mini boktmeeting met Phia Bink

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-05-01 12:51

Gisteren een mini boktmeeting met Phia Bink gehad, nadat we in Hoorn bij een makelaar waren geweest...

Even een bakkie doen
Afbeelding

Euh in mijn geval sinasappelsap want ik drink geen koffie Haha!
En goed geluisterd naar het advies over de valkuilen aan stallen aan huis....
Ik drein het erin *LOL*
-Schoongrondverklaring
-Rechtsbijstandverzekering
-Toestemming aanleggen bak of behouden van bak
-Mestput
-Geen rieten dak of laten vervangen door dakpannen??
-Optie nemen, gemeente belagen Haha!

Vandaag rijden we langs de adressen die ik had gevonden beneden Utrecht om te kijken wat we ervan vinden, lijkt het ons wat dan gaan we over tot bezichtigen.
Die foto's zijn vaak heel handig gemaakt Haha!

Verder vind ik het mega hoeveel Phia opgeknapt heeft en lekker stuk land ook !!
De bak vind ik ook van goede kwaliteit, ze zou die bij ons moeten zien want volgens mij is dat ongeveer hetzelfde principe!!

Er was hier trouwens iemand...Mytens? geloof ik die graag eeb schildpad poesje wilde, dus mocht MiepMiep idd dragende zijn...

Valesco is absoluut mijn type paard en Joop vind ik ook echt een boeffie om te zien.
We hadden nog mooi weer ook, dus wenste ik dat ik een zonnebril bij me had, ik zat grotendeels tegen het licht te kijken.

Ik hoop dat de computer snel weer werkt!!

De nummering is wel heel vaag.... hihi, zo ben je bij nummer 2 dan inene bij nummer 6 en 4 staat tussen de oneven nummers *LOL*
Geeft niks, ik dacht bijna dat ze een vals adres had opgegeven *LOL*
Nee hoor ik ken dat wel van waar ik nu sta.

Was heel gezellig wel, alleen mijn man hoort niet graag dat we niet op vakantie kunnen, al vind ik dat niet erg...ben niet zo'n vakantie type. Ik zit liever met het uitzicht op een tevreden paard met een kat op schoot in het zonnetje Haha!
Ik wil ook graag sierkippen, van die Chinon maar dat ziet hij ook niet zo zitten hahahaha. De kinderen vinden een paddock geweldig, zien het als een soort hele grote zandbak *LOL*

Afbeelding

We komen nog wel een keer een langer bakkie doen of ik met Lov' ofzo??

Groetjes!!
Enneh, ik zag aan Nelis dat hij een heel gezonde vetlaag heeft behouden dankzij het niet poetsen, GEINTJE *LOL*

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:11

Leuk hoor... alleen vraagje; waarom geen rieten dak?? (vind ik errug mooi nl) Verward

Yor
Berichten: 1404
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Ik ben een rasechte Leuther...

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 14:54

dat vroeg ik me ook af!
wij hebben ook een rietedak

Margje

Berichten: 2534
Geregistreerd: 26-04-01
Woonplaats: Etten

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 15:01

is wel mooi jah!niet echt brandveilig maybe, niet slim bij de stal.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 19:52

Rietdak is wel mooi maar inderdaad niet brandveilig en bovendien onderhoudsgevoelig. Een pannendak is zekerder, blijft langer heel en pannen laten zich makkelijker vervangen na een storm. Onder pannen blijf je ook droger.

moekoekoeJarig
Berichten: 3433
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 19:56

Rietendak is megaaaaaaaaduur wbt verzekering...nogal brandgevoelig zeg maar!

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-05-01 21:30

Bedankt Orri Lachen Lachen
We hopen dat jullie een stukje wijzer zijn geworden??? Verward
Gr.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-05-01 00:03

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA en we hebben ook wat gezien...

Afbeelding

Ik heb al informatie opgevraagd en ga morgen bellen voor een bezichtiging, zijn er vandaag langsgereden;

Rijsakkerweg 11a, Tiel, 4003 JL PAARDEN LIEFHEBBERS OPGELET!!!
U dacht al weleens aan paradijslijk wonen???
Die mogelijkheid is er nu in een zeer rustig gelegen half vrijstaand woonhuis met paardenstallen en schuren alles op 11.890 m2 grond. (ruim één ha. weiland)
De achterzijde heeft uitzicht op de uiterwaarden van de Dode Linge, een prachtige natuurgebied.
bijgebouwen; garage-berging van 40 m2. Nieuwe schuur van 50 m2 waarin 3 paardenboxen zijn geplaatst. Damwand loods voor opslag van 50 m2. Het woonhuis heeft een inhoud van bijna 400 m3 en bevat: hal-entree, toilet, douche + v.w. tafel, wooneetkeuken (met ingeb. electr. oven, gaskookplaat, afzuigkap en vaatw. machine.), woonkamer met openhaard en één slaapkamer.
Op de 1e etage is een overloop met twee grote slaapkamers. (waarvan één met hobbyruimte en vaste wastafel) De woning is gebouwd in 1976.
Aanvaarding in overleg.

Haha! De stallen zijn buitenboxen met ook nog raampjes, dus licht en nieuw. Het land moet nodig gemaaid worden en staat vol boterbloemen en prikkeldraad om het houten hek heen, maar netjes onderhouden en ze hebben al een bak afgezet...
Dus wie weet!! Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 01:04

Wow, er zit een vaatwasser in!! Daar wil ik ook wel wonen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 01:05

Geintje,

ziet er wel mooi uit. Klinkt goed hoor.

Niet te duur hoop ik??

Fitzroy

Berichten: 25097
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 08:24

Lees je goed de bestemmingsplannen na, ivm de Betuwelijn .....

PhiaBink

Berichten: 6328
Geregistreerd: 15-01-01
Woonplaats: Belgie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-05-01 21:33

Ziet er leuk uit Party!! Party!! , maar let op de bestemmingsplannen wat Fitz zegt. Ga naar het gemeente en vraag ze uit. Utrecht is over het algemeen erg duur, dus al het een vrij "goedkoop" huis is, kan er een Extreme duivel addertje onder het gras zitten. Vraag ook eens bij de buren als je denkt dat niet klopt. Vrij goedkoop voor die buurt, dan is er vaak wat aan de hand.
Sukses!!!!
Gr. Phia