roddelkonten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Natascha

Berichten: 6847
Geregistreerd: 07-02-01
Woonplaats: Ankh Morpork

roddelkonten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 08:15

Ik weet dat er al tig topics aan gewijd zijn, maar ik wilde mijn frustratie toch weer even fijn delen Haha! . Ik kreeg gisteren weer eens fijn te horen dat de roddelkont van stal weer over mijn paard had lopen roddelen. Hij zou niet betrouwbaar zijn omdat hij mij er afgegooid heeft en wel eens aan de haal gaat (ik heb hem nu 2.5 jaar en ik ben 2 keer gevallen en het is op 1 hand te tellen hoevaak hij wel eens een sprintje door de bak heeft getrokken). Die mutsmiep loopt altijd zoooo aardig Schijnheilig te doen tegen iedereen en achter je rug om heb je een dom paard, een onbetrouwbaar paard, een lelijke oude hengst of een rotbok (wat voorbeelden van paarden op stal Knipoog ). Ik persoonlijk vind het wel meevalllen wat ik tot nu toe mee heb gemaakt met mijn paard als ik hier alle verhalen zo eens lees. Ik kan een paard waarmee je op zaterdagmiddag de Bredase binnenstad mee in kan zonder dat er ook maar iets gebeurt toch echt niet onbetrouwbaar noemen. Dit geldt eerder voor die miep Boos! . Als zo iemand je niet rechtstreeks benadert met d'r opmerkingen hoe kan ik het haar dan duidelijk maken dat ik hier niet van gediend ben?

Niets zo charmant als een paard in her land.


Alvaron

Berichten: 1764
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: aan de voet van de Posbank

Re: roddelkonten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 08:30

Natascha"]
Ik weet dat er al tig topics aan gewijd zijn, maar ik wilde mijn frustratie toch weer even fijn delen Haha! .
[/quote] En, lucht 't op? Party!!

[quote="Natascha schreef:
Als zo iemand je niet rechtstreeks benadert met d'r opmerkingen hoe kan ik het haar dan duidelijk maken dat ik hier niet van gediend ben?
gewoon naar haar toestappen en 't gewoon zeggen Schijnheilig

Endurance: To Finish is To Win!
[o]

Alvaron 1.6.1988 - 31.8.2017 Dag lief, ik mis je...

mijntjuh

Berichten: 811
Geregistreerd: 08-07-02
Woonplaats: esch

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:36

jah het blijft gewoon triest he! ik zou het gewoon negeren en haar links laten liggen en denken wat is ze toch eigenlijk maar een zieleig meisje. zij moet roddelen om met andere mensen in contact te komen, jij hoeft dat niet!!!! dus gewoon boven blijven staan!!!

alweer een jaar samen Lachen

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:42

ja echt sneu he?
Als ze het nou gelijk recht in je bek zeggen...
Een paard kan niks doen..

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:45

Zo langs je neus weg zeggen: "Eeeh... heb je een probleem met mij/mijn Paard??? Wil je er over praten???? Mag wel hoor Knipoog !!" (Dit natuurlijk op een zoet-sappig-toontje Schijnheilig Knipoog !!!)

Benz († 18.12.09) & Bella († 4.01.10), ik mis julie nog steeds ;( ....
Welkom lieve Mila <3 !
Vakantie vieren op een echt kasteel in Beieren :) ?? http://www.schloss-moehren.nl/

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:45

o je wilt niet weten wat ze bij ons doen.
omdat mijn paard nogal moeilijk is.
denken ze gelijk dat ie levensgevaarlijk is.
in de kantine ook ,dan zitten ze je aan te loeren nioet normaal en maar fluisteren.
grrrrrrrrr

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *


AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:42

gebeurt bij ons ook ja, heel aardig doen en als je je omdraaid, met iedereen roddelen over jou en je paard.

