De prijs winnaars ook, erg leuk dat Claudia Vermee er ook was, en Westernworld zelf natuurlijk!!! Harstikke mooi zadel!!! toch wel klein beetje jaloers
het was zeker leuk!! jammer dat jos het te pakken had.... maar claudia was zeer prettig om mee kennis te maken!!! iedereen die geweest is hartstikke bedankt voor de belangstelling, de sponsers enorm bedankt en dat zadel is al enorm mooi maar over een week of 6 komt het zadel dat speciaal naar mijn wens gemaakt is!!!! foto's volgen later nog van vanmiddag en als mijn " pleasure showzadel" er is dan laat ik zeker even foto's zien!! groeten silvia
het was werkelijk een hele leuke middag,zelfs voor mijn kids, de ontvangst bij sil en companen, was weer zeer hartelijk, kennis gemaakt met claudia Vermee,en anderen. Jammer dat Jos en Roel er niet waren,maar dat komt wel goed.
ben nu twee dagen bezig met de foto's en het videofilmpje op de comp te zetten maar het lukt me nog niet,een kennis komt dat van de week nog wel doen.dus nog even geduld.nog steeds computer blond helaas.
silvia was al heel blij met het gewonnen zadel, maar wil toch een pleasurezadel met veel glimmers, die krijgt ze ook, maar dat duurt toch een week of 5-6 voor die klaar is,dus sil nog even geduld,moeilijk he!!
Het was een erg gezellige middag, ze zeggen dat Frieze stijf zijn maar daar heb ik niets van gemerkt. Sil bedankt voor de rond leiding ik vond het leuk om je te leren kennen, je bent erg gastvrij. Je hebt terecht gewonnen. Jammer dat je zover weg woont, ik zag dat je allemaal leuke clinics organiseerd. En ik ben erg leergierig.
Rinus en de andere sponsors, tof en bedankt voor deze sponsoring, ik ben erg trots op mijn nieuwe hoofdstel met teugels. Het potje met vet is super spul. Zelfs mijn gebruikte spullen blinken weer. Maar zal waarschijnlijk niet zo hard blinken als Sil haar nieuwe zadel. Als het zadel er is, moet je zeker foto's plaatsen, ben benieuwd wat je wensen allemaal waren??
Hopelijk zien we elkaar binnen kort ergens op een wedstrijd of zo.
En , is het zadel er al? Het is inmiddels toch al weer 8 weken geleden en ik ben heel nieuwsgierig naar foto's. Een stalgenote van mij is namelijk ook op zoek naar een zadel en misschien dat dit merk dan iets is voor haar. En zijn er nog foto's van het hoofdstel dat roel heeft gewonnen?
ben even een dag of 10 op vakantie geweest dus ik moest zelf weer even alles op een rijtje zetten.
na 31 january ben ik weer terug geweest bij sil diana en fanilie, om met een massgritter de juiste maat te nemen, de zadelmaker was niet overtuigd van de breedte van de gullit, ik eerst ook niet maar wat is dat paard breed.
na de maat genomen te hebben, heb ik de gritter naar de zadelmaker gestuurd, die heeft hij op 4 maart ontvangen, en is dus aan de slag gegaan. laatste bericht was dat er nog op wat speciale zilver onderdelen gewacht wordt.
het zadel komt er uit te zien als het showzadel wat staat op mijn oude website, maar dan in pleasure uitvoering.