Dorus - Trailer Whisperer

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Dorus - Trailer Whisperer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 01:11

Het wordt zo langzamerhand wel tijd dat mijn wedstrijdcarriere weer van de grond komt en ik krijg tegenwoordig wat meer mogelijkheden, dus waarom niet?
De laatste keer dat we gingen was mijn paard lichtelijk zeikerig met laden en dat zat me niet lekker. Vorige keer hebben we er op de terugweg toch wel ruim 10 minuten over gedaan om meneertje eigenwijs erop te krijgen en daar baalde ik van. 10 minuten lijkt kort, maar ik vond het veel te lang. Zeker omdat hij toch wel behoorlijk van zich liet spreken en daar werd ik dus niet blij van en ik maak er liever geen probleem van.
Vanavond heb ik samen met Dorus (de echtgenoot van Von) even wat geoefend met laden. En ja hoor, in een kwartier tijd 3 keer geladen, no problem. Geen lijnen, geen zwepen, niks van dat al behalve een koekie zodra het 4e been binnen is.
Compliment aan Dorus, hij heeft nu helemaal door hoe je dat aanpakt. Toen mijn paard even dacht naast de trailer te stappen stak Dorus daar kordaat een stokje voor, daar moest ik stiekum wel even om lachen en het werkte super, want meneer stond weer keurig recht op de klep.
Hopelijk is de boodschap duidelijk geweest en hebben we bij de volgende wedstrijd geen probleempjes meer.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 08:18

He zeg dat is handig zo'n man! Speciaal trucje of is ie gewoon zo'n man die alles van een paard gedaan krijgt?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 09:01

Zeker handig zo'n man, reken maar. Het is geen speciaal trucje of bovennatuurlijke kracht, hij let gewoon goed op en laat zich geen oor (meer) aannaaien door het paard. Dat wordt nog echt een paardenman, let op mijn woorden!

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 09:28

Ik ga bijna blozen bij die complimenten over mijn man Bloos .
Maar Lov, je hebt gelijk dat hij er echt gevoel voor gaat krijgen. Is erg leuk om te zien hoe hij nu met paarden omgaat in vergelijking met drie jaar geleden toen we Tinka kochten. Denk dat zijn kracht vooral ligt in het feit dat hij rustig blijft en dat hij de (eventuele) trucjes van een paard ziet aankomen.
Handig is het zeker Haha! ,maar ik vind het vooral heel erg leuk dat hij ook interesse heeft voor paarden en dat hij nooit te beroerd is om te helpen. Integendeel, hij biedt het zelf aan!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:47

Als er iemand niet te beroerd is om te helpen, dan is het Dorus wel. Of eigenlijk jullie allebei.
Waar heb je hem eigenlijk vandaan en zijn er nog meer van?

Von

Berichten: 1188
Geregistreerd: 30-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:53

Lovely schreef:
Waar heb je hem eigenlijk vandaan


Joost mag het weten Haha!
Cafe bij het Vondelpark dus.

Hij schijnt nog een halfbroer te hebben Verward

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 11:06

Oke, als jullie me kwijt zijn, zit ik in het Vondelpark!!

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:03

Grijns....