de bokteling was GAAAAAAAAAAAAAAAF

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Waventy

Berichten: 5284
Geregistreerd: 22-04-01

de bokteling was GAAAAAAAAAAAAAAAF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 13-07-02 21:49

geen uitleg meer nodig Lachen Tong uitsteken

Om half 8 had ik de trein, en dat grrr ding had 10 minuten vertraging, dus ik helemala over de stress, en dadelijk wacht biebel niet want dan ben ik te laat en dan kan ik nog niet mee Lachen

Maar alles goed en wel Lachen Biebel was der, en ik kon zo de auto instappen. Gave auto peggy !!!!

we waren veeel te vroeg op het parkeerterrein, geloof dat het 9 uur was, en om half 10 moesten we verzamelen.
Een tijdje later kwam er nog iemand met een boktpet op, helemaal blij dat ze de eerste was Schijnheilig Op een gegeven moment kwamen Peggy en ik in beeld, Het was dus Lonneke Lachen
Daarna kwam de rest van de groep,Claudia,, Kim, mike,maarten, ilona, met 2 vriendinnen, en Lia, paulien en nog 2 meisjes sorry naam vergeten.

Eindelijk naar binnen, hebben maar geen andere bezoekers gezocht voor de korting Lachen Als aller eerste zijn we in de Iets met vogels Lachen
mike bleef buiten, heb nog steeds niet ondekt waarom maar oke Lachen
Was echt wel gaaf, mega donker maar wel leuk.

Daarna zijn we naar de Clownen ding geweest, en kregen we een geweligde rode neus Lachen
Afbeelding
En hier hebben kim en ik heeerlijk mee lopen, uhm showen ook in de pegasus achtbaan he Lachen
Btw Kim en Mike

we zijn ook nog in de python geweest, alleen gingen er weer een paar niet mee, vraag me niet waarom Huilen Schijnheilig Ik zeg niet dat ik niet uhm, aan het mamaaaen was Haha!

We hebben ook een heeeeeeerlijk ijsje gehad, althans een paar Lachen En lonneke en Clautje zijn 5x in de vogel ( dinges gegaan Lachen ) Zijn jullie niet erg misselijk Schijnheilig
We hebben maar meteen pandaworld er aangeplakt, En daarna waren de 2 meisjes Lachen foetsie ?? niet meer te vinden Lachen geloof dat dat na de droom vlucht was. Dus maarten en lonneke opzoek. resultaat gevonden Lachen

De waterbaan was echt KEI EN KEI gaaf. Helaas hadden kim en ik een ander senario in gedachten Lachen ipv dat de andere door ons nat gemaakt zouden worden, uhm waren wij de 1ste keer mega nat, en de 2de keer,
ACh arme kim, was zij de enige pechvogel meteen de hele rug gewassen Tong uitsteken

Afbeelding
Afbeelding
Lia owee dat komt me wel heeel dicht bij Lachen
Afbeelding

We zijn nog door het sprookjesbos gegaan, en nog een paar keer in de python.
Daarna allemaal DOEII gezegt en zijn we bijna allemaal, behalve, Lonneke en Clautje en paulien, want die wilde hans klok ( of hoe heet ie *LOL* ) nog zien.


de rest van de foto's:)

Afbeelding
Lonneke en kim Ow ja Lonneke en ik waren de enigen die een boktpetje op hadden, want ilona was de hare vergeten op stal foei Lachen en hebben bij de python heerlijk reclame gemaakt.
Wat zei je, zei de medewerker, www.pot.nl Lachen Verward we lagen dus best wel in een deuk Haha!


Afbeelding
lonneke, ergens naar aan het kijken Verward
Afbeelding
Kim, Maarten, Lonneke, vriendin van Ilona, paulien en een stukje peggy ( biebel)
Afbeelding
Clautje, vriendin Ilona, Ilona, vriendin ilona,
Voorop, Paulien, Peggy, Lia
Afbeelding
We zijn heeel vaak florenske tegen gekomen Lachen
Afbeelding
lonneke, kim, en maarten
Afbeelding
uhm vriendin Ilona met Ilona, ze is bijne gewurgd wilde niet op de foto Lachen Extreme duivel
Afbeelding
Tis heel moeilijk om van Ilona een goede foto te krijgen.
Dit neemt ze me niet in dank af Lachen
Dus ik roep hey roy, en de reactie van ilona is te zien, U waar dan Verward *LOL*
Afbeelding
Afbeelding
geloof dat ze naar de 21 inch aan het kijken waren, maar dat vertellen Kim en mike zelf wel *LOL*
Afbeelding
Deze was gemaakt in opdracht van, ik noem, geen namen Schijnheilig
Afbeelding
Ow ja de 2 meisjes die foetsie waren Lachen
Afbeelding
voor lonneke,
Een die uhm een beetje bang was in de boot, en niet in de punt wilde zitten, dus waar gingen wij zitten Extreme duivel
Afbeelding
Geloof dat lonneke niet meer dan de binnenkant van het petje heeft gezien Lachen

T was echt mega, gaaf
En peggy Bedankt dat ik mee mocht rijden.

