wedstrijd Middenmeer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

wedstrijd Middenmeer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 07:48

Wie zijn er nog wezen kijken, of hebben meegedaan aan de Mid Summer Classic Show te Middenmeer?
Zelf vond ik het erg gezellig - goede sfeer en natuurlijk het mooie weer (maar warm dat het was in de binnenbak, pfoei!)

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead


Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 08:18

roel en ik hebben meegedaan
wij vonden het ook erg gezellig
goed georganiseerd
er lag zelfs Trail materiaal in de losrij bak

ik heb meegedaan met de jackpot pleasure en was 4e
Tanja met pablo was 2e en dat nog wel op een haflinger Haha! Knipoog Lovers
met de trail was ik 6e en Tanja 5e
ik vond de trail erg moeilijk, maar dat was logisch want het ging echt om veel geld wat er te verdienen was dus dan mag dat ook wel
ik heb ook meegedaan met versatile horse, voor het eerst
ik vind dat een leuk onderdeel.
maar van die arabieren kan je echt niet winnen hoor Frusty Knipoog , jeetje wat changeren die toch mooi Kwijl ik was 4e van de 5 deelnemers.

Roel was 5e met de jackpot reining met Solanos
1e was Debbie Willems met Docs Golden Partner.
Iedereen was erg blij voor haar want er ging toch een gejuich op
het leek wel een nk Lachen
2e was Jurgen, ik weet niet op welk paard.

roel en ik hebben een fijne dag gehad en ik hoop dat er in Middenmeer vaker wedstrijden gehouden gaan worden.
lekker dichtbij Haha!

KarinG

Berichten: 179
Geregistreerd: 25-04-01
Woonplaats: Sondel Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 15:24

Ik heb meegedaan met de reining beginners en was super tevreden met mijn 4e plaats, 67 punten, yes! Ik heb de dag ervoor en de dag erna geholpen met opbouwen en afbreken, lekker zweten maar reuze gezellig. De dag zelf was ook prima in orde met een prima sfeer. De locatie is geweldig en als er volgend jaar een tweede 30x60 bak met super bodem bij komt kunnen we zo meerdaagse concoursen gaan organiseren. Met dank aan de L.R. Wieringermeerruiters!

The_BUD

Berichten: 113
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:38

Ik was supporter en ik vond dat het heel goed georganiseert was. Er waren hele leuke geld prijzen te winnen en het is een supperbak voor de reining. Voor de eerste keer hebben ze het gewoon goed gedaan.
Hopelijk kan ik volgend jaar ook meedoen, want gelukkig is er weer een wedstrijd erbij hier in noord-holland.

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 22:18

Waren er veel arabieren, of ook wel veel andere rassen??

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 07:36

In de DAWRA klassen waren het van zelf sprekend alleen maar Arabische Volbloeds, maar in de jackpot klassen en de beginners reining hadden de Quarters de overhand, verder een aantal Paints, Haflinger, Welsh en Volbloed.

Naar alle waarschijnlijkheid komt er aan deze wedstrijd zeker een vervolg, de Wieringermeerruiters zullen dat zeker doen, en wij als DAWRA doen waarschijnlijk met alle plezier weer mee!

Zelf ben ik ook gestart en erg tevreden naar huis gegaan, 2e plaats Western Riding en 1e plaats Versatile Horse - echt ontwijs gave onderdelen vind ik dit. De Jackpot Trail kwamen we door met een 3e plek, dus ik mag absoluut niet klagen!

Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 09:49

Jouw paard doet de westernriding zo leuk.... Kwijl

I'll always think of you and smile...

Linda wás Ludo

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 13:14

ik heb het zeker naar me zin gehad en werd tweede in de jackpot pleusure met mijn super haflinger. voelde me wel een beetje een buiten beentje tussen al die slanke paardjes. ik hoop op een vervolg

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 13:48

Krista schreef:
Zelf ben ik ook gestart en erg tevreden naar huis gegaan, 2e plaats Western Riding en 1e plaats Versatile Horse - echt ontwijs gave onderdelen vind ik dit. De Jackpot Trail kwamen we door met een 3e plek, dus ik mag absoluut niet klagen!
Krista


Heb jij die zwarte arabische hengst?

