Uploaden ..en HOE moet je een foto plaatsen!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Uploaden ..en HOE moet je een foto plaatsen!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 15-07-02 14:31

Ik heb het al aan zoveel mensen gevraagt maar waar moet je nou uploaden ik snap er geen kont meer van!!
Ik heb al zo lang zitten zoeken en ik gewoon foto;s plaatsen in mijn profiel maar nergens doet ie het! Boos!
Laatst bijgewerkt door Wilona op 16-07-02 13:42, in het totaal 1 keer bewerkt


chanickyo

Berichten: 2050
Geregistreerd: 11-02-02
Woonplaats: Auckland, NZ

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:34

ik ben het met je eens ik snap er ook de ballen meer van

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 16-07-02 13:43

Is er nou geen 1 site waar je gewoon foto;s kan uploaden verd*mme! En dan plaats je een topic en dan word je nog niet geholpen! Ik heb een fotoalbum gemaakt maar nu toen ze het nog niet in mn profiel! wat is dit voorn pokkezooi! Boos!

I love to love!

Kath_

Berichten: 1909
Geregistreerd: 29-06-02
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 18:07

ik heb hetzelfde probleem ben er al heel de dag mee bezig!!!!
als ik het vraag krijg ik aleen maar duitse site's naar me hoofd gesmeten
als de gene die wel foto's hebben kunnen plaatsen het nou gewoon vertellen dan is de rest er veel blijer mee en met deze site

Suus van HC de Hoeve -> L1
Louisiana Lady -> L2
Mystique -> M2

Felice

Berichten: 3096
Geregistreerd: 04-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 18:15

lucky_lover schreef:
ik heb hetzelfde probleem ben er al heel de dag mee bezig!!!!
als ik het vraag krijg ik aleen maar duitse site's naar me hoofd gesmeten
als de gene die wel foto's hebben kunnen plaatsen het nou gewoon vertellen dan is de rest er veel blijer mee en met deze site


Nou zeg, alleen maar duitse site's, dat is toch ook wat overdreven. Sorry hoor, maar je mag blij zijn dat er iemand een uploadsite weet, wat maakt het nou uit dat het duits is??

En die mensen die hebben een eigen homepage, zetten daar de foto's op en kopieeren het adres.

Elzie

Berichten: 520
Geregistreerd: 26-03-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 18:34

ga naar msn.nl klik op mijn msn ofzo iets je kan je eigen site(comunitie of iets in die richting) maken of een online foto boek je kan alle afbeeldingen die je online wilt hebben tegelijk uploaden en je hebt ze bij de hand in een overzichtje, lekker makkelijk dus! om de url van de foto te zien klik je met je rechter muisknop op de (al upgeloade, duh Knipoog) foto en klik je op eigenschappen kopieer het internet adres dat je daar ziet staan en dat is het adres van de foto...lekker lang en onduidelijk verhaal maar het werkt super! Haha!

»×» ..Sunny days wouldnt be specials if it wasnt for rain, Joy wouldnt feel so good if it wasnt for pain.. «×«

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 18:43

www.spookserver.de

Dan ga je naar bilderupload en daar kun je uploaden. Je krijgt daar een vaste link die je gebruikt en daar moet je nog de naam van het plaatje plus het soort plaatje bij zetten. Bijvoorbeeld sandra.jpg

De link die je bij spookserver krijgt is: http://spookserver.de/gfx/users/

Hier zet je dan de naam van het plaatje en het soort plaatje achter. Ik heb een foto geupload die veulen9 heet en het is een plaatje van het type jpg, dus heet mijn plaatje: veulen9.jpg

De url die je hier op bokt moet gebruiken is dan: http://spookserver.de/gfx/users/veulen9.jpg

De tekst die je dan op bokt zet is als volgt: [ i m g ]http://spookserver.de/gfx/users/veulen9.jpg[ / i m g ]

Dit wel zonder spatie's tussen [ i m g ] & [ / i m g ]

En als je alles goed hebt gedaan, dan krijg je dit:

Afbeelding

Een foto op bokt plaats je door [ i m g ] (zonder spatie's) voor de url van het plaatje te zetten en door [ / i m g ] (zonder spatie's) na de url van het plaatje te zetten.

Wilona

Berichten: 3115
Geregistreerd: 06-04-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-07-02 11:38

Heel erg bedankt!! Hier heb ik tenminste wat aan! Kusje

I love to love!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 17:51

Elzie schreef:
ga naar msn.nl klik op mijn msn ofzo iets je kan je eigen site(comunitie of iets in die richting) maken of een online foto boek je kan alle afbeeldingen die je online wilt hebben tegelijk uploaden en je hebt ze bij de hand in een overzichtje, lekker makkelijk dus! om de url van de foto te zien klik je met je rechter muisknop op de (al upgeloade, duh Knipoog) foto en klik je op eigenschappen kopieer het internet adres dat je daar ziet staan en dat is het adres van de foto...lekker lang en onduidelijk verhaal maar het werkt super! Haha!


Ik had dus ook zo'n album gemaakt, zo'n 30 foto's stonden erin. Maar ik kan er nu niet meer bij komen. Steeds als ik op online fotoalbum klik, moet ik een community aanmaken. Ik snap er niks meer van Verward

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 23 bezoekers