Divoza Forum

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
Tamosh

Berichten: 31
Geregistreerd: 20-02-02

Divoza Forum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 17:32

Hoi hoi,
Wat vinden jullie van het Divoza forum? Ik heb er slecht ervaringen mee.
Ben benieuwd naar de reacties..

Liefs Tamosh Kusje


Sonja_vR

Berichten: 27462
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Dusschen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 17:44

he tamosh
ook hier!
op zich is er met het divoza forum niets mis , staan interresante vragen op waar een groep mensen serieus antwoord op geven .
het probleem is dat de naam die je invult niet echt van jezelf is omdat een open forum is en iedereen de naam kan gebruiken die je bij je berichtjes zet en daar gaan sommige mensen mee klieren en je naam dus gebruiken voor scheld en etter berichtjes en reacties en dat is erg jammer Frusty , dat is bij mij dus ook meerdere keren gebeurt.het beste kun je dus op domme vragen en banketstaaf reacties maar beter gewoon niet reageren want dan is het toch van iemand die aan het klieren is , sonde van je energie Tong uitsteken
maar ja dan heb je gelukkig ook weer bokt Haha! daar heb je een naam je moet inloggen en niemand anders kan je naam gebruiken, dus als een berichtje word geplaats met een naam dan is het ook echt die persoon en er zijn regels en als mensen hier dus erg vervelend zijn worden ze geblokt zeg maar.
groetjes sonja

Ik ben niet pc en heb ook niet de ambitie dat te worden :evaw:


DianaL
Berichten: 195
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:13

Hoi

Leuk Tamosh, om je hier ook weer tegen te komen! Pling
Ik moet je zeggen, dat ik het wel leuk vind op de divoza-site. Uiteraard zijn er altijd personen, die zeer duidelijke meningen hebben en deze op een-voor sommige mensen- niet zo charmante manier kunnen verwoorden. Maar wanneer men hier niet tegen kan, moet men maar niet komen kijken, vind ik. Maar het moet wel netjes blijven, en iedereen moet elkaar proberen in zijn/haar waarde te laten. Je hoeft niet allemaal dezelfde mening te hebben.

Ik weet dat jij soms ook vlotjes uit de hoek kan komen, maar ik kan dat altijd wel waarderen. Jij weet in ieder geval waar je voor staat. Het nadeel van een soms pittige reaktie is, dat er meestal een ander is die denkt dat ie het NOG beter weet en jou dit wel even zal duidelijk maken..

Zelf ben ik niet zo adrem (en al een 'dagje ouder' Boos! ) en ik probeer hetgene dat ik opschrijf voor iedereen aardig te houden.
Maar zoals je hebt ervaren; dat kan niet iedereen!! Ik begrijp dat het op deze site beter geregeld is.
Zolang je daar een beetje doorheen kan blijven kijken, is het een leuke site.
See u
Toedeloet
DianaL

DianaL
Berichten: 195
Geregistreerd: 14-07-02
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 19:55

Hoi
ben ik weer..
Wel veeeeel duidelijker is deze site, dan die van Divoza. Ik ben hier net begonnen, dus het is mij nog niet helemaal duidelijk, maar ik kreeg net zelfs een meeltje dat er een reaktie is gekomen op een onderwerp!
Geweldig!
Hoef nu niet alle onderwerpen weer opnieuw te bekijken. goeie zaak!
Toedeloet
DianaL

Tamosh

Berichten: 31
Geregistreerd: 20-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 20:22

Hoi,
Je bij Divoza wordt er veel grkloot onder een anders naam. Maar ja. Hier gelukkig niet. Ik zit hier al een tijdje maar was mn wachtwoord vergeten en wist niet meer welk mailadres ik opgegeven had Schijnheilig

Het is hier veel leuker.

Groetjes Tamara *LOL*

parouscha

Berichten: 16951
Geregistreerd: 21-04-02
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:54

ik vind het wel leuk.

          *Many people walk in and out of your life,
          but only true friends...
          will leave a footprint in your heart *

Ilse

Berichten: 11637
Geregistreerd: 21-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:56

Heej Tamaar!
Lachuh dat je hier ook bent gekomen! Iemand zei laatst nog dat Bokt niks voor jou zou zijn Knipoog Maar goed, je hebt (gelukkig) niet geluisterd

No hour of life is wasted that is spent in the saddle
- Winston Churchill

Karin

Berichten: 65335
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:28

Het is niet de bedoeling dat vervelende ervaringen met andere forums op dit forum besproken worden. En al helemaal niet in een slowchat. Daarom een slotje.

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Maaike_Ma, nick_en_ik, Stp en 89 bezoekers