wedstrijd Lelystad; SUPER tevreden!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

wedstrijd Lelystad; SUPER tevreden!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 17:08

Ik was eigenlijk niet van plan vandaag mee te doen aan de wedstrijd in Lelystad, omdat ik (weer eens) mijn zadel kwijt was en pas 2 weekjes van te voren terug kreeg, en hij bovendien door al dat gedoe ook nog niet goed L1 klaar is. Maar Grassie liep de laatste tijd super lekker, en toen op de startlijst nog 1 plekje vrij bleek besloot ik toch mee te doen, gewoon om te kijken hoe het zou gaan, puur voor de ervaring en met verwachtingen van 0,0 Haha!

Normaal rijd ik hem de dag van te voren (natuurlijk) gewoon, maar dit keer kon/ deed ik dat niet, omdat mijn leren laarzen naar de schoenmaker waren en bovendien Grassie nogal sloompjes was deze week, en ik hoopte dat hij was vlotter was na een dagje vrij Knipoog
Nou, vlotter was hij zeker.. omdat het zo dichtbij is ging ik er te paard heen. Eenmaal aangekomen wilde ik gaan losrijden, maar het enige wat Grass wou was als een idioot ronddraven en mij negeren. Toen ik hem een tik gaf wegens gebrek aan reactie op mijn been, sloeg hij als een idioot op hol Schijnheilig Ik heb zeker 5 minuten in volle vaart rondgesjeest, hij wilde met geen mogelijkheid stoppen en iedereen zat naar me te kijken Bloos
Toen ik hem eindelijk normaal terug had was hij ZEIKnat en moe. Meneer dacht toen klaar te zijn, maar baasje dacht daar anders over }>
Maar om hem een beetje op adem te krijgen had ik alleen maar gestapt voor de proef. Dat beloofde dus niet veel goeds..

de eerste proef ging zeer slecht, hij was slecht aan de hulpen, en dan niet alleen niet voorwaards willen maar ook beenhulpen in bv. wendingen negeren, zodat veel figuren nogal rommelig gingen.
De tweede proef ging een stuk beter, ik had hem nog even wakker gemaakt ( Extreme duivel ) en hij was veel fijner te rijden. Goed nagevelijk, al vond ik hem nogsteeds niet actief genoeg maar volgens toeschouwers viel het erg mee.

Paard naar huis gebracht en terug gegaan om de punten te bekijken. De eerste proef 143, terecht. er zaten een aantal 4en in voor oa. wijken. toch ook nog drie 7's.
maar voor de 2e proef.. had ik 155 Party!! tuurlijk, het is net geen puntje maar voor een wedstrijd waar je met een 'ik zie wel' gevoel heen gaat, lang niet slecht Party!!
deze proef was ook superleuk gejureerd, hele goede,eerlijke cijfers. er zaten 5en in, maar ook een heleboel zevens. voor 1 keertje wijken een 3, verder geen diepe onvoldoendes. commentaar onderaan; 'werk aan wijken' Haha!

Ik weet waar ik aan moet werken, Grassie is nog niet helemaal 'recht' , hij loopt liever naar rechts dan links gesteld en dat werkt door in de figuren. Aan wijken had ik tot dusver ook niet echt aandacht besteedt, dus die onvoldoendes kloppen ook.
Maar 155 begint ergens op te lijken Lachen nog 1 puntje erbij...

Over 4 weken een nieuwe kans.

Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 17:32

Toch gefeliciteerd met je punten! Een tijdje terug ging het geloof ik niet zo lekker, dus je bent weer op de goede weg! Gewoon lekker doorgaan!
Groetjes, Manon

HorseF@N

Berichten: 1378
Geregistreerd: 12-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 17:57

Jah gefeliciteerd met je bijna winstpunt!!!!!
Veel succes met je volgende wedstrijden!!!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:28

Over 4 wk nieuwe kansen. Gefeliciteerd met je bijna punt Knipoog

Nimber

Berichten: 26552
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:31

heeey zie je wel dat je vooruit was gegaan! Ik zei het toch! Voor zover dat kan van foto's gewoon weer gaan starten dan heb je die winstpunt zo en al pak je 'm niet voor de ervaring kun je het altijd doen!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 19:37

deze foto's zijn door Manon (orri) gemaakt na de proef, ze kwam helaas net te laat voor foto's ván de proef maar evengoed bedankt hoor Lachen

Afbeelding

Afbeelding

Grassie en ik komen idd uit een dip, maar het gaat dus de goede kant uit.
Ik weet waar we aan moeten werken.. dus ik hoop toch nog een keer op een puntje Pling
Van mijn stalhoudster moet ik vaker starten, omdat zowel Grassie en ik toch nog een beetje 'dichtslaan' in de proef. Helaas zal het toch wel niet vaker dan hooguit eens per maand blijven. Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:13

Gewoon stug volhouden en blijven trainen, voor je het weet zijn de eerste punten in de L binnen.