8e en 1e op Rebel

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Renza

Berichten: 4113
Geregistreerd: 30-05-01

8e en 1e op Rebel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 21:30

Ik had vandaag een wedstrijd (gewoon manegewedstrijdje) op Rebel, de B7 en de B8.
Ik was al om 6.45 wakker, ook al als een van de eerste op de manege (8.30 ofzo; moest om 13.20 starten), had ik iig genoeg tijd om te vlechten. Z'n manen waren net dinsdag nog getrokken, het ziet er niet uit maar met vlechten wel makkelijker Knipoog
Bij de vorige wedstrijden gingen we steeds losrijden in de binnenbak, dan even stappen op het erf en daarna de proef rijden, maar nu losrijden in de buitenbak. Ik vond het wel beter, Rebel is buiten (net als binnen) lekker rustig en braaf, maar voor sommigen was het wat minder (m'n oppasmeisje ging voor de 1e x B starten, kon niet slapen van de zenuwen... was van Droppie, Shetlander, afgevallen omdat hij gek begon te doen...). Voordat ik de bak in ging voor m'n eerste proef had ik eerst nog even m'n hoofd gestoten Schijnheilig, ze hebben namelijk een muur gedeeltelijk weggehaald zodat je makkelijker van de buitenbak naar de binnenbak kan. Helaas is het daar niet zo hoog, dus moet je bukken... Dat deed ik ook wel, maar ik deed m'n hoofd iets te vroeg omhoog... Nou ja, gelukkig had ik m'n cap op Knipoog
Tijdens de proef was hij heel braaf, goed voorwaarts (hij is vaak een beetje lui) en hij heeft nog geeneens gehinnikt (dat doet hij soms als hij alleen in de bak is), maar ik reed heel slecht Knipoog.
Goed, 2e proef, m'n hoofd niet gestoten Knipoog. Tijdens het losrijden had ik de tijd een "beetje" verkeerd geplant, en had niet gegaloppeerd. Maar goed, Rebel was weer heel braaf, ook de galop ging goed Lachen, alleen ik reed nog slechter dan de eerste keer, vond ik zelf tenminste...
Zo slecht heb ik blijkbaar toch niet gereden (of de jury heeft met dr ogen dicht gejureerd Schijnheilig ), was de eerste keer 8e van de 23 met 163 punten en de tweede keer 1e van de 19 met 179 punten Haha!