Lesje gehad

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Lisette

Berichten: 2676
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Veldhoven

Lesje gehad

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-07-02 10:16

Gisteren een uurtje les gehad op Barbiano. Hij liep best lekker maar zit op de linkerhand (zijn moeilijkere kant) altijd een beetje te klieren. Toen ik hem daardoor heen had moest ik aangalloperen op de rechterhand. Ging goed en de overgang naar draf ging eigenlijk heel goed, hij zet er steeds beter zijn achterhand onder. Dus ik draaf een half rondje en uit niets verschiet meneer en draait in ene keer om, dus ik kwam al niet meer bij. Hij is zo grappig, vroeger had ik dit eng gevonden maar nu wat een drol. En waarom hij schrok..... joost mag het weten. Ach het was zo saai in de bak een beetje spektakel is ook leuk. Toen nog geoefend van stap naar galop, kan hij wel maar door mijn gemuts sprong hij een paar keer verkeerd aan en toen ik netjes zat ging het goed. Maar toen was hij natuurlijk verschrikkelijk heet. Fantastisch is hij dan alleen wist die druktemaker soms niet meer of hij voor of achteruit wilde. Je hebt dan ook echt het gevoel alsof hij elk moment kan ontploffen maar ik weet dat hij dat niet doet. Toen nog wat zigzag geweken en hals laten strekken. Deed hij voorheen niet goed en nu loopt hij bijna met zijn neus op de grond. Naderhand lekker afgespoten en afgesponsd met cooling gel en uiteraard verwend met muesli. Grappig hoor zo'n heethoofd.

Mer1980

Berichten: 18832
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 13:45

Wel leuk dat het zo goed gaat met Barbje. Ik zei toch dat ie het wel kon Haha!

Groetjes Merilyn