ik wilde eerst lekker gaan wandelen, maar ze had gister ook al stilgestaan, dus toch maar zadeltje erop gelegen en er waren ook andere meisjes, die shetlanders die daar staan verzorgen.
dus toen besloten even te springen,
heb wel me record gebroken, heb een meter gesprongen, wat ik echt heel knap vind van mezelf,
eerste keer ging het super, alleen 2e keer ging het fout,
ze wilde weigeren maar bedacht zich en sprong toch, maar nam dus de balk mee, die kwam tussen haar voorbenen en toen viel ze,
ze viel eerst op haar knieen en daarna rolde ze op haar zijkant op mijn been, maar stond direct weer op en draafde weg,
wist eerst niet wat me overkwam, zat even te shaken,
viel echt op 10 cm van het hek af met mijn hoofd, en droeg dus geen cap.
Been heb ik alleen spieren erin verrekt en onderaan me been een hele grote blauwe plek en hij tintelt,
mijn schouder is ook blauw en erg gevoelig,
Was in eerste instantie meer bezorgd op iris, maar zij heeft gelukkig niets
Ik wil niet weten wat er had kunnen gebeuren als ik 10 cm verder had gevallen met mijn hoofd

ben iig er al shakend weer opgegaan, en nog even een laag sprongetje gemaakt voor ik en zij bang worden ervan.
pfff, moest iig even me verhaal kwijt,
na 3 jaar ervan bespaard te zijn gebleven ben ik dan toch een keer gevallen, voor het eerst van iris.
En ik had gezegt; als ik val van iris, val ik samen, en dat is dus idd ook gebeurt, maar hoop het iig niet meer mee te maken