Wie heeft er ook weleens van die dgn...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Wie heeft er ook weleens van die dgn...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 13:12

Dat je iemand wel wat aan kunt doen (euh in woorden Knipoog )
Van die vervelende typjes die je al continu de keel uithangen...
dat het gewoon eens genoeg en wilt zeggen;
"en nu rot je effe lekker op naar iemand die het wel kan boeien..."
(euh, ja, geboren en getogen in amsterdam Knipoog )

Of zelfs in gedachten die persoon al een klap verkocht hebt??

Ik vind het altijd zo'n verspilling van energie, maar toch als ik dan die 'shivers down my spine' heb... grrrrrr....

Marjolein

Berichten: 11636
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 13:32

hmmm ongeveer 2 keer per week bij dezelfde persoon.
man helpt mee met de stallen mesten, en hij is stront eigenwijs luisterd niet en hij blijft maar doorgaan in t zelfde patroon. wordt er helemaal gek van. hij weet niet hoeveel de paarden aan brok moeten hebben en toch blijft hij voeren. hij begint met vegen terwijl de paarden nog naar binnen moeten. hij vindt zichzelf oud (62) maar als t hem uitkomt kan hij nog alles. wordt helemaal gek van die vent. nog 3 dagen met hem opgescheept en ik ben ervanaf. geen gezeur over trekkers meer. heerlijk heb er nu al zin in.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 14:18

Oei is het zo erg?!
Ik had er na 5 minuten al genoeg van en jij moet iedere dag... Arme jij!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 14:27

hmmmm ene nieuwe collega Lips are sealed Weet inmiddels al dat hij niet weet wat voor bloedgroep hij heeft, is dat ff belangrijk Frusty

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 15:11

Ja, ja... ik heb dat vaak genoeg. Haha! Met een aantal mensen die ik echt ken, maar op dagen dat mijn humeur niet lekker zit en ik bijvoorbeeld op een overvolle rommelmarkt, braderie, winkelcentrum o.i.d. dan heb ik dat ook met mensen die ik totaal niet ken. Bah... ze halen dan het bloed onder mijn nagels vandaan en ik kan ze wel wurgen. Ik doe het nog net niet, maar het scheelt niet veel...

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 19:03

Margreet schreef:
Oei is het zo erg?!
Ik had er na 5 minuten al genoeg van en jij moet iedere dag... Arme jij!


en ik elke week 1 heel uur in de les Scheve mond Schijnheilig om gek van te worden.

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 21:23

Pffff...ik heb ook een collega....als ik er nu aan denk krijg ik al wurgneigingen , zit helemaal gespannen op m'n stoel van het ene op het
andere moment Haha! erg he ? Knipoog

Ik noem haar in gedachten altijd "Psycho-Bitch" , zo erg is het.

Die is ZO irritant luidruchtig aanwezig altijd , weet altijd ALLES beter en laat dat graag zo luid mogelijk horen , presteert het dagelijks om iets waarvoor je hooguit 6 woorden nodig hebt ik een verhaal van 5 minuten te verpakken...

Hoort ze een geluid (poes,haan, piepend raam , iets op de radio , whatever) dan kan ze dat rustig een uur lang achter elkaar nadoen , liefst
zo hardmogelijk dat iedereen haar hoort.
Of keihard gillen en fluiten , al dan niet met de radio mee.

Zo was er een dag dat er wat heel interessants op de radio kwam , ik was er al de hele ochtend op aan het wachten en eindelijk begon het onderwerp.

Begint het gekke wijf erdoorheen te bleren .
Dus ik zeg : "stil even , ik wil even luisteren" gewoon op vriendelijke toon.
Begint ze meteen "Waarom ?! Ik wil zingen , hahahahaha !"

ik weer : stil nou even, dit is interessant !! Zij weer "Nou , er is toch nooit wat interessants op de radio , elke dag hetzelfde , blablabla , heel zeikverhaal , lekker luid praten door m'n onderwerp heen te hele tijd !! Boos!

Ik weer : Nu is het wel interessant , laat me nou even luisteren !! Boos!

Zei weer : blabalabla !! Ik maak zelf wel uit wat ik doe !
Dat hoef jij me niet te vertellen hoor ! Weer zeikverhaal , praten om het praten..... GRRRRRRRRRRRRR !!!

Of mij de schuld geven van dingen zonder dat ze het eerst even vraagt.

Pas in de kantine in de koffiepauze waar iedereen bijzat :

Iemand maakt echt een troep van de WC Frank !
*slijmend tegen de baas*
Maar ik weet wel wie het is !
En die persoon weet het zelf ook hoor , blablabla.