Groetjes Lara

Z1+4 !!!!
reserve kampioen M2 dressuur!!


Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:07

Nou, ik wilde ook mee! maarja ik was echt super moe van ponykamp.. was pas om half 1 wakker.. *gaap*

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:14

Leuke foto's. Zo te zien hebben jullie wel een leuke dag gehad.

Geen onderschrift.


liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:51

Nathalie schreef:
Nou, ik wilde ook mee! maarja ik was echt super moe van ponykamp.. was pas om half 1 wakker.. *gaap*


hihi, ik was er om 9 uur uit, wat moet je anders als er om de 5 minuten een 4span voorbij komt Tong uitsteken

enne, ik had graag meegewilt! De volgende keer ga ik wel mee hoor Haha!

leuke foto's!

gr linda

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 22:54

ohhhhhh wat een daaaaaaaag. ik lig nu nog in een scheur achter mijn compie. jeetje wat ontzettend gaaf was dat zeg. en die binnenkant van de boktpet is inderdaad erg mooi. ik heb het waanzinnig gezellig gehad en heb ook heel veel te melden. alleen ben ik pas net binnen omdat ik gelijk uit de efteling mijn wedstrijdspullen voor morgen weer moest klaarzetten dus morgen komt mijn verhaal erbij. kan alleen maar zeggen dat iedereen die hier niet bij was of die op t laatste moment nog heeft afgezegd echt iets hebben gemist. maar wat dat is vertel ik morgen na mijn endurancerit. ik ga nu slapie doen. ben echt total los van deze waanzinnige dag en moet om half 6 al weer oppie.
xxx en tot morgen

Clautje

Berichten: 14584
Geregistreerd: 13-05-01
Woonplaats: Hazerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 23:11

jaaaa was gezellig he lara! bobslee was ook wel geinug Haha!
en nee,zover ik weet was ik niet misselijk na 5x de VogelRock,jij Lon? Tong uitsteken
vogende keer weer Knipoog
leuke foto's trouwens Lachen

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 23:15

ik liep vanavond nog te boeren thuis Haha! echt niet normaal. nee misselijk ben ik niet geweest daar. ondanks kilo's snoep die iedereen had meegebracht omdat we dachten dat we zouden verhongeren. en maarten, ben je al droog?? Haha! jeetje het is echt te veel om even te vertellen. ik heb me geloof ik weer behoorlijk misdragen Knipoog voelde me weer even klein Haha!

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-02 23:21

Waaaaaaaaaaaaaaaah wat sta ik veel op de foto's te erg gewoon enne die ene is dus van mijn rug toen ik drijfnat was...
ooh vreselijk.
ene lara we hebben ook foto's van jou met een rooie neus dus pas maar op.......maare we hebben van iedereen een 21 inch foto hoor gnagna

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 02:54

Snif snif. En al die tijd was ik dus hard aan het werk... Huilen Volgende keer komt mijn baas maar terug van vakantie, kan ie het mooi zelf oplossen! }>

Nu ben ik nog steeds de enige Nederlander die nog nooit in de Efteling is geweest... Bloos
Maareh, jullie hebben wel wat extra plezier gemaakt voor mij, hè? Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 10:16

Het was echt een hele leuke dag Haha!
Redelijk mooi weer en het was best wel rustig, we hoefden nergens langer dan 10 minuten in de rij te staan.
Ik heb sávonds ook niets meer gegeten want zat nog propvol met ijs, suikerspin,wafel, papat, broodje, dropjes en lolly Vork
Ik heb nu zelfs nog geen zin in ontbijt.
Nog 5 nachtjes slapen en dan op naar Ameland.........

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 10:16

Clautje schreef:
zover ik weet was ik niet misselijk na 5x de VogelRock


De Vogelrock is gaaaaf!!!
Daar kan ik echt supervaak achter elkaar in, eerst waren we met school naar de Efteling (laatste dag van een kamp) en toen stond er niemand in de rij, behalve een paar van school dan, en toen gingen we er ook steeds achter elkaar in. We zijn echt iets van 10x geweest ofzo.
Daarna wordt het wel een beetje saai Knipoog
Toen stond er ook geen rij bij de Python, echt relaxed!

