nieuwkomer

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
The_BUD

Berichten: 113
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: purmerend

nieuwkomer

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 21:00

hallo ik wou me even voorstellen ik ben pups net nieuw hier. Ik heb een 3 jarige quarter net gekocht die nog helemaal nieks kan. Ik sta in noord holland met alleen maar western paarden. ik moet zeggen het is een mooi wereldje de westernsport.

gr en misschien horen jullie me nog.


XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:21

Misschien horen we je nog? Waarom meld je je anders aan op een forum dan? Verward Haha!

Ik heb een 2 jarige paint...leuk dat je ons westernteam hier op Bokt komt versterken Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 21:47

Misschien????? Tuuuuuurlijk horen we je nog! We willen alle verhalen over je paardje horen! Ben je al met he/haar begonnen te werken, of staat 'ie nog ergens in het land? En wat voor discipline wil je ermee gaan doen? En en en en en...... *LOL* Ik ben helemaal niet nieuwsgierig hoor, maar ik weet alles zo graag Haha!
Welkom in ieder geval!

The_BUD

Berichten: 113
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 21:53

Ik ben al rustig aan begonnen met hem (ruin) en de bedoeling is om reining tegaan rijden. In zijn bloedlijn is hij meer geschikt voor cutting, maar dat is zo duur dat ik er niet aan ga beginnen. Hij is heel klein en kort maar met supper karakter heel rustig en als hij moet werken dan doet hij het ook. Hij is gek op beesten alles wat voor z'n voeten loop gaat hij achteraan.
Als je nog meer wil weten zie ik het wel
en jullie horen zeker van mij

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:00

He dat klinkt idd als een cuttingpaardje, dat zit 'm dus in het bloed! Gaaf hoor! Hier in de buurt wordt geloof ik niet gecut (ja, met een k, maar niet met een c Haha! ), jammer, anders zou ik denk ik regelmatig met open mond langs de kant zitten....
Heb je ook een foto van je paardje? Heb al stiekum in je profiel gespiekt, maar daar stond (nog?) niks in.... Altijd leuk, andermans paarden bewonderen...
Ga je ook wel naar wedstrijden, al is het maar om te kijken? Grappig hoor als je hier een tijdje rondBokt... kom je nog eens een bekende tegen *LOL*
Hoe heet je paardje eigenlijk? Enne.... wat is klein? Die van mij is 1.40, maar daar steekt die van jou een flink eind boven uit denk ik zo?


The_BUD

Berichten: 113
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 23:19

Nou zondag ga ik naar middenmeer (om te kijken) en ik ga veel naar wedstijden, want daar kan je een hooooooop leren.
Mijn paardje heet Solanos Dusty Spirit, maar ik noem hem pups en ja hij is nog kleiner dan die van jouw vandaar die naam.
Als ik en mooie foto heb komt hij er natuurlijk op, maar dan mag hij eerst wel even groeien in de breedte.
Ja het is jammer dat er niet ge.ut wordt hier in de omgeving, maar al was het wel zo de wedstijden kosten klauwen vol met geld en dat heb ik niet.

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 11:34

Hallo,

Welkom hier ! "Bokt" is errrugggg leuk hoor !!!! Party!!

Enneh... ik dacht dat mijn "Colinda" klein is, met haar 1.47 , maar die v. jou is dus nog kleiner, wat lief !!!!! Kwijl
Als ie 3 is, groeit ie natuurlijk nog wel iets...

Zou leuk zijn als je eens wat foto's neerzet !
Moet je wel even voor 'stoeien' hoor, maar vaak zijn er wel comp.nerds te vinden, die je hiermee kunnen helpen !

Veel plezier en kijk uit dat je niet 'verslaafd' raakt aan bokt Haha! Knipoog

groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 15:27

Colinda, van jou zien we ook weinig foto's! Ik wil wel weer eens zien hoe die gave paint is opgeknapt! Haha! Maargoed, mijn Paintje is aardig groot. Komt nu denk ik rond de 1.50m ofzo. Ik had liever gehad dat hij nog wat kleiner bleef, maargoed Haha!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Colinda
Berichten: 1322
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Amerongen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 17:40

XoNo schreef:
Colinda, van jou zien we ook weinig foto's! Ik wil wel weer eens zien hoe die gave paint is opgeknapt! Haha! Maargoed, mijn Paintje is aardig groot. Komt nu denk ik rond de 1.50m ofzo. Ik had liever gehad dat hij nog wat kleiner bleef, maargoed Haha!


hoi XoNo,

dan heb je zeker wat gemist Haha! ik heb een paar dgn. terug nog foto's van 'Colinda' geplaatst, onder het kopje "one ear, double ear" ...
En als ik weer foto's heb van Copper, zal ik ze plaatsen oke?! Pling
En die v. jou rond de .150? is toch een mooi maatje, lijkt me... ook voor jou...

Groetjes Jolanda

op de avatar zie je Sallyman!

The_BUD

Berichten: 113
Geregistreerd: 02-07-02
Woonplaats: purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 14-07-02 20:21

Ik ben nu al verslaafd er aan en dat is heel vervelend, want op me werk heb ik ook internet en daar zou ik toch eigenlijk moeten werken maar wat maak het uit de baas betaald.
Ik zorg er voor dat er gauw foto's komen van mijn pups.

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:33

Colinda"]
[quote="XoNo schreef:
Colinda, van jou zien we ook weinig foto's! Ik wil wel weer eens zien hoe die gave paint is opgeknapt! Haha! Maargoed, mijn Paintje is aardig groot. Komt nu denk ik rond de 1.50m ofzo. Ik had liever gehad dat hij nog wat kleiner bleef, maargoed Haha!


hoi XoNo,

dan heb je zeker wat gemist Haha! ik heb een paar dgn. terug nog foto's van 'Colinda' geplaatst, onder het kopje "one ear, double ear" ...
En als ik weer foto's heb van Copper, zal ik ze plaatsen oke?! Pling
En die v. jou rond de .150? is toch een mooi maatje, lijkt me... ook voor jou...

Groetjes Jolanda
[/quote]

Die heb ik gezien...maar aangezien jij meer paardjes op stal hebt staan... Knipoog

1.50m is inderdaad een mooi maatje voor mij...ik ben zelf ook niet zo klein namelijk Schijnheilig Maar mijn motto is: hoe kleiner hoe fijner (wat paarden betreft dan Haha!)

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

lady353

Berichten: 550
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: veenendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 18:52

welkom op bokt en heel veel plezier hier,maar pas op met de boktverslaving,waar er hier volgens mij al heel veel onder lijden


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 8 bezoekers