Gilaine wordt dit jaar 17 en heeft een blind oog. maar we gaan het gewoon proberen. Laat graag even een reactie achter wat je er van vind,
Goede bruikbare tips zijn altijd welkom !

Bedankt voor het kijken.
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
steffie4ever schreef:idd leuk paardje maar ik heb denk ik wel wat tips
*sommige foto's niet piano spelen met je handen+ dichter bij elkaar
*1e foto zit je teveel naar binnen probeer recht op te blijven zitten en niet voorover
*voet minder ver in de beugels en hakken uitdrukken benen lang maken(het lijkt alsof op de laatste foto veel te lang zit)
*recht boven je paard blijven
*en ik vind dat je niet ontspannen zit... ik kan het ook mis hebben hoor maar je bovenlijf is heel erg gespannen
je hebt wel een heel leuk paardje!
steffie4ever schreef:idd leuk paardje maar ik heb denk ik wel wat tips
*sommige foto's niet piano spelen met je handen+ dichter bij elkaar
*1e foto zit je teveel naar binnen probeer recht op te blijven zitten en niet voorover
*voet minder ver in de beugels en hakken uitdrukken benen lang maken(het lijkt alsof op de laatste foto veel te lang zit)
*recht boven je paard blijven
*en ik vind dat je niet ontspannen zit... ik kan het ook mis hebben hoor maar je bovenlijf is heel erg gespannen
je hebt wel een heel leuk paardje!
MacavityL schreef:Probeer je beugels eens een of twee gaten korter te doen. Zo zul je merken dat je wat meer steun hebt aan je benen en daardoor met je bovenlijf ook minder moeite zult ondervinden om het evenwicht te behouden.