blaffen. Spot sprong recht de lucht in en draaide ondertussen om waarna ze hard wegrende. En...ik zat nog! Haha! Hierna deed ze het nog een keer en toen een paar keer niet. dus ik was heel helemaal relaxt, lette niet meer echt op( Bloos )en toen deed iemand een deur dicht...Wat ze deed wete ik niet precies, alleen dat ze een paar hele rare sprongen maakte en ik steeds schever en schever ging. Op een gegeven moment dacht ik:ik blijf toch niet zitten dus laat me maar eens los waardoor ik heel mooi op handjes en knietjes in het zand kwam. Darna mijn moedre d'r ff op(ben niet zo'n held) en toen ik weer. Hebben we dat ook weer overleefd, zonder pijn zelfs(had een cap op!!! Haha! )

Soraya

Berichten: 6875
Geregistreerd: 14-04-01
Woonplaats: Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-05-01 22:02

ach, je had in ieder geval nog een cappie op! Wees blij dat je nog niet zo'n harde val heb gemaakt en er zelf vanaf ben gevallen dan je er met een hele hoge bok vanaf ben gegooid!

xxx so

geitwolsok

Berichten: 83
Geregistreerd: 13-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 20:52

Ach ja vallen doen we allemaal.Ben er gister afgevallen. Ging een nieuw paard kijken en toen ook rijden. Alles ging prima. Totdat ik buiten ging uitstappen. Ze waren vergeten te zeggen dat dat paard nog nooit in zijn eentje het pad was afgeweest. Ik kreeg hem nog voorbij de trailers en toen draaide hij zo snel om dat ik er afvloog. Gezellig hoor...nieuw paardje kijken. Ik er weer op en daarna deed hij het gelukkig wel maar moet niet vragen hoe.
Ben nu stijf.Soms is het zo stom..bij de raarste bokkesprongen blijf je zitten en bij een 'simpel'dingetje lig je ernaast.Ik baal er altijd wel van hoor.
Ik zeg meestal dat ik van de gemeente ben en een bodemonderzoek aan het uitvoeren ben.

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: Alexandra op 2001-05-20 20:53 ]</font>

Sirius_

Berichten: 10951
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:02

hihi vandaar die naam supergirl die nog niet eens op een paard kan blijven zitten.
ik heb laatst een lompe val gemaakt! ik zat op joni en ik wou in galop aanspringen wendt ze heel plotseling hals naar beneden en toen heb ik glijbaantje gespeelt! hihi vraag maar s aan liz echt letterlijk zandgehapt ik viel nl. plat op mn gezicht alles onder t zand moet spontaan spugen brrr zand proeft vies!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:08

Hahaha die was stoer!! Echt zo gaaf Schijnheilig Sowwiiieee was echt grappig ik liep dr met Rosco zo naast (toch Rosco?) en jij maar lachen Lips are sealed