You mustn't be afraid to dream a little bigger, darling.

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 11:27

het was zeker heeel gaaf en heeel gezellie.
Heb zelf ook nog steeds geen trek van al dat eten gisteren, en ik ben op nu denk dat ik vanmiddag nog effe een tukkie ga doen.
Was om half 11 s avonds thuis, ik en Clautje en Lonneke zijn tot half 9 ongeveer gebleven nog.

En ik en Clautje stonden nog in een file die op de A2 was door een ongeval.

Maar was echt kei en kei gaaf.

Over 4 weken ga ik weer maar dan is de Efteling tot 24.00uur open dus als er mensen zin hebben zijn ze welkom.

trotse moeder van 2 prinsesjes

Biebel

Berichten: 1353
Geregistreerd: 23-03-01
Woonplaats: Son

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 14:49

ik sluit me gewoon bij iedereen aan.......ECHT GEWELDIGE DAG!!!!!!!!!

Enne...Maarten fijn dat het nu wel gelukt was he.... }>

Lara, volgende keer doen we het gewoon weer zo he! Kan je weer in mijn mooie karretje meetuffen.... Haha!

Lia en Paulien...thnx....U know why!!!

ZOALS HET PAARDJE THUIS SPRINGT, SPRINGT IE NERGENS.....
Liza alweer ruim 7 jaar:-) kleine meisjes worden groot! School is leuk!
http://www.horsefoto.nl nog steeds ff uit de lucht

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 15:09

volgende keer ga ik écht mee! als ik al die verhalen zo hoor..
maar wat is die panda nog iets? heb ik nog nooit van gehoort?

Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 15:59

biebel je weet we zijn er voor je U KNOW WHY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! dag en nacht he! althans ik

trotse moeder van 2 prinsesjes

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:31

mijn foto's staan nnu op itp hoor!!! teminste daar ga ik nu aan beginnen gnagna

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 16:58

Volgende keer ben ik ook van de partij mensen! Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Marsje
Berichten: 8089
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 20:45

Volgende keer wil ik ook wel mee.

Geen onderschrift.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-02 21:32

Het was zoooo gaaaf! heb me echt bescheurd van het lachen om pot.nl Lonneke weer hoor hahaha. Mijn vriendinnnen blij dat ze er niet bij hoorden haha.

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sheerza

Berichten: 4054
Geregistreerd: 30-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 09:14

leuke foto's joh! alleen jullie hadden beloofd die lompe foto van mij er niet op te zetten .Dankzij Kim en mike staan ze er nu wel op Boos! Knipoog

Jewel... :+:

ninaricci85
Berichten: 12266
Geregistreerd: 02-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 09:53

Jurga schreef:
Het was zoooo gaaaf! heb me echt bescheurd van het lachen om pot.nl Lonneke weer hoor hahaha. Mijn vriendinnnen blij dat ze er niet bij hoorden haha.

ben benieuwd of die lui het nog op hebben gezocht. ohh wat had ik daar een lol. Haha!

Mike

Berichten: 2686
Geregistreerd: 19-02-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 10:20

Sheerza schreef:
leuke foto's joh! alleen jullie hadden beloofd die lompe foto van mij er niet op te zetten .Dankzij Kim en mike staan ze er nu wel op Boos! Knipoog


Geen dank hoor! We deden het met plezier! }>

Geweldig genoten verder trouwens! Alleen toch eens een hartig woordje met vriend P. Paulisma wisselen, want in die bui miste ik mijn jas toch wel Tong uitsteken

Romkabouter... Zo kleurrijk, maar toch kleurloos!
~ Schiet met scherp: Canon EOS 1D mark II / 20D + Canon EF 70-200/2.8 L USM IS + Sigma 17-35mm F2.8-4.0 DG EX ASF HSM + Canon 430EX Speedlite ~

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 16:40

Paulien schreef:
Over 4 weken ga ik weer maar dan is de Efteling tot 24.00uur open dus als er mensen zin hebben zijn ze welkom.


ikke ikke ikke! wanneer wil je precies gaan Paulien? heb namelijk wel zin iin een dagje pretpark!
En ik had Iloon nog gebeld maar die had het te druk met de attracties volgens mij, dus had ze sneaky nog even haar gsm mee in droomvlucht gesmokkeld. Niemand storingen gemerkt?? Knipoog

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-02 22:25

Hee zeg dat was anders wel heel lief van me dat je toch ff mee mocht genieten!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Shazney

Berichten: 44
Geregistreerd: 03-06-02
Woonplaats: Helmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-07-02 21:09

Lia en Paulien...thnx....U know why!!!

Geheimpjes???????

Groetjes, José.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 50 bezoekers