Ik voel al dat ze op mij zit te doelen dus ik zeg rustig :
Nou wie is dat dan , ik ben het niet en jij blijkbaar ook niet , dus zeg het maar ?

"ja dat zeg ik niet hoor , die persoon weet het zelf heel goed !
Met zo'n hooghartig verwijtend toontje.

Even later loop ik langs haar heen de kantine uit , houdt ze me tegen en zegt :
Ik heb plastic zakjes opgehangen in de WC , dan kun je daar voortaan je maandverband in doen , dan hebben wij er geen last meer van.
Anders is het zo'n rommeltje , dat doe je thuis maar !
Niet hier okee !! Dat is toch vies dat wij dat elke keer moeten opruimen voor jou , blabla-verwijtende bla....

Potverdomme waar haalt dat gekke wijf hetgore lef vandaan !
Je zou haar toch met d'r kop tegen die pot aanslaan !!

Sorry hoor , maar om iemand ZO aan te spreken , terwijl ik met het hele probleem niks te maken heb....

Heb net al gezegd dat ik het niet doe , en dan weer zulke opmerkingen maken.

Dus ik leg haar NOG een keer uit dat ik dat niet doe (ik gebruik geeneens maandverband , vind ik goor.....) en zegt ze : Okee.
Maar zorg dat je het voortaan dan WEL weggooit zodat wij niet meer jouw viezigheid moeten opruimen..
Nou vraag ik je !
Ik zou graag een stalen neus in haar gezicht begraven , dat gevoel heb ik dan *schaam* , vreselijk dat ik zulke walgelijke dingen ga fantaseren... brrrrr!

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 22:19

mmmm ben blij dat mijn (mannelijke) collega niet op het vrouwentoilet komt, verder klinkt het hetzelfde.
Voor al dat van 6 woorden en dan een uur vertellen.Dat kan hij prima..... Ik kan dan echt niet meer werken. Ik ben vandaag al bij een ander op de kamer gaan zitten, hoop dat hij het nu snapt. Maar ik geloof het niet, want dan zit hij alleen en komt hij gerust een praatJE van een uur maken Frusty
Ambtenaar geweest he..... Knipoog

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 23:03

Dat klinkt idd bekend in de oren pmarena... hahaha misschien in andere context maar toch Haha! *LOL*

Ben blij dat ik niet de enige ben...

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:58

Pmarena: dat jij het nog uithoudt! Ik zou gillend gek geworden zijn, zelfs als je wel maandverband gebruikt dan hoeft zij dat toch niet in de kantine te gaan zeggen. Ik had de radio zo hard gezegd dat zij ook niet haar verhaal kwijt kan (je kna toch niet werken, dus het maakt niet uit) en idd was ik haar waarschijnlijk al naar de keel gevlogen.
Brrr, wat een idioot wijf, get help!

pmarena

Berichten: 48102
Geregistreerd: 09-02-02
Woonplaats: Onderste eiland van ZH

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 12:42

Haha ! Knipoog

*zucht* eindelijk steun.....
Ja ik sta ook op het randje van flippen , maar dat maakt niks uit bij dat gekke wijf , ze luistert toch niet en is niet voor rede vatbaar.
Soms best aardig hoor als ze normaal doet , maar de wereld draait om haar.....

Zij is ook 1 van de redenen dat ik graag weg wil , de hele dag dat geschetter en getetter ....brrrrr !

Heb nog lang niet alle voorvallen verteld Haha! , maar heeft al aardig opgelucht , deze bokt-therapie-sessie , hihi .....

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 17:05

vertel op! Haha!

scooby

Berichten: 5736
Geregistreerd: 14-01-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 17:32

Ik werd knettergek van een jongen op vakante, hj kwam uit Tlburg en zat telkens maar weer Amsterdammers(in dt geval was k dat) naar beneden te halen, dan ze die de hele tijd:" Je bent toch Amsterdammer, dan kan je dat toch wel" heel irri.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 18:21

*LOL* Collega problemen.. Hmm zo ken ik er nog een paar. 1 Groot voordeel is dat bij ons de telefoon doorrinkelt. Zodra Puk of Muk (het zijn er twee) een verhaal begint af te steken, neem ik de telefoon aan.
Of doe alsof ik helemaal verdiept ben ik mijn grote computerscherm. Zit ik wat vaak hmhm te zeggen, dan is het snel voorbij.
mateloos irritant, maar ik vind het fijn te lezen dat er mensen zijn die het erger hebben als ikke!! *LOL*