westernzadel gezocht

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

westernzadel gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-02 16:19

Party!! Hoi, Ik ben opzoek naar een westernzadel het liefts niet zo'n massale omdat mijn paard niet zo lang is. Ik dacht aan iets van 150 euro ofzo, tweedehands is natuurlijk perfect als hij maar lekker zit. Ik heb een portugees zadel eventueel te ruil dat zal mij helemaal perfect uitkomen want het zadel ligt hier maar. Voor een gewoon zadel heb ik wel 17 inch nodig want ik ben een beetje fors gebouwd. Dus als iemand iets weet graag.
groetjes Bo. Haha!

DubbelFun

Berichten: 88660
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 18:40

Bedoel je 17" western of engels, daar zit wel wat verschil in.
Verder vrees ik dat je voor Euro 150 bij een westernzadel niet veel kunt verwachten. Alle waar naar zijn geld tenslotte.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:44

Voor 250 Euro heeft Divoza hele leuke westernzadeltjes in de winkel liggen Haha!

Francis

Berichten: 10665
Geregistreerd: 17-11-01
Woonplaats: Zutphen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 00:01

Verwacht voor dat geld alsjeblieft geen kwaliteit... Een beetje westernzadel kost nieuw toch al gauw tussen de 1000 en 2000 euro... en dan heb je nog niks 'bijzonders'...

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-07-02 20:34

Ja dat had ik eigenlijk ook wel een beetje verwacht, ik ken iemand die een heel mooi wesrternzadel heeft maar die had hem wel iets van 3000 euro gekost.

frenske
Berichten: 94
Geregistreerd: 06-06-01
Woonplaats: berkel en rodenrijs

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-07-02 21:01

hoiii, wij zijn ook bezig voor een western zadel en op zadelmarkt.nl staan hele mooie western zadels voor zeer wijnig geld. (een best leuk zadel voor 135,- euro 17 inc.) het is wel in urk. dus ik weet niet of dat ver rijden is voor jouw je ken het ook op laten sturen voor 22,- euro extra of 15,- euro extra als je van te voren betaalt.

Cantaor
Berichten: 659
Geregistreerd: 13-07-02
Woonplaats: Bussum

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-07-02 09:26

Hoi Frenke,
Ik wist al van zadelmarkt af, maar een kennis van mij heeft haar western zadel daar ook gekocht voor weinig en het is echt niks. Het zadel is keihard en heel erg groot heel anders als zo'n roundskirt zadel die wat minder massaal is. Dus kijk goed uit als je daar iets koopt.
groetjes Bo

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 09:38

frenske schreef:
hoiii, wij zijn ook bezig voor een western zadel en op zadelmarkt.nl staan hele mooie western zadels voor zeer wijnig geld.


Wat zie jij dat ik niet zie dan Verward Toch maar es naar de oogarts....
Op zadelmarkt staat echt rotzooi... zou ik niet aan beginnen, ben je over een paar maanden weer op zoek....

denz

Berichten: 3103
Geregistreerd: 29-05-02
Woonplaats: brielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-07-02 10:52

Het zadel is keihard en heel erg groot heel anders als zo'n roundskirt zadel die wat minder massaal is.


Hmmm sorry hoor,maar kan een roundskirt zadel niet massaal zijn en keihard???
Ik denk dat als je een zadel van 150,- zoekt dat je dan toch naar de kwaliteit gaat van zadelmarkt.Zelfs als je er eentje tweedehands koopt.
En heeft zadelmarkt geen roundskirts?(ik weet wel dat ze die hebben in pony maat nl )