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 17-07-02 16:02

Ja, dat 'zwarte kreng' is van mij, Nagato heet hij.
De eerste twee onderdelen had hij weer wat moeite met zichzelf, en af toe tijdens het wachten in de voorring ook, maar verder gedroeg hij zich netjes.
Met veel plezier deze wedstrijd gereden, ook door de enthousiaste deelname en het publiek natuurlijk!

groetjes
Krista

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

calemity_jane
Berichten: 2031
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: noordbeemster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 18:42

dat zwarte monster was gek op een haflinger Verward Bloos Verward


Krista

Berichten: 1187
Geregistreerd: 18-06-01
Woonplaats: Krimpen aan den IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 08:17

Hihi hij is soms een beeeetje typisch! Verward

Op ieder wedstrijd heeft hij zo zijn favorieten, je kan er maar last van hebben. Het erge is, dat hij ze ook overal weer herkent, zo is er een merrie die regelmatig op de DAWRA en WRAN wedstrijden komt, en dat is zijn 'wedstrijdfavoriet' Lovers nou, berg je maar, dan heb ipv 0,5 uur inrijden wel 5 uur inrijden nodig om het e.e.a. aan zijn verstand te brengen. Haha!
OK, ik overdrijf, maar hij is dan wel extra alert op haar.
Meestal weet hij wel de knop om te zetten en weer goed mee te werken, dus de lol blijft er in!

DPS :o? D: ik snap de vraag niet -:)
STAR*K Western Riding ..... STAR*K Graphic Design
You don't scare me... I ride an Arabian // If a cowgirl wakes up in the morning & nothing hurts, she's probably dead

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 11:51

Krista schreef:
Hihi hij is soms een beeeetje typisch! Verward

Op ieder wedstrijd heeft hij zo zijn favorieten, je kan er maar last van hebben. Het erge is, dat hij ze ook overal weer herkent, zo is er een merrie die regelmatig op de DAWRA en WRAN wedstrijden komt, en dat is zijn 'wedstrijdfavoriet' Lovers nou, berg je maar, dan heb ipv 0,5 uur inrijden wel 5 uur inrijden nodig om het e.e.a. aan zijn verstand te brengen. Haha!
OK, ik overdrijf, maar hij is dan wel extra alert op haar.
Meestal weet hij wel de knop om te zetten en weer goed mee te werken, dus de lol blijft er in!


Nagato is op Anagaska nananana *LOL* Heeft-ie deze keer niet bijna je vriend geslagen? Knipoog Is het trouwens nog gelukt voor die bakversiering?

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

Chantalleke

Berichten: 4633
Geregistreerd: 30-07-02
Woonplaats: Tuitjenhorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-07-02 14:13

Hallo daar,
Leuk om te lezen dat jullie de wedstrijd in Midenmeer goed vonden. Ik heb samen met Marcel Buchter het nodige administratie gedaan voor die wedstrijd. Het was ontzettend leuk om te doen. We waren zaterdags al begonnen met opbouwen en dat is allemaal gelukt Lachen 's Avonds gingen we naar het al bekende "TOMMY" daar weet KRISTA alles van geloof ik. Maar ik heb nu een ding geleerd over die avond-------> Drink niet voor een wedstrijd. Ik kon de volgende dag helemaal nies meer ( Mede door mijn pols die het vrolijk vrijdagavond ff begaf) Maar zondags is alles perfect gegaan en ik heb zelf ook nog kunnen starten in de Beginners Reining. en was nog eerste ook Haha!:D met 70 en een halve punt. Voor Debbie was het natuurlijk ook geweldig dat ze weer eens een keer terug was ( Paard had vorig jaar een zware blessure) Maar ga stoppuh want zo blijf ik banketstaaf

Groetjes Chantal Smit Alias Chantalleke

Euh,...?? Tsjah,...


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Googlebot en 7 bezoekers