kamp geweest(leewarden)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

kamp geweest(leewarden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 18:40

zoals sommige van jullie weten zit ik op paardrijden met scouting, en zoals normaal gaan we elk jaar op kamp Tong uitsteken . we gingen natuurlijk paardrijden daar op de leeuwarder manege. het was errug leuk, maar ik vond het paardrijden niet zo. ze deden alsof ik een beginner was Verward , ze gingen zelfs nog uitleggen hoe je je handen moet houden enzo. ik heb er niet echt veel van geleerd, maarja verder was het erg leuk!

hoe vonden jullie jullie kamp?

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 19:12

leeuwarden manege suks!!!!!
echt zo'n kakker manege ik wil ernog niet gratis staan sorry.
maar daar ging het niet om was het leuk?

elske_

Berichten: 597
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Utrecht!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-02 20:59

het kamp verder was errug gaaf!
maar de lessen op de manege Misselijk Misselijk Misselijk

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 22:14

ahhahahahahah,die kinderen zijn zo eigenwijs daar zo ze hebben die mooi andalusier hengst staan weet niet hoe die heet.
ze er hebben er vaak last van droes

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 23:48

Even off-topic... Leeuwarder manege vaak droes? Dit is voor mij helemaal nieuw. Verward Ik heb er tijden gewerkt en gereden en heb nog nooit zoiets mee gemaakt aldaar. Ook vond ik de sfeer er altijd heel erg normaal op sommige pensionklanten na.

Wat de lessen betreft.. ik weet niet wat voor een afspraak de scoutinggroep had met de manege, maar over het algemeen is het zo dat als je met een groep bent en ook met die groep les wilt krijgen ze dat op een standaard niveau doen. Dit is dan in afspraak met diegenen die dit geregeld hebben van die groep. Dat zou namelijk een hoop verklaren. Lachen

Donja

Berichten: 5595
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Garijp

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 00:10

Droes op de leeuwarden manege? Mijn tweede pony heeft daar een hele tijd in pension gestaan, maar ik heb er nooit een paard met droes gezien!!

Dees

Berichten: 18924
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 10:08

Ik heb ook nooit gehoord over Droes op de Leeuwarder Manege...dat zal dus wel wat meevallen.
Er hangt daar wel een typisch manege-cultuurtje dat niet echt open is voor de nieuwkomer, maar dat heb je in wel meer maneges.

En als jij de beste ruiter van de groep bent leer je inderdaad het minst, moet je maar denken. Als zoiets eenmalig gebeurd, ach, dan moet je er maar gewoon lol in hebben, zolang het maar leuk is....

Vraagske: staat Turbo er nog Lovers ?
(helemaal kastanjebruin, niet al te vlot, paard, 1 bonk personality!)

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 12:47

Ik denk dat het met die droes idd wel meevalt. Ik heb er nog nooit gehoord dat daar veel droes voor kwam....

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 16:02

het is al een poosje geleden.
met die droes.
maar het was er wel.