Kleine update Isolda

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Kleine update Isolda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 08:51

Het gaat beter met haar. Ze is vrolijk en attent. Haar wonden zien er nu redelijk uit, ook al is het natuurlijk een heel naar gezicht, net een maanlandschap. Allemaal hobbels en bobbels en allemaal verschillende kleuren.
Maar ze is koortsvrij en de zwellingen zakken weg.
Ze houd zich ook redelijk moet ik zeggen, ondanks dat ze zolang binnen moet blijven is ze nog heel rustig.
Gistermiddag heb ik haar even in het zonnetje laten staan en daar genoot ze zichtbaar van. Er stonden wat plukjes gras tussen de tegels en daar heeft ze wat van geknabbeld. Ze mag jammergenoeg niet van het beton af, ivm haar verband om haar hoef. Dat mag natuurlijk niet nat worden.

Ze staat in een mooie box, met uitzicht naar buiten. Daar staan ook wat paarden, daar kijkt ze veel naar. Een stalkatje zit meestal op een pak stro voor haar box, alsof ze samen aan het kletsen zijn *LOL*
Ik geloof dat ze het nog wel een paar dagen vol houd daar. Nog twee keer antibiotica en dan nog 5 dagen voordat het verband van haar voorhoef af mag.
Nog een weekje afwachten dus hoe het verder gaat......

napoleon

Berichten: 4078
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 09:09

goed om te horen dat het beter gaat! Niets is vervelender als je paardje pijn heeft..... Zo te lezen doe je er alles aan om het haar zo gemakkelijk mogelijk te maken, nog even volhouden en dan mag ze weer naar buiten Knipoog

Mieke
Berichten: 6925
Geregistreerd: 09-02-01
Woonplaats: NH

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 11:02

Fijn dat het iets beter met haar gaat! Ik begrijp dat ze niet bij je thuis staat?

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 11:35

Waar heb je haar nu staan jant? Thuis heb je toch stands? Hopen dat et allemaal weer goed komt!! Beterschap!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:46

Fijn te horen dat het allemaal beter gaat. Ik hoop dat ook dat het beter blijft gaan en dat Isolda gauw weer de oude is. Ik zal in ieder geval heeeeeel hard voor je duimen. Sterkte meis! Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 13:51

Het blijft een naar verhaal allemaal zeg. Gelukkig voelt ze zich al weer een beetje beter. Je voelt je altijd zo machteloos als er iets mis is met je paard Scheve mond Veel beterschap en een hele dikke knuffel Lovers

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:08

Ik hoop maar dat dit zich doorzet zo, want als ze rustig blijft herstelt ze ook sneller lijkt me. Geef haar nog maar een dikke knuf & natuurlijk nogmaals veel sterkte!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 14:35

Fijn dat het wat beter gaat.
En ook heel fijn dat Isolda zich niet druk staat te maken in de stal, anders voel je je zo schuldig dat ze binnen moet blijven.

wodan

Berichten: 2343
Geregistreerd: 24-10-01
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 17:13

fijn om te horen dat het al wat beter met haar gaat,maar je hebt nog een hele lange periode voor de boeg.Geef haar maar een dikke knuffel

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 18:55

Steef ze staat nu bij de eigenaar van het vriendinnetje van Udinde. Hij was de gene met stallen die het dichtst bij waren. Mooie boxen. Wij hadden inderdaad alleen twee stands. Die zijn weg nu we aan het verbouwen zijn, we krijgen een nieuwe stal/schuur.

Isolda kon eigelijk niet een betere plaats hebben wat dat betreft. Veel licht, veel ruimte en er is altijd wel even iemand die daar om het hoekje kijkt.
Ze moet daar iig nog een week blijven, zodra ze weer de wei in mag komt ze weer thuis.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 19:08

Fijn om te horen dat het beter gaat!

greetje

Berichten: 8626
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 19:40

Gelukkig dat het weer de goede kant op gaat. Maar hoe gaat het nu met jouw? Kun je het voorval een beetje vergeten of zie je het ongeluk nog steeds voor je.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:07

Gelukkig dat het beter gaat meissie!! Knuf aan isolda!

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-02 22:14

Greetje, met mij is alles goed. Ik denk er niet meer aan. Ik heb nog niet weer met een wagen gereden, ik weet niet hoe ik me dan voel Verward
Maar over twee jaar ga ik weer van voren af aan beginnen hoor, met Udinnie!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:17

Ja gelukkig heb je dat vooruitzicht nog, met Udinde voor de kar.
Fijn dat het met Isolda wat beter gaat, joh, moet wel een geruststelling zijn. Lachen