*auw* voet bijna gebroken...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

*auw* voet bijna gebroken...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 12:44

Hoi!

*auwie-auwie* ik heb pijijijijn!!! Verdrietig

Gisteren wilde ik Onousco in de stapmolen zetten, maar dat ging iets anders als normaal... Hij liep achter me (vind ik altijd ongelooflijk irritant, dus...) wilde ik dat hij naast me kwam lopen. Maar toen schrok hij van iets, trapte tegen mn hiel aan, mn voet zwikte om en hij ging er met zijn volle gewicht op staan... Scheve mond

Resultaat:
Scheve mond Een paard dat alleen maar mocht stappen vanwege de operatie 2 weken geleden, ging er in keiharde galop vandoor... Frusty
Scheve mond En ikke kon niet meer lopen en mijn schoen ging ook niet meer uit Verdrietig

Dus ik naar huis (met mn stomme kop, ik ga nog op de fiets ook Lips are sealed ik heb er een uur over gedaan, normaal 10 minuutjes). Mijn moeder geholpen met mn schoen uit te doen (nog meer *AAAAUUUW!!*), sok uit (heel erg *aaaauuuwww*) en toen zagen we dat mn voet een bierbommetje was geworden (heel dik dus Knipoog ) en ik kon mn tenen niet bewegen, het ging wel, maar dan deed het hartstikke veel pijn, en mn voet naar links/rechts/boven/onder draaien ging ook niet. Dus wij gelijk naar de dokter.

En hij duwde echt keihard precies op de plek waar het gewoon pijn deed. Ik echt superhard schreeuwen *AAAAAAAAAAAAAAAAAAAUUUUUUUUUUUUUWWWWWWWWWW* en toen zei hij: "Je hebt geluk gehad, het is niet gebroken, als hij er iets langer op had gestaan waarschijnlijk wel. Je bovenste botjes zijn zwaar gekneusd en nu moet je 24 uur met je pootje omhoog liggen en er een koude, natte theedoek omheen wikkelen."

Dus nu zit ik met mn pootje omhoog en een koude natte theedoek er omheen. Het is nu al een stuk minder dik, maar ik kan er nog niet op lopen en het begint nu echt alle kleuren te krijgen.

Ik ben iig wel blij dat het niet gebroken is, want vrijdag ga ik een weekendje op vakantie en dan had ik niet meegekunnen (nu hopelijk wel!) en dan had ik waarschijnlijk ook de hele vakantie in het gips gezeten...

Groetjes,
Sanne

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:46

Dat lijkt me idd heel erg *auwie*
Beterschap!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:50

Autch, dat heb ik dus ook al een keer of 2 gehad....
had zo'n lievelings manege paard van 1.72 met platvoeten...
als ondergrond beton, ik heb geschreeuwd *LOL*
Daarna was het dik blauw, paars, groen, geel en weer over... pfffff....
Sterkte ermee.... trek een sok aan en daaroverheen een sok met een coolpack erin, dan blijft het goed zitten.

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 12:52

Bij mij was het dus een paard van 1.78m (natuurlijk de grootste en dikste van stal Scheve mond voor foto's zie mn profiel: Onousco) Ik heb nu zo'n coolpack eroverheen liggen...een sok aantrekken gaat ook nog niet...

En bij mij was het ook ondergrond beton. En hij was echt geschrokken joh, hij is zo lomp, hij stond van een afstandje zo te kijken van *o-nee-wat-heb-ik-gedaan* Lachen Ik heb het hem maar weer vergeven...Knipoog

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:53

Oei, dat is echt heel pijnlijk...
Wat Orri voorsteld van die coolpack, dat is heel handig!
Heel veel sterkte ermee, ik ben bang dat je hier nog wel even zoet mee bent...

Sundancer

Berichten: 9707
Geregistreerd: 21-03-01
Woonplaats: Somewhere in The Netherlands.

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 12:59

Beterschap he!
En doe maar lekker rustig aan!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 13:20

Tinne schreef:
Bij mij was het dus een paard van 1.78m (natuurlijk de grootste en dikste van stal Scheve mond voor foto's zie mn profiel: Onousco) Ik heb nu zo'n coolpack eroverheen liggen...een sok aantrekken gaat ook nog niet...

En bij mij was het ook ondergrond beton. En hij was echt geschrokken joh, hij is zo lomp, hij stond van een afstandje zo te kijken van *o-nee-wat-heb-ik-gedaan* Lachen Ik heb het hem maar weer vergeven...Knipoog


Heeeeel herkenbaar. Deze merrie gaf de schuld aan de omstaande paarden, links rechts zuur kijken Knipoog

Hahahhaa nee logisch dat je geen sok van jezelf past, pak er een van je vader *LOL*

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 13:25

orri schreef:
Hahahhaa nee logisch dat je geen sok van jezelf past, pak er een van je vader *LOL*


Kan ik wel doen, maar zijn voeten schelen 1 maat met die van mij Scheve mond Haha! Hij heeft nogal kleine voeten namelijk Lachen (maat 39, ik 38 Knipoog )

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 13:28

hahahaha Haha! dat zijn erg kleine voeten... geef me je adres en ik stuur er wel 1 van mijn man op.. die heeft maat 43/44

Tinne

Berichten: 13717
Geregistreerd: 07-11-01
Woonplaats: Zundert

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 13:30

orri schreef:
hahahaha Haha! dat zijn erg kleine voeten... geef me je adres en ik stuur er wel 1 van mijn man op.. die heeft maat 43/44


Hahaha Haha! Bedankt voor het aanbod, maar ik denk dat ik morgen weer in mn eigen sokjes pas Lachen Dat hoop ik dan toch, want ik moet Ivanka rijden, boodschappen doen voor de vakantie, mn loon op gaan halen en ik moet nog een bikini gaan kopen... pffff, druk, druk, druk... Schijnheilig

SheMellon

Berichten: 2948
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: monster

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:16

Oef dat is pijnlijk!Paar maanden terug had ik ook zoiets.Chinouc had een wondje op haar been en ik wilde het insuiten met bethadine spray..normaal schrikt ze hier nooit van.Nu dus wel Frusty Ze schrok sprong op zij..op mijn voet, schrok nog een keer en zette af op mijn voet *auw*
En dan je best doen om niet te schelden Haha!

Hey heel veel beterschap!!

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:30

Vervelend!

Beterschap he!

guidolover

Berichten: 1642
Geregistreerd: 26-09-01
Woonplaats: St. Maartensdijk (zeeland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 00:14

auw!!! lijkt me geen pretje sanne!! beterschap hoor!!