Oude verzorger duikt op....

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Oude verzorger duikt op....

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 22:26

Hier een MSN gesprek waarin het allemaal staat uitgelegt..Verdrietig

{EDIT}Even verhaal veranderd!{/EDIT}

Nou het is dus zo: Eigenaar van Acci is nu op vakantie voor 2 weken, en daarbij zou ik hoofdpersoon zijn voor Acci nu zij er niet is....
De vorige verzorger had van horen zeggen dat Acci afgemaakt zou moeten worden door dr pees, wat helemaal niet waar is!!! Hij dus langs gegaan, en eigenaresse gebelt die op vakantie is...
Hij bood aan om ook een paar daagjes Acci te komen trainen voor dr pees etc. , nou zij vond het wel goed, als hij het maar wel aan mij vroeg,of ik het ook goed vond....
Ik werd dus gebelt door haar moeder, met dus dezelfde vraag of ik hem even zou kunnen bellen om de dagen af te spreken...
Probeer ik hem de hele dag te bereiken.....heb ik hem dan eindelijk te pakken.
Hij deed heel normaaltjes enzo,heel nonchalant....Ik vraag dus van ja welke dagen wil je dan?Zegt hij doodleuk:Ja ik ga elke dag. Want het zou zielig zijn als het niet gedaan werd...NET ALSOF IK NIET GOED VOOR ACCI ZORG? Verward
Ik doe bekant alles om Acci zo gezond mogelijk te houden,en hij wilt haar weer voor znzelf toe-eigenen.... Frusty
Ik kreeg het gevoel dat Acci van me afgepakt werd...zo vreselijk gevoel... Verdrietig
Hij denkt dat hij alles ken maken.SUKKEL !!!!!!! Misselijk
-------------------------------------------------------------------

Frusty Verdrietig

Sorry voor het niet editte,maar anders was het zo'n werk geweest...

Sorry moest het even kwijt..wat vinden jullie nou van zo''n knuppel?!
Hij denkt echt dattie alles ken maken..... Lips are sealed
Laatst bijgewerkt door Clautje op 15-07-02 22:50, in het totaal 1 keer bewerkt

Chantal

Berichten: 4910
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Harderwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:31

ik snaP HET niet helemaal.. sorry :S

dimmelim

Berichten: 2777
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:31

Sorry daar kom ik echt niet doorheen

Kytha

Berichten: 14944
Geregistreerd: 23-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:41

IS niet leuk nee, maar mag die Joeri (zoe heet ie toch?) van de eigenaresse van acci wel weer komen?
want jij verzorgt die pony toch?

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:50

Pfff... hier ben ik te oud voor Knipoog ! Vertaling ?????

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 22:52

Zo beter Knipoog

Ja die Joeri mocht een paar daagjes komen, het was niet de bedoeling dat ie de hele verzorging over zou nemen!!! Boos!

Chica

Berichten: 12272
Geregistreerd: 04-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:55

Kan je anders niet bellen met de eigenaar??
En vragen aan diegene wat nu echt de bedoeling is?
Ik pas ook op de paarden van de buren als die eens met vakantie zijn en dit gaat ook samen met nog een ander meisje die het grove werk doet maar doordat wij voordat wij van te voren hele duidelijke afspraken hebben, gaat dit altijd goed!
Afspraak is; twijfel, gewoon even bellen!

Sterre

Berichten: 15226
Geregistreerd: 23-08-01
Woonplaats: Mittelfranken - Bayern - Duitsland

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 23:04

Há... nu begrijp ik het ook Knipoog !! Ik ben het met Chica eens; bel de eigenaresse even, dat lijkt me een stuk duidelijker!!!

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:29

het klinkt alsof het nu even een bevlieging is van hem en hij het binnen een paar dagen wel weer zat is. Ik maak uit je verhaal op dat hij hiervoor ook niet langskwam.

Yootha

Berichten: 6524
Geregistreerd: 22-03-01
Woonplaats: Emmer-Compascuum, Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 15:08

Jij bent nu haar verzorger, en niet hij. hij moet zich dus naar jou richten. Als jij wil kan hij niet.

Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 20:56

Ik zou gewoon tegen hem zeggen: Ik ben de verzorger nu, en doe haar normaal altijd al.
Dat jij nu ineens wil verzorgen, dat mocht alleen als ik het goed vond, nou ik vind het dus niet goed, ik vind het belangrijk voor de pony als hij door één persoon wordt gereden, en hij krijgt genoeg aandacht, namelijk elke dag."
Clautje ik weet niet hoe oud je bent, als hij ouder is dan jij of vrij 'dominant' overkomt, haal er dan maar een ouder iemand bij terwijl je dit tegen hem gaat zeggen.

Je moet vooral niet over je laten lopen!
JIJ bent degene die op die positie zit.
Hij mag ONDER jou, dus VOOR JOU gaan werken als hij wil, bijv. als jij het goed vindt een keertje invallen, of 1x per week rijden als je dit wilt.

Maar nogmaals, alleen als JIJ dit wilt.
Als je zelfs ONBELEEFD moet zijn omdat hij zijn zin wil hebben, dan moet dat maar.
Degene die niet horen wil, moet maar voelen!
You go Clautje! Lachen

AniqueN

Berichten: 2041
Geregistreerd: 28-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 21:10

inderdaad bellen met de eigenaar en zeggen dat je het hier absoluut niet mee eens bent!

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 21:58

ja claut ik vind dat je gewoon, moet zeggen tegen joery ofzo dat jij hem altijd verzorgd en als hij ineens moet opduikt moet jij zker afstand nemen van acci....!!!! dat zou ik niet toelaten!!!

of ik zou jerney bellen daarover, maar dat heb ik allemaal al gezegt tegen je vandaag... Lachen suc6!!!

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 13:41

Ja ik ga denk ik als hij echt elke dag komt, ff de eigenaresse bellen.
Wat Dorine zegt zou ik graag willen doen, maar heb daar het lef niet voor, en hij is inderdaad ouder,hij is 17 en ik 14....
En anders zie ik hem a.s zaterdag hier op de kermis, dan laat ik mn zus dr wel wat van zeggen...denk ik...
Bedankt voor de tips Knipoog

Pink_Horizon

Berichten: 19828
Geregistreerd: 11-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 17:15

Clautje schreef:

Ja die Joeri mocht een paar daagjes komen, het was niet de bedoeling dat ie de hele verzorging over zou nemen!!! Boos!


Dan moet je hem dat gewoon duidelijk maken. Dat is toch niet zo moeilijk Haha!

angelke

Berichten: 5137
Geregistreerd: 28-04-02
Woonplaats: Brasschaat (België)

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 18:13

Dorine schreef:
Ik zou gewoon tegen hem zeggen: Ik ben de verzorger nu, en doe haar normaal altijd al.
Dat jij nu ineens wil verzorgen, dat mocht alleen als ik het goed vond, nou ik vind het dus niet goed, ik vind het belangrijk voor de pony als hij door één persoon wordt gereden, en hij krijgt genoeg aandacht, namelijk elke dag."
Clautje ik weet niet hoe oud je bent, als hij ouder is dan jij of vrij 'dominant' overkomt, haal er dan maar een ouder iemand bij terwijl je dit tegen hem gaat zeggen.

Je moet vooral niet over je laten lopen!
JIJ bent degene die op die positie zit.
Hij mag ONDER jou, dus VOOR JOU gaan werken als hij wil, bijv. als jij het goed vindt een keertje invallen, of 1x per week rijden als je dit wilt.

Maar nogmaals, alleen als JIJ dit wilt.
Als je zelfs ONBELEEFD moet zijn omdat hij zijn zin wil hebben, dan moet dat maar.
Degene die niet horen wil, moet maar voelen!
You go Clautje! Lachen


Volledig mee eens!

Manon 2

Berichten: 2783
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-07-02 19:36

Ik denk dat de eigenaar er helemaal niet blij mee is als hij Acci opeens zoveel dagen gaat doen. Zo kun je het ook zien. Bel de eigenaar op en geef aan dat je je zorgen maakt of ze dat wel bedoelde. Ik denk namelijk niet dat dat de bedoeling is geweest. Dan is het ook makkelijker om tegen die jongen te zeggen dat hij hem niet zo vaak kan doen.