Shaienne

Berichten: 4933
Geregistreerd: 02-04-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 15:40

0ooooh vervelend he! Ja ik ken het. En ik vind het vooral zo vervelend als je iets negatiefs zeggen over het karakter van je paard.

haflingertje

Berichten: 5355
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Nuth

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 17:27

ik geloof niet dat er maneges zijn waar dat roddelen niet gebeurd... teminste ik heb het nog nooit meegemaakt en meestal zijn het van die mensen die jaloers zijn op je paard en je waarschijnlijk beter rijdt dan hun.. kunnen ze echt niet tegen...... xxjes

Never give up on the things that make you smile!
If you act like you've only got fifteen minutes, it'll take all day. Act like you've got all day and it'll take fifteen minutes. ~ Monty Roberts

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 19:20

Haar gewoon zeggen dat je het niet waardeert hoe ze over je roddeld. Gewoon zeggen; " Als je niets goeds weet te zeggen over iemand, zeg dan niets!" Je kunt het natuurlijk ook negeren. Helaas zijn er nu eenmaal mensen die graag over anderen roddelen. Komt meerdere malen doordat deze betreffende persoon niet echt gelukkig met zichzelf is. Misschien gewoon een keertje haar vertellen dat je het niet waardeert en dan gewoon laten gaan. Wat zij ermee doet dan is haar probleem. Sommige mensen zijn zulke hardhoofdige mensen dat het niet de moeite waard is om je er druk over te maken. Sommige mensen hebben gewoon niets anders te doen. Je niet laten verlagen zoals zij doet! Knipoog

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

sl0wm0ti0n
Berichten: 2812
Geregistreerd: 25-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 23:51

Tja.. Ik denk dat het (jammer genoeg) overal wel gebeurt, in grote of kleine mate.
Bij ons op stal, jaja ONZE STAL.. waar maar 4 paarden zijn met 3 eigenaren, word ook ontzettend veel geroddeld..
Mijn paard was altijd "de verschrikkelijke" haha.. Maarja, ik trek me er niet zo veel van aan.. en nu? Nu is het een scheetje Knipoog Haha!
Ik kan me er soms zooo aan ergeren! Maarja, sommige mensen he.. pff.. je raakt niet uitgeergerd! Lachen

"What we call human nature, is actually human habit.."

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 23:56

God god god wat ben ik blij dat ik op een MINI pensionstal sta (4 paarden, 3 luitjes) waar het gezellig is Haha!

Trotse mama van dochters Svenna & Loys
Voorlopig paardloos!

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 11:51

ja maar zelfs daar roddelen ze nog wel!

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 18:00

herkenbaar!!!!!!!!!!
bij mij (en grassie) op stal is het een en al geroddel. om je dood aan te ergeren. De stal waar ik nu sta is ook vrij klein met ong. 10 eigenaren en iets van 14 paarden. het is soms zo erg dat je wacht met rijden omdat er dan bepaalde mensen in de kantine zitten waarvan je zeker weet dat ze over je gaan roddelen als je gaat rijden ,en dat je dan niet lekker ontspannen kan rijden.
en idd. ik denk ook niet dat er ergens een manege/pensionstal is waar het roddelen niet gebeurt!

Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-07-02 20:27

Heel herkenbaar en zwaar irritant....
Als ze eens op een uithoorderige kruistocht zijn dan benadruk ik alleen de goede dingen zodat die persoon in kwestie het weer via Grassie d'r stal terug horen kan Knipoog

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Buitenzorg

Berichten: 10818
Geregistreerd: 02-10-01
Woonplaats: Spijkenisse

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 08:11

Pinky_girl schreef:
God god god wat ben ik blij dat ik op een MINI pensionstal sta (4 paarden, 3 luitjes) waar het gezellig is Haha!


En heerlijk, ik sta op mijn eigen stekkie! Dus geen anderen, geen gezeur. Heerlijk.

Maar goed, aan de ene kant gewoon op haar afstappen en aan de andere kant Who the f*ck denkt ze wel niet dat ze is? Is ze een vriendin van je? Nee, nou laat dan lekker l*llen. Jij weet dat het niet waar is wat ze zegt!

Dag lieve Nick. Dankjewel voor jou. Dankjewel voor alles.
Vergeten zal ik je nooit, dag maatje... 15.05.2004 - 07.06.2010


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 72 bezoekers